Askorbiinihappo 23.07.2008 00:57:57 | |
---|
Griit, alkaakin tuo Lamnations jo vähän kyllästyttämään =) Kai olet kattonut sen dokkarin? Kovaa matskua. Onkohan Åke muuten lukenut THV-huonetta, kun on aika mahtava mushtatshe miehellä nykyään. "Ja maailmassa on paljon erilaista musiikkia esim. Trash metallissa ei aina hidas soittaja pärjää... Ja "täydellisen" kitaristin pitäisi soittaa mitä tahansa... Likki oli se vaikka kuinka nopea. No tiedän mitä tuon lauseen perään yleensä tulee mut..." |
Closure 23.07.2008 02:43:07 | |
---|
Tuo uus cynicin promo. " 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki.
Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut."
Naama-amis |
Askorbiinihappo 23.07.2008 22:16:37 | |
---|
Tuo uus cynicin promo. Onko niillä Lamnations-niminen DVD? Mä luulin kokoajan, että nyt puhuttiin Lamentationsista ja Åpethista =D "Ja maailmassa on paljon erilaista musiikkia esim. Trash metallissa ei aina hidas soittaja pärjää... Ja "täydellisen" kitaristin pitäisi soittaa mitä tahansa... Likki oli se vaikka kuinka nopea. No tiedän mitä tuon lauseen perään yleensä tulee mut..." |
Closure 23.07.2008 23:20:29 | |
---|
Onko niillä Lamnations-niminen DVD? Mä luulin kokoajan, että nyt puhuttiin Lamentationsista ja Åpethista =D Nyt offtopic linjalle lähdettyä jatkan samaa rataa. En tiedä olinko ainoa joka repeili aikanaan Grand Conjurationin Zorromiehelle. Nyt repeilen ehkä vielä enemmän :D http://irc-galleria.net/view.php?nick=Closure&image_id=86267301 " 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki.
Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut."
Naama-amis |
Askorbiinihappo 23.07.2008 23:23:09 | |
---|
Entäs se, kun se paiskoo jääkaappia, heittää voita sinne tynnyriin, ja se, kun se muija yrittää tunkea vessanpöntöstä sisään? Varmaan tarkoitettu pelottavaksi/oudoksi, huvittavaa tuo lähinnä on. Mutta on videolla sentäs GENE! Lisäksi itse biisi on todella hyvä. "Ja maailmassa on paljon erilaista musiikkia esim. Trash metallissa ei aina hidas soittaja pärjää... Ja "täydellisen" kitaristin pitäisi soittaa mitä tahansa... Likki oli se vaikka kuinka nopea. No tiedän mitä tuon lauseen perään yleensä tulee mut..." |
BobHope 24.07.2008 03:09:21 | |
---|
Modus tollens silloin tällöin. |
Lammikkovalas 24.07.2008 03:10:50 | |
---|
Entäs se, kun se paiskoo jääkaappia, heittää voita sinne tynnyriin, ja se, kun se muija yrittää tunkea vessanpöntöstä sisään? Varmaan tarkoitettu pelottavaksi/oudoksi, huvittavaa tuo lähinnä on. Mutta on videolla sentäs GENE! Lisäksi itse biisi on todella hyvä. Biisi on kyllä ihan sadistisen kova, videoeditti biisistä taas ei. Ja tarkemmin ajateltua ei se videokaan mikään ihmeellinen oo, onneksi Porcelain Heartin video on huomattava edistysaskel. I broke my G-string while fingering A minor |
Closure 24.07.2008 03:24:03 (muokattu 24.07.2008 03:24:18) | |
---|
