Aihe: Oletko ottanut turpaasi vaatteiden takia?
1 2 3 4 526 27 28 29 30 31 32 33
Karipiirto
11.07.2008 01:41:47 (muokattu 11.07.2008 22:09:16)

http://www.hel-looks.com/?p=image/archives/50/20060615_03/

Oiskohan tuo oikeanpuolemmainen ottanu? Turpaan siis..

Onkohan noi pari? Meinaan olis varmaan isäpapan ilme näkemisen arvonen ku tyttö tuo jullia kotiin näytille että "Isä, täs on mun poikakaveri, Julius mut kaikki sanoo sitä Lissuksi." XD

Edit. jaa sen nimi onkin Vesa. No mutta silti. :)
"There's no roll! They forgot the roll and they only kept the rock. The roll's the whole damn thing dude, the rock is nothing, deal with it, the roll is king. Unfortunately most cats don't get behind the roll." -Keith Richards
Jzci
11.07.2008 11:34:56

Missä helvetissä te oikein asutte kun kaikilla on tuntuu olevan ongelmia pukeutumisen tai ulkonäön kanssa ja pitää senkin takia matsia ottaa?

Ainakin täällä lapissa päin on aika vähän kavereita/tuttuja jotka eivät olisi vähintään muutamaa kertaa joutuneet ties millaisiin selkkauksiin pitkien hiustensa tai muuten vain poikkeavan ulkonäkönsä takia. Eikä välttämättä tarvitse edes olla mitään kovin erikoista, muutamia nyrkkikahakkaan jonkunmielestä riittäneitä syitä ovat olleet mm. väärän värinen pipo, nahkatakki ja liian tiukat farkut.

Myöskin keskipohjanmaan pikkukylät olen havainnut erittäin potentiaalisiksi paikoiksi mikäli tahtoo väistellä nyrkkejä ja maiharinkärkiä. Tosin tuolla päin tuo ulkopaikkakuntalaisuus (joka todellakin tuntuu vähintään yhtä "fiksulta" syyltä) tuntuu olevan sellainen vielä punaisempi vaate joten ihan pelkästä ulkonäöstä se ei välttämättä johdu.

Kyllä minäkin olen näistä oman osani saanut ja sitäkin enemmän noita tilanteita joutunut väistelemään.
Rokkia: TÄÄLTÄ Melodista heviä: TÄÄLTÄ: Kitarasankarointia: TÄÄLTÄ
The Metal
13.07.2008 12:49:31
kyllä täälä etelä-pohjanmaalla saa olla rauhas : P kaikki vaan kattoo päälle mutta kukaan ei ikään sano mitään..
Sam Hotman
16.07.2008 00:31:54
kyllä täälä etelä-pohjanmaalla saa olla rauhas : P kaikki vaan kattoo päälle mutta kukaan ei ikään sano mitään..

Kaikki tuijottaa siellä koko ajan saatana kuin jotain eläintä. Tuli vietettyä pari päivää jälleen siellä sukuloimassa ja kun yli-härmän s-marketissa kävin niin, kyllä jengi tuijottaa.
''Ennen vanhaa raotettiin kalsareita, et nähtiin pakarat. Nykyään raotetaan pakaroita et nähdään kalsarit.'' - RR4E
Taatelipalmu
16.07.2008 16:59:03
Kun nyt tuo hel-looks tuli puheeksi, on pakko linkata.

http://www.somethingawful.com/d/fashion-swat/hel-looks-swat.php

...vaikkakin olen tyyppien kanssa samaa mieltä: sivun 11 ukkoa ei voi kuin jumaloida.

Ettei ihan OT:ksi menisi: ikinä en ole mistään syystä turpaan ottanut enkä antanut.
Eipä tuo mitään. Laulan silti.
Mr. Speed
22.07.2008 14:19:39
Kannattaa kuunnella musiikkia aina kun kävelee yksin. Ei kuule vittuiluja. En ole siis ikinä mitään letistä kuullut. Nyhän se onkin jo muinaishistoriaa kun ajoin pois, mutta oli se puoleen selkään asti. Toki jääkiekko + punttistausta varmaan auttaa myös, vaikken pitkä olekaan. Ja kickboxing on kiva harrastus ;) Kyllähän sellasta leikkimielistä kuittailua on tullut. Ei aggressiivista, ja nekin kuittailijat lopettavat kyllästyttyään.
F@F - Thrash/death-mättöä progevivahtein
Asko.A
01.08.2008 18:35:28
Näitä juttuja kun luen niin olen vähän tulossa siihen tulokseen, että kovimmat vittuilijat on ne amikset(siis ne karvanopa heput). Ja mutinoita kuulen ainakin vanhuksilta :D Välillä kun ravintoloiden ohi menee niin kuuluu:''eikö ton jätkän muka tule yhtään kuuma?''
Pitäkää lippu korkealla!
Henko
03.08.2008 20:10:24

