Aihe: Serranon perhe
1 2 3 4 522 23 24 25 26 27 28 29
kondensaattori
29.07.2008 23:13:10
Koska tämä aiheutti minussa sekä monissa muissa roimasti liikettä, täytyy Serranon perheen olla jollain tapaa mystinen. Jotenkin siinä on inhimillisyys kuvattu hyvin. Hyvin, toisin kuin esim salkkareissa.
Adrift
29.07.2008 23:35:29
Lucian kuolema nosti palan kurkkuun. Haikea fiilis ollut koko päivän, vaikka tuosta mulle spoilattiinkin etukäteen. Samoja tuntemuksia aiheutti se Fitin itsemurhaa lähellä käyvä jakso, muttei näin vahvasti sentään.
kondensaattori
29.07.2008 23:37:14
Samoja tuntemuksia aiheutti se Fitin itsemurhaa lähellä käyvä jakso, muttei näin vahvasti sentään.

Ja se, kun siinä huijattiin, että Choni kuoli. Lyhytkestoinen suuri liikutus.
jassi
29.07.2008 23:40:15
Kyllä tässä on vahvaa provosoinnin makua, jos aletaan Saltsareista kirjotteleen näissä yhteyksissä, ja muka tosissaan. Tietää ne nuo kirjottelijatkin, notta Serrannoista keskustellessa Salkkarispuheet jätettiin kesäkuulle. Ei siis samana kk:na voi puhua. ei siis hai.
Ilo pintaan vaik` sydän märkänis!
jp8000
30.07.2008 00:18:10

Ei ollu kyseessä provosointi..

On vaan niin että seuraan kumpaakin sarjaa, jonka takia vertaukseni tein
Although Kraftwerk has taken its part from my playlist, I will always love the music of JMJ.
Linnunlaulupuu
30.07.2008 00:53:30

Mutta hei, kertokaapa nyt, että mikä siinä mystisessä makuuhuonekohtauksessa liikuttaa? En saa sitä mielestäni. Tippa meinaa tulla linssiin.

:(

Mua kosketti ainakin se Lucian rauhallisen haikean ja hellän välimaastossa oleva katse ja se, jos nyt viinitermejä käytetään, viipyilevä ja lähdönmakuinen tunnelma. Pureutui kyllä äärimmäisen tehokkaasti päähän tuo kohtaus. Sääliksi käy Diegoa ja eritoten Curroa. Huomenna näkee lisää.
KINNIKUN!
kondensaattori
30.07.2008 01:09:43
Ei vittu. Tuli taas mieleen toi juttu.
Bald Anus
30.07.2008 03:39:47

Itsellänikin pyöri mielessä se Curron sanoma: "Miksi minulla käy aina niin huono tuuri äitien kanssa" kun Lucia ja Diego olivat eronneet. Sääliksi käy.

Ainiin, se on vain TV-sarja... JA PASKAT. Se on enemmän!
Paskalla on tekijänsä
kondensaattori
30.07.2008 10:52:28
Me ollaan tv-sarjassa, ja kurkistetaan television läpi oikeaan elämään elikkäs Serronoihin.
hitchhiker
30.07.2008 16:52:39
Huh, mä jo pelkäsin että oon aivan yliherkkä kun tv-sarja saa aikaan ihan älyttömän haikean fiiliksen, onneks tulin lukemaan täältä että muille kävi samoin. Todella surullinen toi eilinen jakso, ja tuli itselle täytenä yllätyksenä. Tän päivänen jakso odottaa vielä katselemistaan. Onko kukaan muu sitä mieltä että noi jaksot on turhan pitkiä? Vaikea aina ruveta katselemaan kun pitäisi varata melkein puolitoista tuntia aikaa, mikä tekee tiukkaa kauniina kesäpäivänä. No, onneks on sentään tallentava digiboksi niin saa katsoa sitten kun itselle sopii.
Trying is the first step towards failure (Homer Simpson)
Linnunlaulupuu
30.07.2008 17:37:08
Onko kukaan muu sitä mieltä että noi jaksot on turhan pitkiä?

