Traditional 19.07.2008 20:46:15 | |
---|
Musical violence since '05 Kiinnostaisiko Valvetronix? |
munakorva 21.07.2008 20:26:47 | |
---|
|
Jalmarii 22.07.2008 17:04:20 | |
---|
|
Horatius-87 22.07.2008 23:25:44 | |
---|
Jessus kengistä yli 100e! Nehän kuitenkin kuluu joskus rikki.. Onhan ne kyllä toki hianot mutta silti höpsöä. While my guitar gently sweeps. |
Jalmarii 23.07.2008 21:02:07 | |
---|
Huh, tänään löyty paikallisesta pikkukaupasta aivan järjettömän hienot lätsät! Tuommoset Edmonton Oilersin _VANHAT_ lippikset. Ei oo tosin verkkoperällä. :( Otan kuvaa jos kerkiän. Lippa pystyssä. :) |
-Lassi- 23.07.2008 22:32:07 | |
---|
verkkoperä Tästä tuli mielee että tossa meiän naapurissa on paikka josta saa noita verkkolippiksiä omalla painatuksella törkeen halvalla |
Jalmarii 23.07.2008 22:38:20 | |
---|
Tästä tuli mielee että tossa meiän naapurissa on paikka josta saa noita verkkolippiksiä omalla painatuksella törkeen halvalla Siistiä. Mut mun Edmonton Oilers - lätsä saa enemmän respect pointseja. Tunnistat jos näät. Jos jurassiciin lähet ni tuu jututtaan. |
JPQ 23.07.2008 23:34:00 | |
---|
Jessus kengistä yli 100e! Nehän kuitenkin kuluu joskus rikki.. Onhan ne kyllä toki hianot mutta silti höpsöä. joo vois ajatella mutta laatu tavara maksaa tosin en tiedä onko nämä kengät sellaisia kun en ole lenkkari ihminen ekat siedettävät on kiitos muusikoiden netin jotka kävellyt vastaan conversen eräät mallit. ps.bootsitkin maksaa paljon. |
Sälski 23.07.2008 23:47:20 | |
---|
Jessus kengistä yli 100e! Nehän kuitenkin kuluu joskus rikki.. Onhan ne kyllä toki hianot mutta silti höpsöä. Hoho. Varmasti ekaa kertaa kuulen kun naispuolinen henkilö sanoo että 100e on liikaa kengistä ja täällä karut thraasshhi hevarit puhuvat taas ompelemisesta ja ylipäätään (rässi)muodista. :DDD It's not who votes that counts, it's who counts the votes. |
Tohtori Tonus 23.07.2008 23:55:17 | |
---|
Hoho. Varmasti ekaa kertaa kuulen kun naispuolinen henkilö sanoo että 100e on liikaa kengistä ja täällä karut thraasshhi hevarit puhuvat taas ompelemisesta ja ylipäätään (rässi)muodista. :DDD Eiss, hyvä huomio :D Metalli on selvästikin KARSKIEN MIÄSTEM HOMMAA! "Höhö, oisko vähän pellee laittaa oma quote allekirjoitukseen" -Tohtori Tonus |
Sälski 23.07.2008 23:56:11 | |
---|
Eiss, hyvä huomio :D Metalli on selvästikin KARSKIEN MIÄSTEM HOMMAA! Paskat. Homoja me kaikki selvästi ollaan :DDD It's not who votes that counts, it's who counts the votes. |
Horatius-87 24.07.2008 17:34:56 | |
---|
Hoho. Varmasti ekaa kertaa kuulen kun naispuolinen henkilö sanoo että 100e on liikaa kengistä ja täällä karut thraasshhi hevarit puhuvat taas ompelemisesta ja ylipäätään (rässi)muodista. :DDD Niin totta totta, mikäs sen mukavampaa lueskella yleensäkkin pukeutumispalstaa, kun isot miehet keskustelee hiustensa pituuksista ja hoidosta, sekä fantsuimmist vaatekaupoist :) Mutta jatkakaa ihmeessä hyvät herrat! While my guitar gently sweeps. |
hullu_ukko 24.07.2008 17:59:32 (muokattu 24.07.2008 18:01:46) | |
---|
-Hei jätkät tsekatkaa mun uutta farkkuliivii! Aika thrash eiks vaan? -No on toi aika mutta mun mielest on aika paha tyylirikko pitää Metallica- ja Megadeth-merkkejä samas liivis hei. -Nojoo... Ehkä vähä... Mut mites hei! Onko hirvee tyylirikko jos käyttää punasta rässilippistä vaikka paidas on sininen bändilogo? -No vähä noi värit ehkä riitelee keskenään mut se on sitä KAPINAA! Go for it! -Hei jätkät! Mitä te syötte että saatte aknen kukoistaan ja hiukset rasvottumaan? Vai riittääkse ettei käy viikkoon suihkus? -No juuaan kaljaa ja rässätään ja pitataan vitusti. Suihkus käydään vaan ku äiti uhkaa lopettaa viikkorahan maksamisen. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Vedä käteen. Mitä varten pitää alkaa vittuilemaan ilman syytä, en edes ole aivoton mulkku joka vetää epämusikaalisesti hikisistä tabloista, vaan fiiliksellä ja korvalla.-Kondensaattori |
Jalmarii 24.07.2008 18:33:56 | |
---|
