Aihe: Tatuointi
1 2 3 4 550 51 52 53 54112 113 114 115 116
Hetu
22.07.2008 12:03:58

Sielläpä siellä. En varmaan edes uskaltaisi muualle :)

e. Ps, uskaltamisella meinaan, että luotan sen taitoihin kympillä. Tunnen monta, jolla on sen kuva, tähän luen myös siskoni ja itseni ja mimmin työnäytteet on muutenkin melko henkeäsalpaavia.

Joo samat sanat.
Mekin lähetään tekeen tota hihaa meikälle vähän sellasella "fiilis/improvisaatio" -pohjalta. Eli ei täs viel tarkkaan ees tiiä mitä tuleman pitää.
I'M SO BAD (BABY I DON'T CARE)
Kirjoitus virhe
24.07.2008 09:55:51
Thereselle meinaan mennä itekkin kun on rahat koossa. Eksyin nettisivuille joskus ja sen jälkeen ei asiasta ollut enää epäilystäkään. Aika jäätävän hyvin piirrettyjä kuvia. Taitaa vaan olla aika kiireinen neito kaikkine projekteineen.
Åryts
25.07.2008 12:21:37

Helvata ku on ihan tiedossa, minkälaiset kuvat haluaisin, ja tiedän paikankin, josta voisin yrittää varata ajan vaikka heti, mutta kun ei tiedä mihin paikkaan kehossa ottais ne kuvat. Eka meinasin jalkateriä, mut sit alkoi ahdistaa ajatus, että se väri leviää jaloissa helpommin kuin muissa paikoissa. Oon myös kuullut, että jalkaterien tatuoiminen sattuu pirusti, mutta sillä nyt ei oo mitenkään kovin suurta merkitystä paikan valinnassa..
Pardon me, but I'm off to play the grand piano!
Mirrinsane
27.07.2008 10:18:26

Thereselle meinaan mennä itekkin kun on rahat koossa. Eksyin nettisivuille joskus ja sen jälkeen ei asiasta ollut enää epäilystäkään. Aika jäätävän hyvin piirrettyjä kuvia. Taitaa vaan olla aika kiireinen neito kaikkine projekteineen.

Kolmen kuukauden jonot vissiin puhuu puolestaan :>
kalamies#52 >-)))>
Spandau-
27.07.2008 12:20:24
Jonoista puheenollen, kuinka pitkään olette joutuneet "jonottamaan"?
Itse varasin tuossa taas ajan 3kk päähän, edelliskerralla täytyi odotella yhtä kauan. Eräässä toisessa paikassa olis ollu n 6kk jonot.
When i die, bury me upside down so the world can kiss my ass
Mirrinsane
28.07.2008 08:43:45

Itse varasin tuossa taas ajan 3kk päähän, edelliskerralla täytyi odotella yhtä kauan. Eräässä toisessa paikassa olis ollu n 6kk jonot.

Ekan kuvan kohdalla vissiin kuukauden verran, mutta sainkin peruutusajan. Aluksi veikkasi kolmea, mutta kävi tuuri.
kalamies#52 >-)))>
Gandhi
28.07.2008 09:07:48

Ekan kuvan kohdalla vajaa pari viikkoa, mutta kyseessä olikin sellainen tuskin edes puolentunnin pikanakutus. Todella pieni kuva.
Alle kirjoitus.
Ruoste
28.07.2008 11:14:30
Itse jonotin kaksi kuukautta neljän tunnin kuvaa varten.
Paskansyöjien legioonat suoltaa taidetta... Frankie and Gator
Vainaja
28.07.2008 19:19:51
Tuli tuossa mieleen että kuinka yleisiä on fanitatskat? Kuin monella tällä laudalla liikkujista on sellainen? Vai ajatteleeko porukka sitä mieltä että vain onnettomat ottavat esim bändin symbolin nahkaansa? Itellä on kuva jo päätetty ja vakaasti aion sellasen laitattaa mutta ihan mielenkiinnosta kyselen.
Calling Mr.Killjoy...
Germaniac
28.07.2008 19:28:15

Tuli tuossa mieleen että kuinka yleisiä on fanitatskat? Kuin monella tällä laudalla liikkujista on sellainen? Vai ajatteleeko porukka sitä mieltä että vain onnettomat ottavat esim bändin symbolin nahkaansa? Itellä on kuva jo päätetty ja vakaasti aion sellasen laitattaa mutta ihan mielenkiinnosta kyselen.

