Voi nyt perhana. Minulta jäi tuo päätösjakso väliin. Tajusin puoli kymmeneltä viime maanantaina, että jakso oli jo alkanut. No, päätin sitten katsoa tuon sunnuntaisen uusinnan, mutta arvatkaapa vain että tuleeko tänään uusintaa? EI! On se nyt jumankauta, että kaikkien muiden jaksojen uusinnat näytetään, mutta ehkä tärkeintä (tai ainakin toiseksi tärkeintä) jaksoa ei sitten näytetä. Subin netti Tv on ystäväsi... http://www.sub.fi/netti-tv/index.shtml/ohjelmat/life_on_mars ainaski vielä voi kattoo Olen idiootti. Minun kanssani ei kannata väitellä, koska vedän sinut omalle tasolleni ja voitan sitten. |
tigrushka 03.08.2008 09:15:39 | |
---|
Eli ihan nykyajassa, mutta totesi olevansa niin kyllästynyt nykymenoon, että hyppäsi sieltä pollariaseman katolta, ja vaipui uudestaan koomaan. Noin siis meikä tuon mielsi. Siellä 70-luvullahan kuului auton radiosta taas omaisten mölinää, mutta Sam vaihtoi raa'asti kanavaa. Noinhan se meni plus että ihan lopuksi Tyler myös kuoli. Se tv:stä tuttu pikkutyttö-kuolema sammutti telkkarin. Teuvo
Loman Euroviisuihin-kerho#3
"Oikean rytmin kiinni saan, iskelmä alkaa kiinnostaa..." |
Shindleria Praematurus 05.08.2008 15:48:59 | |
---|
Gene Genie! = TV-historian cooleimpia hahmoja. Olihan tuo John Simmikin hyvä Tylerina, hänestä tosin pidin enemmän Doctor Whon The Masterina. Sarjasta muutenkin pidin, siinähän oli yhdistettynä kaikki mistä minä pidän; sci-fi, poliisisarjat, 70-luku ja britit. David Bowien kipale Life on Mars on myöskin hieno. Hee. Thank you for the music!
~ Shindleria Praematurus (The Fish) ~ |
Cujo 30.11.2010 15:39:13 | |
---|
Tänään alkaisi SubTv:ltä Life on Marsin amerikkalainen versio. Vaikea kuvitella, että tätä olisi mitään järkeä tehdä uudelleen, mutta pitää kai silti vilkaista, kuinka Harvey Keitel pärjää Gene Huntina. |