-Hei jätkät tsekatkaa mun uutta farkkuliivii! Aika thrash eiks vaan? -No on toi aika mutta mun mielest on aika paha tyylirikko pitää Metallica- ja Megadeth-merkkejä samas liivis hei. -Nojoo... Ehkä vähä... Mut mites hei! Onko hirvee tyylirikko jos käyttää punasta rässilippistä vaikka paidas on sininen bändilogo? -No vähä noi värit ehkä riitelee keskenään mut se on sitä KAPINAA! Go for it! -Hei jätkät! Mitä te syötte että saatte aknen kukoistaan ja hiukset rasvottumaan? Vai riittääkse ettei käy viikkoon suihkus? -No juuaan kaljaa ja rässätään ja pitataan vitusti. Suihkus käydään vaan ku äiti uhkaa lopettaa viikkorahan maksamisen. Ota se plussa kun sitä kerran ruinaat. :) |
Sälski 24.07.2008 21:08:25 | |
---|
-Hei jätkät tsekatkaa mun uutta farkkuliivii! Aika thrash eiks vaan? -No on toi aika mutta mun mielest on aika paha tyylirikko pitää Metallica- ja Megadeth-merkkejä samas liivis hei. -Nojoo... Ehkä vähä... Mut mites hei! Onko hirvee tyylirikko jos käyttää punasta rässilippistä vaikka paidas on sininen bändilogo? -No vähä noi värit ehkä riitelee keskenään mut se on sitä KAPINAA! Go for it! -Hei jätkät! Mitä te syötte että saatte aknen kukoistaan ja hiukset rasvottumaan? Vai riittääkse ettei käy viikkoon suihkus? -No juuaan kaljaa ja rässätään ja pitataan vitusti. Suihkus käydään vaan ku äiti uhkaa lopettaa viikkorahan maksamisen. Tää oli tosi huono läppä mutta ota sääli plussa. It's not who votes that counts, it's who counts the votes. |
-Lassi- 27.07.2008 21:48:22 | |
---|
-Hei jätkät tsekatkaa mun uutta farkkuliivii! Aika thrash eiks vaan? -No on toi aika mutta mun mielest on aika paha tyylirikko pitää Metallica- ja Megadeth-merkkejä samas liivis hei. -Nojoo... Ehkä vähä... Mut mites hei! Onko hirvee tyylirikko jos käyttää punasta rässilippistä vaikka paidas on sininen bändilogo? -No vähä noi värit ehkä riitelee keskenään mut se on sitä KAPINAA! Go for it! -Hei jätkät! Mitä te syötte että saatte aknen kukoistaan ja hiukset rasvottumaan? Vai riittääkse ettei käy viikkoon suihkus? -No juuaan kaljaa ja rässätään ja pitataan vitusti. Suihkus käydään vaan ku äiti uhkaa lopettaa viikkorahan maksamisen. ota plussa, ruma lapsi. osta sillä vaikka banaani. ihan sääliksi käy (: |
doctrine 27.07.2008 23:57:00 | |
---|
ajatellaan asiaa kontekstissa. pillifarkut ja varsitennarit oli muotia 80-luvulla. silloiset trash-jampat vain olivat muotitietoisia. pillit taisi tuossa tulla takaisin muotiinkin jossain välissä, välillä taisi tosin olla jotain raappahousujakin. Mulla oli sillon kultasella 80-luvulla levikset, varsilenkkarit ja ja joku maiharirotsi tai vaihtoehtosesti nahkarotsi, bändipaidat kuulu tietysti asiaan - metallicaa ja muuta mukavaa :) Mutta siis asiaan, mikä on tänään muotia? conversin lenkkarit, tiukat farkut jne? ikävä todeta mutta jätkät, te seuraatte muotia.. =/ ;o) Some call it schizofrenia, I like to call it multitasking |
Sam Hotman 29.07.2008 23:40:31 | |
---|
Nykypäivän muoti on niin saatanan rumaa kun kuvitella voi. Kävin Milanossa joka on ns. ''muodin mekka'' ei siellä voinut kuin nauraa jengille. Minä keräsin kyllä kiitettävästi (halveksuvia)katseita siellä. ''Ennen vanhaa raotettiin kalsareita, et nähtiin pakarat. Nykyään raotetaan pakaroita et nähdään kalsarit.'' - RR4E |
InnerSelf 30.07.2008 19:22:46 | |
---|
ajatellaan asiaa kontekstissa. pillifarkut ja varsitennarit oli muotia 80-luvulla. silloiset trash-jampat vain olivat muotitietoisia. pillit taisi tuossa tulla takaisin muotiinkin jossain välissä, välillä taisi tosin olla jotain raappahousujakin. Mulla oli sillon kultasella 80-luvulla levikset, varsilenkkarit ja ja joku maiharirotsi tai vaihtoehtosesti nahkarotsi, bändipaidat kuulu tietysti asiaan - metallicaa ja muuta mukavaa :) Mutta siis asiaan, mikä on tänään muotia? conversin lenkkarit, tiukat farkut jne? ikävä todeta mutta jätkät, te seuraatte muotia.. =/ ;o) juu vai? näytänkö minä muotitietoiselta? http://muusikoiden.net/dyn/users/43733.jpg kyllä varmasti :) Daunstroukk!! |
Mistä sais Deathchain-selkämerkin liiviin? Entä kreator-hihamerkkejä? |