Rauniotorni 23.07.2008 22:08:15 | |
---|
Olipas hankala :D Kun kaikki vedet olivat yhtä vettä Ja pimeys ei vielä valon valkaisema Ennen kuin ihminen astui jalallaan millekkään maalle Yksi lähde Kylmä kokemus Et voi ikinä paeta Kuolevaisuutesi kohtalolta Aika huono käännös mutta eiköhän tuosta arvaa. It's fucked to hear one idiot's words,
but worse to see others believe it |
Tohtori Tonus 23.07.2008 23:36:18 | |
---|
Keep of Kalessin - The Black Uncharted Yksinkertaisesti täydellistä musiikkia. "Höhö, oisko vähän pellee laittaa oma quote allekirjoitukseen" -Tohtori Tonus |
Rauniotorni 24.07.2008 01:16:29 | |
---|
Keep of Kalessin - The Black Uncharted Yksinkertaisesti täydellistä musiikkia. Kyllä, aivan mahtavaa. Arvasinkin että sinä arvaat tämän ;) It's fucked to hear one idiot's words,
but worse to see others believe it |
Tohtori Tonus 24.07.2008 02:04:55 | |
---|
Kyllä, aivan mahtavaa. Arvasinkin että sinä arvaat tämän ;) Hah! Enhän minä arvaa, minä tiedän ;) Mutta sitä uutta: "Ei ole mitään Ei koulutusta Ei perhe-elämää, jolle avaisin sylini Sanot että työni on tänään, mutta ohi huomenna Joudun rahattomana ojaan Tiedän mielipiteen Rikottu ennätys Haista vittu yliopistounelminesi Fakta on, että olemme kaikkia vahvempia" Varmaan riittää jo tuokin. "Höhö, oisko vähän pellee laittaa oma quote allekirjoitukseen" -Tohtori Tonus |
hullu_ukko 24.07.2008 02:08:17 | |
---|
Hah! Enhän minä arvaa, minä tiedän ;) Mutta sitä uutta: "Ei ole mitään Ei koulutusta Ei perhe-elämää, jolle avaisin sylini Sanot että työni on tänään, mutta ohi huomenna Joudun rahattomana ojaan Tiedän mielipiteen Rikottu ennätys Haista vittu yliopistounelminesi Fakta on, että olemme kaikkia vahvempia" Varmaan riittää jo tuokin. Pantera ja Strength Beyond Strength. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Vedä käteen. Mitä varten pitää alkaa vittuilemaan ilman syytä, en edes ole aivoton mulkku joka vetää epämusikaalisesti hikisistä tabloista, vaan fiiliksellä ja korvalla.-Kondensaattori |
Tohtori Tonus 24.07.2008 02:14:14 | |
---|
Pantera ja Strength Beyond Strength. Oikein ja oikein. Helvetti että on oivallista kaljanjuontimusiikkia. "Höhö, oisko vähän pellee laittaa oma quote allekirjoitukseen" -Tohtori Tonus |
hullu_ukko 24.07.2008 02:35:39 | |
---|
Kalja-aiheella jatketaan: Tuijotan näitä juomia edessäni ja kaikki muu vain tuntuu turhalta. Tuntuu kuin ne kutsuisivat minua, enkä kykene hillitsemään itseäni. Tunne painostus! On vain yksi lääke: Kaada meille kierros, pistä se kama tulemaan! Juomme näitä kaljoja kunnes olemme kivoja ja rentoja. Kännissä kavereiden kanssa, se ei pääty koskaan! Näyttää siltä että kaljan painostus on saanut meidät ratkeamaan taas. Täysillä vain kunnes se loppuu, juo tuoppisi loppuun! Vedämme kännit ja teemme sen nopeasti! Tykkäämme kaatuilla ympäriinsä, Tykkäämme dokata ja olemme aika hyviä siinä! Olemme yrittäneet! Epäonnistuimme! Kaljan painostus ottaa meidät haltuunsa! Kuolema selvänä olemiselle! Tuijotan näitä juomia edessäni ja kaikki muu vain tuntuu turhalta. Tunne painostus! On vain yksi lääke! Kaljan painostus! Tunnet sen nyt! Kaljan painostus! Kumoa kurkkuusi! M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Vedä käteen. Mitä varten pitää alkaa vittuilemaan ilman syytä, en edes ole aivoton mulkku joka vetää epämusikaalisesti hikisistä tabloista, vaan fiiliksellä ja korvalla.-Kondensaattori |
Sälski 24.07.2008 03:22:04 | |
---|
