Aihe: Puhallinorkesteria
1 2
IJarro
11.04.2008 23:13:41
Työt vie likaa aikaa.. Ennen armyä voisin väittää tehneeni soitamista puoliammatikseni, mutta nyt.. Hyvä jos harrasukseksi..

Oma moka =) millos tuparit?? ;) ;)
Let's do some living after we die...
enary
12.04.2008 17:23:17
Kuinka monta puhallinorkesterii Kuopiossa oikeen on? Tiedän vaan Haapaniemen, jonne oon ilmeisesti menossa soittamaan syksyllä O.o

Haapaniemi, Pohjantie ja Rajala. Ainakin minä luulen näin. Olen muuten soittanut elämäni aikana jokaisessa:D
''missä täällä on sitä ilmasta viinaa muuten tää on pelkkää piinaa''
jaanta
13.04.2008 17:00:19 (muokattu 13.04.2008 17:02:54)
Itse soitan Haminan nuorisosoittokunnassa vähän seniorijäsenä.Sekä Haminan soittokunnassa, joka on vapaaehtoinen sotilassoittokunta, tässä olen n. 30-40 vuotta nuorempi mitä suurin osa.
jani engstrand
22.04.2008 11:25:53
Lahti Big Bandissä soittelemme 30-40-luvun swingiä

www.lahtibigband.com
Miten trumpetilla voi soittaa melodiaa, kun siinä on vain kolme näppäintä ?
Kukkanen
22.04.2008 20:57:38
Puhallinbändissä, missä muut soittajat ovat alle kymmenvuotiaita ja jäävät jatkuvasti harjoituksista pois ilman syytä, rumpali ei pysy tahdissa (eikä yleensä ole paikalla) ja saksofonistit eivät saa ollenkaan ääntä soittimistaan (eivätkä yleensä ole paikalla). Kapellimestari on jatkuvasti poissa ja sijainen joka kulloinkin on, ei tiedä missä ollaan menossa tai mitä pitäisi harjoitella. Puolet harjoitusajasta menee siihen että yritetään saada lapsoset olemaan hiljaa ja siihen, kun korjataan soittimia, mitkä juuri menivät jostain suuntaa rikki kun niitä ei kertakaikkiaan pysty vain pitämään kädessä.

Kannattaa aloittaa huilu 14-vuotiaana.
NeliX4
28.04.2008 17:39:58
Puhallinbändissä, missä muut soittajat ovat alle kymmenvuotiaita ja jäävät jatkuvasti harjoituksista pois ilman syytä, rumpali ei pysy tahdissa (eikä yleensä ole paikalla) ja saksofonistit eivät saa ollenkaan ääntä soittimistaan (eivätkä yleensä ole paikalla). Kapellimestari on jatkuvasti poissa ja sijainen joka kulloinkin on, ei tiedä missä ollaan menossa tai mitä pitäisi harjoitella. Puolet harjoitusajasta menee siihen että yritetään saada lapsoset olemaan hiljaa ja siihen, kun korjataan soittimia, mitkä juuri menivät jostain suuntaa rikki kun niitä ei kertakaikkiaan pysty vain pitämään kädessä.

Kannattaa aloittaa huilu 14-vuotiaana.
Missäpäin maailmaa asut? Ehkä apu on lähempänä kuin luuletkaan...
magnetman 004
22.05.2008 22:44:58

Kaksi Jämsää, öö?

Niin! Sisko ja serkku...
"Muusikon lyöminen pitää aina jättää rankaisematta" (Lakipykälä 1200-luvulta)
Clarinetist_i
26.05.2008 18:14:21
Ite oon nyt Oulun nuorisopuhallinorkesterissa soitellu..Muutamat sm-kisat ollaan niillä voitettu..:)
Mr.Sit.com
24.06.2008 21:36:27
Tuulimyllyn puhaltajat Säkylästä :D tosin soitan lyömäsoittimia, paitsi nykyisin pääosin sähköbassoa... ja miksikö oon puhaltajien puolella? rupesin just soittamaan alttotorvea vähä niinku sivusoittimena :D
Frye
27.06.2008 11:03:00
Suomen Vapaakirkon Puhallinorkesterissa.
wewwie
01.07.2008 00:09:09
Oulussa Viventissä soittelin vielä viime talvena.

Nyt pistin homman vähän tauolle kun soittotuntien puutteessa ja yleisissa opiskelukiireissä ei pysy tuo oma soittotaito noinkin vaativan materiaalin tasalla. Ehkä taas syksymmällä uusi yritys.
It is difficult to trust anyone whose instrument changes shape as he plays it!
art-turku
18.07.2008 21:16:07
Vähän aikaa sitten kävin Sinfoninen puhallinorkesteri Sisussa nuijimassa patoja ja muita perkussioita. Kivaa oli.
funkylord
27.07.2008 15:08:01

Oulussa Viventissä kilkuttelen perkkuja tällä hetkellä.. Kokemusta on kans näistä Oulun nuoremmista puhkuista.

Kivaa on ja innostusta riittää, Vaskiviikoille lähtö torstaina!:)

Ne on hauskat bileet. Itteä ent.Lieksalaisena ärsyttää aivan tolkuttomasti, kun menee töissä vaskiviikot.
Elämä maistuu, kun noudattaa kahta sääntöä:
1. Älä ota paineita pienistä asioista
2. Kaikki asiat ovat pieniä asioita
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)