Löysin lopultakin asiallisen Danzig-vyönsoljen. Se tarkoittaa, ettei tartte pelätä sitäkään vähää, kuin ennen.
Tämä hissi menee vain alaspäin.
JPQ
03.08.2008 20:37:47

Näitä juttuja kun luen niin olen vähän tulossa siihen tulokseen, että kovimmat vittuilijat on ne amikset(siis ne karvanopa heput). Ja mutinoita kuulen ainakin vanhuksilta :D Välillä kun ravintoloiden ohi menee niin kuuluu:''eikö ton jätkän muka tule yhtään kuuma?''

pakko kysyä miten pukeudut jos luulevat että tulee kuuma.
Sam Hotman
06.08.2008 00:24:09
pakko kysyä miten pukeudut jos luulevat että tulee kuuma.

Villi veikkaus on, että nahkatakkiin.
''Ennen vanhaa raotettiin kalsareita, et nähtiin pakarat. Nykyään raotetaan pakaroita et nähdään kalsarit.'' - RR4E
Rocco_Longfella
06.08.2008 14:10:29
Löysin lopultakin asiallisen Danzig-vyönsoljen. Se tarkoittaa, ettei tartte pelätä sitäkään vähää, kuin ennen.

Vau. Mistä? Millaisen? Kuvaa?
Olisi ehkä rankin ikinä.
Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa.
johnny okay
06.08.2008 20:44:35
Haha:D jopa muutaman kerran mutta aina olen vastaan pannut..
JPQ
06.08.2008 22:19:01

Villi veikkaus on, että nahkatakkiin.

Epäilet siihen yhteen vaatteeseen johon liittyy luuloja jotkut luulee kylmäksi toiset kuumaksi ja totuus kait on että riippuu mallista ja ilmanalasta.
Henko
07.08.2008 19:31:03

Vau. Mistä? Millaisen? Kuvaa?
Olisi ehkä rankin ikinä.

Nyt se on mun profiilikuvassa myspacessa, www.myspace.com/henkka1

Forssa Pick Nickistä joltain kojumyyjältä. En ois uskonu, että harrasteautotapahtumassa tollasiin törmää. Myyjä ei ees tienny, mikä se on, ku mainitsin, että "ostan tollasen Danzig-vyönsoljen".
Lycantrophy
08.08.2008 00:11:31
En helevetissä. Ja jos saa, ni annan takas=)
Heavy metal makes it all!!!!
Rocco_Longfella
15.08.2008 17:24:40
Nyt se on mun profiilikuvassa myspacessa, www.myspace.com/henkka1

Rankkis. Olisi voinut olla vähän paremmin toteutettu. Hankalahan se on tehdä, tiedän.

Mieltä lämmittää tieto, että tuollainen on edes olemassa. Tietää metsästää, eikä heitä toivoaan kaivoon.

/ot
Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa.
Henko
16.08.2008 00:06:25

Rankkis. Olisi voinut olla vähän paremmin toteutettu. Hankalahan se on tehdä, tiedän.
/ot

Tosin tuo kuva ei täysin tee oikeutta. Mutta ainakin silmien kohdalla vois olla oikeat reiät, eikä mustat kuopat.

ot.
Stalkah
30.08.2008 13:19:25

Kannattaa kuunnella musiikkia aina kun kävelee yksin. Ei kuule vittuiluja.

Tähänkään ei tarvita kuin yksi tarpeeksi agressiivinen ja jäykkämielinen ääliö joka nappaakin yhtäkkiä olkapäästä kiinni, kiskaisee ympäri ja läväyttää lättyyn kun et ollu huomaavinaskaan häntä etkä vastannu kysymyksiin tyyliin "ootko joku homo".
Well, You know, I don't know! B.o.D. netissä - Myspace | Maihinnousu.net | Last.fm
Dushead
29.10.2008 08:17:02

Tähänkään ei tarvita kuin yksi tarpeeksi agressiivinen ja jäykkämielinen ääliö joka nappaakin yhtäkkiä olkapäästä kiinni, kiskaisee ympäri ja läväyttää lättyyn kun et ollu huomaavinaskaan häntä etkä vastannu kysymyksiin tyyliin "ootko joku homo".

Missä päin tollaista tapahtuu? mulle ei ole kukaan tule edes aukomaan päättä eikä varsinkaan kiinni ole käynnyt. :o
Keep On Rocking!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)