Kalja-aiheella jatketaan: Tuijotan näitä juomia edessäni ja kaikki muu vain tuntuu turhalta. Tuntuu kuin ne kutsuisivat minua, enkä kykene hillitsemään itseäni. Tunne painostus! On vain yksi lääke: Kaada meille kierros, pistä se kama tulemaan! Juomme näitä kaljoja kunnes olemme kivoja ja rentoja. Kännissä kavereiden kanssa, se ei pääty koskaan! Näyttää siltä että kaljan painostus on saanut meidät ratkeamaan taas. Täysillä vain kunnes se loppuu, juo tuoppisi loppuun! Vedämme kännit ja teemme sen nopeasti! Tykkäämme kaatuilla ympäriinsä, Tykkäämme dokata ja olemme aika hyviä siinä! Olemme yrittäneet! Epäonnistuimme! Kaljan painostus ottaa meidät haltuunsa! Kuolema selvänä olemiselle! Tuijotan näitä juomia edessäni ja kaikki muu vain tuntuu turhalta. Tunne painostus! On vain yksi lääke! Kaljan painostus! Tunnet sen nyt! Kaljan painostus! Kumoa kurkkuusi! Municipal Waste - Beer preasure? :=) It's not who votes that counts, it's who counts the votes. |
hullu_ukko 24.07.2008 12:46:22 | |
---|
Municipal Waste - Beer preasure? :=) Yeaaaah Wasted! Sehän se. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Vedä käteen. Mitä varten pitää alkaa vittuilemaan ilman syytä, en edes ole aivoton mulkku joka vetää epämusikaalisesti hikisistä tabloista, vaan fiiliksellä ja korvalla.-Kondensaattori |
Sälski 26.07.2008 05:04:51 (muokattu 26.07.2008 05:05:40) | |
---|
Yeaaaah Wasted! Sehän se. Voiv perkele. Pitikin sanoa, lähden ruotsiin tässä juuri pian ja vähän vielä alkoholia veressä että koitetaas pistää jotain tynkää. Biosfääri, paikka jossa asumme Tuntuu ettemme välittäisi yhtään Muut lajit, vedämme alas pyntystä Tarvitsemme lajin jonka raiskata Tavalla jolla elämme, me tuhoamme Kunnes ei ole muuta kuin meidän lajimme Ja sitten tuhoamme toisemme Taas öljy läikkyi Ydinjäte väärin sijoitettu Taas metsä kuolee Antaa happo sateen tulla! Nyt on kyllä helppo kun kertsikin näkyy että antaa tulla vaan :=) E: Jos joku tunnistaa niin jatkaa ihan suoraan vaan koska ei tuosta voi juuri erehtyä. Palaan ruotsista ke tai to. It's not who votes that counts, it's who counts the votes. |
Ottoko 26.07.2008 10:58:58 | |
---|
Nuclear Assault - Critical Mass Behold bastard son.
I am the evil one. |
Ottoko 26.07.2008 11:20:03 | |
---|
Vuohen pää peilissä Silmät polttavat kuin lokakuun auringonnousu Kun kerran ne katsoivat mäen rinnettä Etsien muistoja Behold bastard son.
I am the evil one. |
Darkthrone-In The Shadow Of The Horns It is often said that before you die your life passes before your eyes. It is in fact true. It's called living.
-Terry Pratchett |
Ottoko 27.07.2008 04:21:17 | |
---|
Darkthrone-In The Shadow Of The Horns Juumsääh! Jne,, Behold bastard son.
I am the evil one. |
Lionslicer 27.07.2008 11:32:30 (muokattu 27.07.2008 11:32:52) | |
---|
Mitä olet tehnyt minulle? Sinä pilasit kaiken Lyön vetoa, ettet edes näe Minä haluan rauhaa En tiedä mistä aloittaa En halua tuntea näin Revin tämän sydämen ulos Syötän sen sioille Pelastus. It is often said that before you die your life passes before your eyes. It is in fact true. It's called living.
-Terry Pratchett |
Ottoko 28.07.2008 22:11:42 | |
---|
Mitä olet tehnyt minulle? Sinä pilasit kaiken Lyön vetoa, ettet edes näe Minä haluan rauhaa En tiedä mistä aloittaa En halua tuntea näin Revin tämän sydämen ulos Syötän sen sioille Pelastus. The Ocean - Calymmian Behold bastard son.
I am the evil one. |
Lionslicer 29.07.2008 23:27:27 | |
---|
jep, sepä. It is often said that before you die your life passes before your eyes. It is in fact true. It's called living.
-Terry Pratchett |
Ottoko 30.07.2008 13:13:11 | |
---|
Kaikki täällä on niin kylmää Kaikki täällä on niin pimeää Muistan että se oli unesta Tämän ajan reunassa Taas on yö Yö sinä kaunis Tyydytän nälkääni Elävillä ihmisillä Nälän yö Seuraa sen kutsua Behold bastard son.
I am the evil one. |
Anal Revenger 30.07.2008 16:26:59 | |
---|
Kaikki täällä on niin kylmää Kaikki täällä on niin pimeää Muistan että se oli unesta Tämän ajan reunassa Taas on yö Yö sinä kaunis Tyydytän nälkääni Elävillä ihmisillä Nälän yö Seuraa sen kutsua Mäyhem - Jäätävä kuu kilijut käy muuten noppeemmin vittu ku ajjaa maa palloa myötä päivään häätänääh, ku aika kuluu noppeemmin! -Pelsi |
Ottoko 30.07.2008 16:34:10 | |
---|
No se on kyllä Mayhemin Freezing Moon mutta tuokin vastaus kelpaa ;) Behold bastard son.
I am the evil one. |