Espanjassa on tapana virittäytyä telkkarin ääreen hieman pidemmäksi aikaa, katso nyt esimerkiksi Quentamén ja Medico de Familian jaksojen pituuksia. Täällä synkässä pohjolassa ihmisten aika on niin kortilla, että 25 minuuttia salkkareita päivässä saa riittää päivän saippua-annokseksi.
KINNIKUN!
--Tomppa--
30.07.2008 17:58:06
Oliko jonkun mielestä Yoli muka jotenki nätimpi ku ennen? Mun mielestä se näytti ihan samalta mörökölliltä ku ennenkin.
Mutta se pääsi hyvään kotiin, hyvään kotiin se pääsi.. ihan varmasti se on hyvä koti mihin se pääsi, hyviä tyyppejä, mukavia poikia olivat.. hyvään kotiin, hyvään kotiin pääsi Marshall. - JCM
samwyse
30.07.2008 18:39:31

Onko kukaan muu sitä mieltä että noi jaksot on turhan pitkiä? Vaikea aina ruveta katselemaan kun pitäisi varata melkein puolitoista tuntia aikaa, mikä tekee tiukkaa kauniina kesäpäivänä. No, onneks on sentään tallentava digiboksi niin saa katsoa sitten kun itselle sopii.

Ongelma on se, että YLE pukkaa sarjaa 5 päivää viikossa vaikka sarja on oikeasti viikottainen.
Bald Anus
30.07.2008 20:41:01

Onko kukaan muu sitä mieltä että noi jaksot on turhan pitkiä?

Minun mielestäni tuo on juuri hyvä pituus! Ei liian lyhyt. Tosin Ylen mainoskatkottomuus häiritsee Serranoa katsoessa - juon nimittäin usein jotain katsoessani, eli ----> ravaan kusella jatkuvasti.

Oliko jonkun mielestä Yoli muka jotenki nätimpi ku ennen? Mun mielestä se näytti ihan samalta mörökölliltä ku ennenkin.

ATK-luokka -kohtauksessa oli. Tosin aina se on näyttänyt samalta tälläytyessään juhliin tms.

Ongelma on se, että YLE pukkaa sarjaa 5 päivää viikossa vaikka sarja on oikeasti viikottainen.

Tämä on hyvä asia! Koska ei sitä seuraavaa jaksoa koskaan vain jaksa odottaa!
Paskalla on tekijänsä
InYourFace90
31.07.2008 00:25:54
Moneskos kausi nyt olikaan menossa? Ja kuinka monta näitä olikaan olemassa?
Muusikoiden.Net - Haista vi**u! Suomalaisten musiikinharrastajien kohtauspaikka.
kondensaattori
31.07.2008 00:34:38
Moneskos kausi nyt olikaan menossa? Ja kuinka monta näitä olikaan olemassa?

Nyt kuudes puolillaan. Kahdeksan kautta kokonaisuudessaan on tehty, eikä enempää ilmeisesti tule.
InYourFace90
31.07.2008 00:51:38
Nyt kuudes puolillaan. Kahdeksan kautta kokonaisuudessaan on tehty, eikä enempää ilmeisesti tule.

Odotan kyllä mielenkiinnolla miten koko sarja tulee päättymään ja minkälainen on viimeinen jakso.
Muusikoiden.Net - Haista vi**u! Suomalaisten musiikinharrastajien kohtauspaikka.
ewq
31.07.2008 00:55:41
Odotan kyllä mielenkiinnolla miten koko sarja tulee päättymään ja minkälainen on viimeinen jakso.

Youtubea kannattaa varoa, katsoin sieltä tuon Lucian kuoleman uudestaan ja siellähän "related videosissa" oli viimesen jakson videoita, onneks sain pidettyä itteni kurissa.
Bald Anus
31.07.2008 02:56:05

Youtubea kannattaa varoa, katsoin sieltä tuon Lucian kuoleman uudestaan ja siellähän "related videosissa" oli viimesen jakson videoita, onneks sain pidettyä itteni kurissa.

Wikipediassa myös lukee viimeisestä jaksosta. Meinasin lukea, mutta tajusin, että en halua spoilaantua enempää kun lueskelin jo vähän tulevia jaksoja.
Paskalla on tekijänsä
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)