Itsehän en muunlaisia voisi ajatellakaan ottavani, mutta tottakai tyylinsä kullakin. Tuommoinen löytyy:

http://irc-galleria.net/view.php?nick=Germaniac&image_id=83979276

Kuten kuvasta näkyy niin poikkeus vahvistaa säännön, mutta näin yleisesti ottaen olen kyllä sitä mieltä että mieluummin joku bändin levyn kanteen liittyvä kuva, tai joku symboli kuin varsinainen bändilogo. Eli tuskinpa ottaisin tatuointia jossa lukee "Iron Maiden".
Mirrinsane
28.07.2008 22:17:47

Jos ja kun skeleton monroeni lasketaan fanikuvaksi, niin tulossa on. Sen alleviivaavampaa en varmaan tule ottamaan.
kalamies#52 >-)))>
DVD-SOITIN
29.07.2008 14:53:48
Itse aion ottaa ensi vuonna käteeni Iron Maidenin Seventh Son of a Seventh Sonin kannesta tutun Eddien. Kyseinen levy on kaikkien aikojen suurin suosikkini ja bändi paras päällä maan, eli en epäröi yhtään.
tommium
29.07.2008 16:21:46
Tällä hetkellä yksi kuva löytyy vasemmasta olkapäästä, itse suunniteltu kuva ja viisi vuotta meni ennenkuin sain piirtämishetkestä ihoon joten ajatusta ehti hieman kypsytellä. Seuraavaksi tulee Opethin logon O-kirjain joko rintaan tai oikeaan sääreen, täytyisi vain käydä varaamassa aika jostain.
Kirjoitus virhe
30.07.2008 09:31:59
Kolmen kuukauden jonot vissiin puhuu puolestaan :>

No eipä tässä ole mitään kiirettä. Pitäisi saada joku osaava ensin piirtämään luonnos ja keräillä rahat jajaja. Pienisuuri projekti.
Rumpukapulat
30.07.2008 16:37:15

Tiedän jo mitä otan ja minne otan. Rahojakin alkaisi olla sen verran kasassa et rojekti onnistuu, pitäskö ensvkolla mennä varaamaan aikaa. Hmmhmhmhmh. Tämän lisäksi mulla on jo kolme uutta suunnitteilla..
*Elmo*
31.07.2008 19:48:34
Tällä hetkellä yksi kuva löytyy vasemmasta olkapäästä, itse suunniteltu kuva ja viisi vuotta meni ennenkuin sain piirtämishetkestä ihoon joten ajatusta ehti hieman kypsytellä. Seuraavaksi tulee Opethin logon O-kirjain joko rintaan tai oikeaan sääreen, täytyisi vain käydä varaamassa aika jostain.

Ite oon miettiny just samanlaista hommaa...prkle! xD
Mirrinsane
31.07.2008 22:59:31

Ite oon miettiny just samanlaista hommaa...prkle! xD

Lohdun sanoja. Ette ole kumpikaan uniikkeja, vaan yksia tuhansista. Mutta enpä väitä, että tässä tapauksessa uniikkius voittaa. Tyylikäs kuva, hyvä orkesteri ja bänditatuoinneista yksi päheimmistä tyyliltään.
kalamies#52 >-)))>
slowdive
31.07.2008 23:16:49

Itselläni on Stones-kieli. Jossain vaiheessa bändin fanitus alkoi olla niin vakaalla pohjalla että kehtasi ottaa.

En kyllä muutenkaan yli-vakavasti tatskoihin suhtaudu, eli ihan hyvillä mielin voin ottaa omasta mielestä siistin kuvan ilman että sillä pitää jotain mystistä merkitystä olla. Onhan tuota läskiä.
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley)
tommium
01.08.2008 12:56:34
Lohdun sanoja. Ette ole kumpikaan uniikkeja, vaan yksia tuhansista. Mutta enpä väitä, että tässä tapauksessa uniikkius voittaa. Tyylikäs kuva, hyvä orkesteri ja bänditatuoinneista yksi päheimmistä tyyliltään.

ellei jopa yksiä kymmenistä tuhansista :) mutta tosiaan kiteytit tuossa yllä kaiken olennaisen miksi tuon haluan. Sitten kun tuon olen saanut niin kolmantena tulee neljän lapseni nimet jonnekin, tai luultavastikin etunimien ensimmäisistä kirjaimista tehty hässäkkä
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)