Munsta se video on kyllä ihan viihdyttävä. Kunhan pääsee siitä ajatuksesta eroon, ettei se täysin sovi Opethille. Munsta esim. Blackwater parkin ja Demon Of The Fallin videot ovat toteutukseltaan huomattavasti parempia. Mä ainakin arvostan suuresti kovia tiedemiehiä, jotka ei tajua ihmissuhteista mitään, laittaa laastaria rillien väliin ja nauraa pelottavalla tavalla omille vitseilleen. -Hjunnila |
Deino 24.07.2008 03:27:41 | |
---|
Munsta esim. Blackwater parkin ja Demon Of The Fallin videot ovat toteutukseltaan huomattavasti parempia. Mitäs ne tällaiset ovat? Linkkiä! |
Closure 24.07.2008 03:47:50 | |
---|
Mitäs ne tällaiset ovat? Linkkiä! Tässä: Ps. Luetun ymmärtämisen harjoituksia löytyy sivulta kolmekymmentäkahdeksantoista. Mä ainakin arvostan suuresti kovia tiedemiehiä, jotka ei tajua ihmissuhteista mitään, laittaa laastaria rillien väliin ja nauraa pelottavalla tavalla omille vitseilleen. -Hjunnila |
Deino 24.07.2008 03:50:40 | |
---|
Luetun ymmärtämisen harjoituksia löytyy sivulta kolmekymmentäkahdeksantoista. Vetoan väsymykseen. |
Closure 24.07.2008 03:57:25 | |
---|
Vetoan väsymykseen. Vetoomus hyväksytty. Mutta jos oikeasti lähdettäisiin tekemään täydellistä videota Opethille niin Morningrisen maisemiin täytyisi todennäköisesti lähteä. Helvetisti sumua. Pitkiä kamera-ajoja. Minimaalisesti bändiä jonka sijaan keskitytään orkidean kukintaan time-lapsessa. Taivas liikkuu ja kukka aukeaa. Viikset heiluu ja kitara soi. "Pest ridden tacos of the earth" -The Baying Of The Hounds Mä ainakin arvostan suuresti kovia tiedemiehiä, jotka ei tajua ihmissuhteista mitään, laittaa laastaria rillien väliin ja nauraa pelottavalla tavalla omille vitseilleen. -Hjunnila |
mungiisi 24.07.2008 08:20:45 | |
---|
Viikset heiluu ja kitara soi. Tätä. Ja paljon. Grand Conjurationin video on kehno, eikä pelkästään sen takia että se biisikin on lyhennetty. Plussaa tietty Gene ja sen aurinkolasit!!! |
Stupido 24.07.2008 23:59:29 | |
---|
Volume up to eleven |
Marshallga 25.07.2008 01:47:49 | |
---|
Viikset heiluu ja kitara soi. Åke ja hänen tuuhea naamakarvoituksensa.. Itse komeus. "Support music, not rumors." |
Lasitten 27.07.2008 17:59:11 | |
---|
lol apua. |
On se hyvä että Åke, Axe, Per ja Mendez kompensoi kuhalta näyttävää Äkessonia. Kai kaikki on katsoneet sen Rehearsal Tapesin. Tosi kova studiodokkari. Axen juttuja on kiva kuunnella. Äijä on aika symppis kaikkine änkytyksineen. "Ja maailmassa on paljon erilaista musiikkia esim. Trash metallissa ei aina hidas soittaja pärjää... Ja "täydellisen" kitaristin pitäisi soittaa mitä tahansa... Likki oli se vaikka kuinka nopea. No tiedän mitä tuon lauseen perään yleensä tulee mut..." |
Jankku 28.07.2008 21:16:31 | |
---|
On katottu ja uskon todellakin että äijällä on "jakomielitauti" =) Juuri sen oloinen kaveri, että ku saa muutaman tuopin alle, niin johan lähtee juttua tulemaan =) Hell is where the heart is! |
Räbbänä 29.07.2008 18:38:44 | |
---|
|
Painajaismainen 30.07.2008 21:17:08 | |
---|
En tiedä teistä muista, mutta mielestäni Damnations on kyllä parhautta. Mahtavaa tunnelmointia. "Palkkapäivä iskee kuin miljoona GASia" - Kivijalka |