Tankero 20.07.2008 13:44:54 | |
---|
Kyllä se muuten on aikas paljon kiinni näpeistä! Sain tuntea tutaa viime perjantaina,kun vetäsin setin Mamban Hartsan setillä ja sitten kun herra itse latas samalla niin olihan siinä vissi ERO! -meidänkin bändinjätkät oli sammaa miältä! silti ei vituta,oli kiva kuunnella oikeita soittajia. Samat sanat. Hiukan oli taannoin eroa, kun vedettiin Leevi Leppäsen kans vuorotellen mun setillä Humppajyrä |
jakeni 26.07.2008 00:50:39 | |
---|
Samat sanat. Hiukan oli taannoin eroa, kun vedettiin Leevi Leppäsen kans vuorotellen mun setillä Hyvä asenne...totuudet täytyy aina tunnustaa myös ittelle! + Milloin syödään? (Topi) |
Hyvät näpit, hyvät kamat= parhautta Hyvät näpit, huonot kamat= taitoa Huonot näpit, hyvät kamat= virheet selkeät Huonot näpit, huonot kamat= yleisö poistuu Kyllä paskempikin keikka aina kotiolot voittaa =) |
Anonymous-jazz 26.07.2008 01:49:35 | |
---|
Hyvät näpit, hyvät kamat= parhautta Hyvät näpit, huonot kamat= taitoa Huonot näpit, hyvät kamat= virheet selkeät Huonot näpit, huonot kamat= yleisö poistuu hyvät näpit, hyvä korva, hyvä groove = musiikkia kliiniset näpit, puukorva, huono groove = keskinkertaista musiikkia "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
jakeni 27.07.2008 13:21:58 | |
---|
Hyvät näpit, hyvät kamat= parhautta ja vaikka groovaiski,niin jos tilanne/ohjelmisto valinta menee pieleen NIIN......siinä sitä taas ollaan! Milloin syödään? (Topi) |
Ukko 27.07.2008 13:56:33 | |
---|
Kyllä se soittotaito on kiinni kulloisestakin humala-asteesta. COVS jäsen nro 6 |
EP 27.07.2008 14:26:37 | |
---|
Kyllä se soittotaito on kiinni kulloisestakin humala-asteesta. Hep! Naulan kantaan! |
IJarro 30.07.2008 18:15:19 | |
---|
Kyllä se soittotaito on kiinni kulloisestakin humala-asteesta. Omasta vai yleisön?? =) Let's do some living after we die... |
Ukko 30.07.2008 18:18:54 | |
---|
Omasta vai yleisön?? =) Katsanto kannasta riippuen sekä että. Voiko sitä selvemmin ilmaista. COVS jäsen nro 6 |
Timi 30.07.2008 22:16:26 | |
---|
Kyllä se soittotaito on kiinni kulloisestakin humala-asteesta. Jep!Tosiaan naulan kantaan.Mä en silleen vielä ole tavannut ketään,kuka soittaisi kännissä hyvin.Muuta kuin omasta mielestään.Ja en haluaisi ennes kännisen kanssa heitää keikkaakaan.Jos on aikaa,niin pari bissee ja silleen voi napata.Usein tuo kalja vaan väsyttää.Niinkuin joskus olen miettinyt.En ole mikään huippurumpali ja humalassa en senkään vertaa!Tuomitsemaan silti minusta ei ole. Kylmän viileesti! |
jakeni 04.08.2008 03:31:51 | |
---|
Jep!Tosiaan naulan kantaan.Mä en silleen vielä ole tavannut ketään,kuka soittaisi kännissä hyvin.Muuta kuin omasta mielestään.Ja en haluaisi ennes kännisen kanssa heitää keikkaakaan.Jos on aikaa,niin pari bissee ja silleen voi napata.Usein tuo kalja vaan väsyttää.Niinkuin joskus olen miettinyt.En ole mikään huippurumpali ja humalassa en senkään vertaa!Tuomitsemaan silti minusta ei ole. Tässä lienee kyllä aikas paljon Totuutta! On vissiin itsetuntokin kohdillaan? Milloin syödään? (Topi) |
Timi 04.08.2008 07:39:23 | |
---|
Tässä lienee kyllä aikas paljon Totuutta! On vissiin itsetuntokin kohdillaan? Kiitos!On.Ja lujasti.Kummassakin kohdassa! Kylmän viileesti! |
Ukko 04.08.2008 16:11:27 | |
---|
Ja en haluaisi ennes kännisen kanssa heitää keikkaakaan. Ja siksi toisekseen keikalle kun tarttee liikkua autolla niin selvinpäin se on mentävä ja tultava. COVS jäsen nro 6 |
jakeni 06.08.2008 05:16:36 (muokattu 06.08.2008 05:19:50) | |
---|
Ja siksi toisekseen keikalle kun tarttee liikkua autolla niin selvinpäin se on mentävä ja tultava. Noinhan se homma monesti menee,harvoin koko bändi on liikkeellä samalla pirssillä. Tosin ainakin meillä pyritään siihen...sillä tuo menovesi on tällä kertaa yksi,ellei isoin osa kulupuolta ja kyllä se täytyy huomioida jo keikkahinnassa/palkoissa! Milloin syödään? (Topi) |
huilu 06.08.2008 20:02:47 | |
---|
Taitaa olla aika itserakas paavo tuo "jakeni". Laukoo täällä niin itsestäänselvyyksiä/hölmöyksiä että...vai onko itsetunto hukassa? Välillä kyllä asiaakin. En mä nukkunut...vähän vaan torkuin! |
KoskPaavo 06.08.2008 20:44:38 | |
---|
Taitaa olla aika itserakas paavo tuo "jakeni". Laukoo täällä niin itsestäänselvyyksiä/hölmöyksiä että...vai onko itsetunto hukassa? Välillä kyllä asiaakin. Häh? Enpä ole huomannut moista, ammattipaavo se on niinkuin minäkin, ... monta keikkaa tehneelle moni asia on enemmän " itsestäänselvää" kuin vähemmän tehneille. Siinä se. " Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä"
Aleksis K. |
okabass 06.08.2008 21:07:25 | |
---|
Taitaa olla aika itserakas paavo tuo "jakeni". Laukoo täällä niin itsestäänselvyyksiä/hölmöyksiä että...vai onko itsetunto hukassa? Välillä kyllä asiaakin. MOI Heh, sanon minä. Tuota määritemää en kyllä tunnista hänestä. |
Timi 06.08.2008 21:10:39 | |
---|
Taitaa olla aika itserakas paavo tuo "jakeni". Laukoo täällä niin itsestäänselvyyksiä/hölmöyksiä että...vai onko itsetunto hukassa? Välillä kyllä asiaakin. Heh!Kukapa ei laukois välillä noita itsestäänsevyyksiä,saati selviä hölmöyksiä!Minun mi elestä kun keikkaa heittää.Ei voi itsetunto olla hukassa.Reenikämpät on pullollaan niitä "Pupuja"Sitä paitsi.Tuohon otsikkoon palattaessa.Kyllä hyvät kamat siloittaa silloin tällöin tietäkin.Jokaisella lienee se perustaito millä taaplaa.Annas olla,kun pääsee vetämään joskus jonkun "huippukamoilla"Täydellisesti viritetyillä rummuilla.Tuntuu kuin löytäisi itsestään jotain uutta!Ja soitto on helppoa.Taiturit vetää vaikka pärekoreilla!Ällä puuttuu tuolta,melko alusta,mutta häliäkö vällä! Kylmän viileesti! |
KoskPaavo 06.08.2008 21:19:35 | |
---|
MOI Heh, sanon minä. Tuota määritemää en kyllä tunnista hänestä. Itsekin olet Lahlen fviksuimpia miähiä Hullu- Palosen kanssa. " Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä"
Aleksis K. |
jape2 06.08.2008 21:41:04 | |
---|
Taitaa olla aika itserakas paavo tuo "jakeni". Laukoo täällä niin itsestäänselvyyksiä/hölmöyksiä että...vai onko itsetunto hukassa? Välillä kyllä asiaakin. Kiva poika se on. Sano se sille sen tallissa ja anna suukko poskelle. |