PLing 23.07.2008 20:07:29 | |
---|
Poimin oman aaseeviidentoista Kitarapajalta jokunen kuukausi sitten, käytettynä passelit 450€ ja oikein muikealta kuulostaa. Tämä siis se CC1 peruselementillä, kaikukin tuntui aluksi aika pettymykseltä mutta nykyään se värittää soittoa ihan mukavasti, liekö siihen tottunut tai osaan säädellä sitä nykyään paremmin. Eli tuskin huonoa yksilöä saat, ostat minkä tahansa noista Voxeista. Rumat miehet on muotia. |
kimurantti1 24.07.2008 13:17:46 | |
---|
Olettekos päässeet kokeilemaan tällaista: http://www.soundslive.co.uk/product … AC15H1TV,-Vintage-Cream~ID~5779.asp ? Mä kävin eilen musaliikkeessä kokeilemassa, ja siinä oli kyllä aivan järjettömän hyväsoundinen peli. Aivan tuollaiseen ei mulla tällä hetkellä kyllä rahat riittäisi, mutta mutta.. :-) Mökää tuntui lähtevän 15 wattiseksi aivan mielettömästi, onko se Alnico blue -elementti sitten niin herkkä? En ole päässyt kokeilemaan sitä perus AC15CC1:stä, mutta jääkö se kuinka paljon tuolle? Jälkimmäinen olisi aika tarkalleen puolet tuon Handwiredin hinnasta, ja näin opiskelijabudjetille ystävällisempi. |
Icy-Sun 24.07.2008 13:21:30 | |
---|
Mä kävin eilen musaliikkeessä kokeilemassa, ja siinä oli kyllä aivan järjettömän hyväsoundinen peli. En edes uskalla käydä kokeilemassa :) There ain't noway out tonight |
kimurantti1 24.07.2008 13:26:20 (muokattu 24.07.2008 13:31:17) | |
---|
En edes uskalla käydä kokeilemassa :) Käy käy! Mä en totta puhuen muista kuulleeni yhtä hyvää puhdasta soundia kuin parista vahvistimesta, joilla olikin myös hintaa tuplasti enemmän kuin tuolla. E: Niin siis, onko noi Alnico Blue -elementillä varustetut perusmallit muuten samoja, mutta vain eri elementillä? Eli että tuo elementtikö sen eron tekee. Katselin, että Alnico Blue -elementti on sen 330e Thomannilla, eli se kalliimmalla elementillä varustettu vahvari olisi ihan hyvä diili senkin puolesta. |
Frusciante 28.07.2008 11:57:16 | |
---|
Myös minua kiinnostaa nuo elementtien erot. Olen ostamassa tosin AC30:stä, mutta soundi lienee sama. AC30 liikkuu käsittääkseni muuten myös 1X12 versiona, jossa jokin neodog-elementti. Onko kenelläkään siitä kokemuksia? Ylipäätään kaipaisin mielipiteitä kannattaako satsata se noin 300 € jotta saa Alnico Blue elementit standardien tilalle? hallelujah' rock' n rollah! |
Hatusta vedettynä erona on ainakin se, että alnico on selvästi kovaäänisempi, ja lisäksi soundi on kirkkaampi. Ei kumminkaan pitäisi olla epämiellyttävän kuuloinen se yläpää, vaikka voimakas onkin. Tuo kannattavuus on tietenkin itestä kiinni, jos on varaa siihen niin samahan se on ottaa ettei jää harmittamaan. Ei sen vakiokajarinkaan pitäisi kyllä mikään huono olla... |