Aihe: Hurlumi : Ympyröitä (Rock/Pop)
1 2
dixi19
26.07.2008 12:57:14

Oho, olin viikon maalla ja täällä sitä vaan kuunnellaan Hjumpüröitä. Niinkus kaikki tietää, sitä on aika sokea omille tekosilleen, varsinkin näin kellarihorisontista vuosia katsoneena ;-).
Mutta paljon kiitoksia näistä sanoista. Olkoon linkki mukana.

http://profile.myspace.com/index.cf … .viewprofile&friendid=184011172

Tuo Circles oli kyllä tosi jees, kuulostaa minun korvaani Kauko Röyhkän ja Ultramariinin sekoitukselta. Muutkin biisit ihan ookoo, mutta tuo eka ehdottomasti paras, hieno.
anomus.com
Nitrodelay
30.07.2008 20:24:13 (muokattu 30.07.2008 20:24:47)

Tuo Circles oli kyllä tosi jees, kuulostaa minun korvaani Kauko Röyhkän ja Ultramariinin sekoitukselta. Muutkin biisit ihan ookoo, mutta tuo eka ehdottomasti paras, hieno.

Nää Röyhkät jne on jänniä linkkejä, vaikka kumpaakaan en ole kuunnellut. No, olen soittanut Röyhkän alkuperäisbasistin (K.Backman) ja T.Vikkulan kanssa joskus, joista eka oli naapuri ja toka opiskelukaveri. Ehkä siitä tarttu sitten ;-) Ekat musafiilarit ei lähteny Beatlesista, vaan isoproidin Genesis-, ELO- ja Queen -levyistä. Kiitos taas ja jatketaan...

http://profile.myspace.com/index.cf … .viewprofile&friendid=184011172
...kyllähän The Who olisi bluesia soittanut, mutta kun niillä oli se Keith Moon....
Kailis
02.08.2008 05:04:59

Kuuntelin kaikki biisit ja itkettää että musiikkituotanto on nykyään niin paskaa. Itkin ihan oikeasti, liikuttavaa ja hienoa kamaa. Olet jopa parempi rumpali kuin meikäläinen, tätä en monelle pop-rumpalille sano.
Nitrodelay
02.08.2008 12:00:10 (muokattu 02.08.2008 14:33:16)

Kuuntelin kaikki biisit ja itkettää että musiikkituotanto on nykyään niin paskaa. Itkin ihan oikeasti, liikuttavaa ja hienoa kamaa. Olet jopa parempi rumpali kuin meikäläinen, tätä en monelle pop-rumpalille sano.

Taisit olla aika kännissä, no ei se mitään ;-)
Ei musateollisuudessa ole häikkää, se tarjoaa sitä mitä lähinnä nuoret haluaakin. Vanhempi jengi pistää rahansa pihagrilleihin ja citymaastureihin eikä levyjä ostele. En mä noita ole mihinkään tarjonnut enkä tarjoakaan, koska se ei ole tekemisen pointti.
Mitä tulee rumpujensoittoon, niin tiedän heikkouteni ja korostan vahvuuksia, muuta ei ole tehtävissä. Kiittelöt.

Omasta puolestani tämä biisi on nyt ruodittu ja on aika siirtyä eteepäin. Laittelen tänne uutta ääntä, jos kelvollista syntyy :)
...kyllähän The Who olisi bluesia soittanut, mutta kun niillä oli se Keith Moon....
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt