Closure 25.07.2008 22:47:32 | |
---|
Paras. Palaan perusteluihin toiste. Olen hikinen, hengästynyt, ehkä vähän onnellinenkin. Moi :) Mä ainakin arvostan suuresti kovia tiedemiehiä, jotka ei tajua ihmissuhteista mitään, laittaa laastaria rillien väliin ja nauraa pelottavalla tavalla omille vitseilleen. -Hjunnila |
Thet 25.07.2008 23:05:44 | |
---|
Ei aivan niin hyvä kuin odotin mutta ehdottomasti tän vuoden parras tähän mennessä ja parhain muutenkin aikoihin. Ledgerin suoritus oli loistava, vaikka välillä toivoi että olisi ollut vielä enemmän hänen kohtauksiaan. Kannattaa ehdottomasti katsoa, myöhemmin voisin vähän paremminkin fiiliksiä sepustaa. "Taakse kammattu, charmikkaasti harmaantunut tukka, leukaparta sekä tatuoidut vahvat käsivarret saavat kyllä hetero miehenkin jalat tutisemaan." - Heikkijärvinen |
Sperm Donor 25.07.2008 23:46:21 | |
---|
Vaikka olen Batmanfani niin ei vaan uponnut. Ei edes tuo hehkutettu Ledgerin jokerirooli. Vetihän se sen hyvin mutta kokonaisuus oli tyhjänpäiväistä ns. actionia. Odotin ennakkohehkutuksien perusteella paljon ja menin katsomaan positiivisella mielellä. Perustelen paremmin kun olen toipunut pettymyksestäni. |
Kovaa settiä oli! Tiukkaa äksöniä ja Ledgerin suoritus oli loistokkuutta. Tosin helvatan isot miinukset Finnkinolle. Kuva oli noin puolet leffasta epäskarppina ja äänet meni katki pari kertaa. M.A.C.H.O. #19 "Don't disturb my friend, he's dead tired." | Ei helv..ei saatn! Käsi missä?!? |
Closure 26.07.2008 00:10:03 | |
---|
Vaikka olen Batmanfani niin ei vaan uponnut. Ei edes tuo hehkutettu Ledgerin jokerirooli. Vetihän se sen hyvin mutta kokonaisuus oli tyhjänpäiväistä ns. actionia. Odotin ennakkohehkutuksien perusteella paljon ja menin katsomaan positiivisella mielellä. Perustelen paremmin kun olen toipunut pettymyksestäni. Siis mitä vittua. Toi oli syvin ja älykkäin batmanleffa. Ja veti vertoja paikoitellen monelle hyvälle non-action leffalle vertoja juonellisesti. Olet huono batman-fani jos et ymmärrä gotham ahdingon päälle! Mä ainakin arvostan suuresti kovia tiedemiehiä, jotka ei tajua ihmissuhteista mitään, laittaa laastaria rillien väliin ja nauraa pelottavalla tavalla omille vitseilleen. -Hjunnila |
Bluesmies 26.07.2008 00:23:16 | |
---|
Synkkä, syvällinen, aivan hemmetin kova... oon shokissa yhä... en pysty muuta sanomaan. |
Manuel Pyrhullo 26.07.2008 02:04:55 | |
---|
Ja iltalehdessä annettiin 2 tähteä... hohhoijaa. Onkoha arvostelija edes katsonut elokuvaa? Jokeri on Batmanin arkkivihollinen, älykäs kelmi joka kemialliseen myrkkyliemeen pudottuaan muuttui inhottavasti virnisteleväksi superroistoksi. |
obiwan 26.07.2008 02:09:43 | |
---|
Jokeri on Batmanin arkkivihollinen, älykäs kelmi joka kemialliseen myrkkyliemeen pudottuaan muuttui inhottavasti virnisteleväksi superroistoksi. Mitä paskaa, kattokaa se leffa. |
zekeode 26.07.2008 02:28:31 | |
---|
Jokeri on Batmanin arkkivihollinen, älykäs kelmi joka kemialliseen myrkkyliemeen pudottuaan muuttui inhottavasti virnisteleväksi superroistoksi. Mitä paskaa, kattokaa se leffa. Väitätkö, että tätä lapsuuden pelottavaa muistoa ei koskaan tapahtunut bätmänissä? Elokuvateatterissa tuli katsottua vuonna 1989-1990(?) ja siihen aikaan leffa oli kovinta kakkaa mitä pieni poika voi kokea. Sen jälkeen piti hommata kyseisestä leffasta tehty peli C64:lle, ja sekin oli järkyttävän hyvä. Nyt kun totakin batmania tarkastelee, niin paskahan se oli. Siitä tehty peli oli vielä paskempi. Onneksi IMDB osaa kertoa, että Dark Knight on maailman paras elokuva. |
Closure 26.07.2008 03:23:32 | |
---|
Väitätkö, että tätä lapsuuden pelottavaa muistoa ei koskaan tapahtunut bätmänissä? Elokuvateatterissa tuli katsottua vuonna 1989-1990(?) ja siihen aikaan leffa oli kovinta kakkaa mitä pieni poika voi kokea. Sen jälkeen piti hommata kyseisestä leffasta tehty peli C64:lle, ja sekin oli järkyttävän hyvä. Nyt kun totakin batmania tarkastelee, niin paskahan se oli. Siitä tehty peli oli vielä paskempi. Onneksi IMDB osaa kertoa, että Dark Knight on maailman paras elokuva. Mutta miekin osaan sanoa, että sellaista kaaosta mitä paikoitellen tuli koettua juuri tuon ensimmäisen batmanin kohdalla koin myös tämän uuden kohdalla. Tuntui paikoitellen parannetulta ja "päivitetyltä" versiolta tuohon vanhaan. Se mikä tuntui sillon pelottavalta - tässä uudessa tuntuu aivan samalla tavalla pelottavalta. Toivottavasti tästä näin yön myöhäisinä tunteina saa jotain tolkkua. Mutta vetää vertoja sille samalle fiilikselle jota joskus 90-luvulla itseeni imaisin. Mä ainakin arvostan suuresti kovia tiedemiehiä, jotka ei tajua ihmissuhteista mitään, laittaa laastaria rillien väliin ja nauraa pelottavalla tavalla omille vitseilleen. -Hjunnila |
aivokuolio 26.07.2008 03:41:01 | |
---|
Ketjun aloittajana annan analyysini: Täydellinen. Katellaan parin päivän päästä jos irtoais enemmän. Vieläkin mykistyny. |
Sälski 26.07.2008 03:58:23 | |
---|
Woot? Jopa m.netin mielestä hyvä nyky-action leffa? Mahtavaa! Taidanpa mennä katsomaan. Enpä ole elokuvissa ollut pitkään aikaan ja sitä paitsi jokeri on aina ollut lempi arkkiviholliseni. It's not who votes that counts, it's who counts the votes. |
Bluesmies 26.07.2008 11:27:53 | |
---|
Woot? Jopa m.netin mielestä hyvä nyky-action leffa? Katso Rambo-ketju. |
Aleksi-serkku 26.07.2008 13:02:37 | |
---|
Vaikka alku olikin mielestäni hitaanpuoleinen, oli tuo loppupelissä elokuvana ihan ykkösluokkaa. Kuuluisa simultaani-isku leukaan kahdelle hengelle. |
papitsu 26.07.2008 13:48:40 | |
---|
Hoho. Eilisessä Kainuun Sanomissa oli arvostelu elokuvasta. Ei siinä mitään, asiallinen ja hyvin kirjoitettu arvostelu kyllä oli, mutta pienimuotoinen asiavirhe hieman häiritsi minua. Ei nimittäin Christian Balea mainittu koko jutussa, vaan käsikirjoituksen ja ohjauksen lisäksi Christopher Nolanin väitettiin myös näytelleen itse Batmania. Vaan sattuuhan noita. Arvosanaksi antoi arvostelija 4-/5. PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT! |
Bacchus 26.07.2008 15:09:44 (muokattu 26.07.2008 15:10:37) | |
---|
Paras Batman-elokuva ehdottomasti. Casting onnistui loistavasti. Heath Ledger teki elämänsä roolin Jokerina, kirjaimellisesti. Hieman tuli ahdistunut olo Jokeria katsoessa ihan sen takia, kun tiesi mitä kaverille kävi. Yleensä kaukaisten Mölliwoodnäyttelijöiden poismeno ei pahemmin kosketa, mutta tämä kosketti. Ei tämä nyt maailman paras elokuva ole, mutta maailman paras Batman kuitenkin. Synkkä ja ahdistunut, juuri niin kuin pitääkin olla. Täydessä elokuvasalissa elokuvasta nauttiminen saa kyllä aikaan Daniel Plainview-olon; tekee mieli keilata. Anti-Matter Manifesto |
fuzz 26.07.2008 19:17:03 (muokattu 26.07.2008 19:17:14) | |
---|
Heth Ledgerin rooli oli kyllä todella mieleenpainuva. Mielestäni paras suoritus elokuvan historiassa, sopivan hullu ja nerokas. Sääli, että kaveri kuoli... Ilman noin hyvin vedettyä Jokerin roolia leffa olisi ehdottomasti yhtä tähteä huonompi. Juoni on hieman sekava ja itse Batmanista ei saa ihan kaikkea irti. Loistoleffa silti, 4 / 5. elämän tarkoitus on 42
www.haistapaska.com |
85423321 26.07.2008 20:49:19 | |
---|
Batman puku oli huono, ja mitä hittoa se örinä oli? Viidakon vanha sanonta: Batmanin ääni saa veren hyytymään. |
Jop1 26.07.2008 20:51:14 | |
---|
Heth Ledgerin rooli oli kyllä todella mieleenpainuva. Mielestäni paras suoritus elokuvan historiassa, sopivan hullu ja nerokas. Sääli, että kaveri kuoli... Nyt saat kyllä vähän perustella. jos korollalla ajjaa kolomeasattaa sääh ja suppari tippuu hele vetti irti, ni se ossuu yheksääsattaa lukio hinttejä ohtaan.
kilijut käy muuten noppeemmin vittu ku ajjaa maa palloa myötä päivään häätänääh, ku aika kuluu noppeemmin! - Pelsi |
Bacchus 26.07.2008 21:01:36 (muokattu 26.07.2008 21:02:55) | |
---|
Nyt saat kyllä vähän perustella. Ei kai sitä sen enempää tarvitse perustella, jos ihminen henkilökohtaisesti on sitä mieltä. Itse en miellä roolia elokuvahistorian parhaaksi, mutta loistosuorituksen Ledger tekee silti. EDIT: mitä hittoa se örinä oli? Ilmeisesti örinä mallintaa sitä, että Batman muuntaa ääntään tunnistamisen vaikeuttamiseksi. Puhui myös suu kummasti ummessa. Itsekin naureskelin örinälle aluksi, mutta loppujen lopuksi se sopi hyvin Batmanin habitukseen. Anti-Matter Manifesto |