spindel 17.07.2008 22:49:30 | |
---|
Hee, mielenkiintoinen aihe ! Itsellä on jännä suhtautuminen tähän ulkomusiikilliseen värin tunnustamiseen. Voisin hyvinkin pitää päälläni Slayerin bändipaitaa, vaikka en juurikaan arvosta kyseisen yhtyeen musisointia ( tai arvostan kyllä oman genrensä ylittämättömän bandinä, mutta henk.koht. ei jaksa kiinnostaa..) Kyseisen paidan pitäminen onkin itselle enemmänkin oman "muusikkouden" esiintuomista, ei niinkään sitä että hevi olisi meitsistä paskimmillaankin parasta...ja toinen hyvä puoli on juuri se tietty kettuilu näille yleisille stereotypioille, että vaan trUU hevarit voi pitää Slayerin paitaa.. Yövieraat on päivälle vieraat... |
Nidhöggr 17.07.2008 23:02:47 (muokattu 17.07.2008 23:04:09) | |
---|
Ei tietenkään pidä pukeutua musiikkimaun mukaisesti. Miksi pitäisi? Oli muuten päivän paras nosto, spindel. |
spindel 18.07.2008 22:44:27 | |
---|
Eipä sitä tietenkään tarvitse pukeutua musiikkityylinsä perusteella, mutta yleistähän se on. Ja hienoa, ainakin minusta. Nykymaailmassa, jossa valtakulttuuri tekee ihmisistä yhä enemmän samanlaisia ja "yksilöllisyys" tarkoittaa sitä, että ollaan juuri samalla tavalla erilaisia kuin kaikki muutkin on hauskaa jos jotkut ihmiset haluavat pukeutumisellaan kertoa jotain persoonallista, kuten millaista musiikkia kuuntelee (huh, olipa pitkä lause!) Vaikkakin Clashin ja Mötörheadin paitoja myydään nykyään One Wayssa :) Yövieraat on päivälle vieraat... |
Traditional 20.07.2008 14:26:44 (muokattu 20.07.2008 14:28:06) | |
---|
Onhan se totta että suuri osa haluaa "tunnustaa väriä" vähä niiku veikkauksen mainoksessa vai missä se oli? Eli siis tyyli-ihanteina on ne omat esikuvat. Itse oli pakko tietysti vetää metsästyshousut jalkaan kun niiissä oli maastokuviot ja Laihon Aleksi maastohousuja käytti ja oli cool. Siis pakko ei ole, mutta niin usein tulee tehtyä. Musical violence since '05 Kiinnostaisiko Valvetronix? |
foetor ex ore 20.07.2008 15:11:14 (muokattu 20.07.2008 15:12:17) | |
---|
Pitää! Jos sääää oot hevari ni sul pitäää ol parta jaja army-lippis jaja pitkä tukka jaja mustat vaatteet. Tai maastohousut kelpaa mustien housujen vaihtoehoks. Ja muistakaa se ketju niis housuis. Tämä on tärkeätä, tämä hevimuodin muistaminen pukeutumisessa, ettekai tahdo olla ihan täysiä noobeja? e.saatanan saatanan saatanan saatana, meinäs unohtuu bändipaidat ja maiharit! |
Marklar 20.07.2008 17:28:37 | |
---|
Musta se tuntuu vaan niin hassulta että ku tää tyyppi on vannoutunut Slipknot-fani ja käyttää pinkkejä vaatteita Katsos. Jotkut on hevandermiehiä ja jotkut taas homomiehiä. JOS sattuu olemaan molemmat, täytyy valita korostaako pukeutumisellaan hevanderpuolta vai homonderpuolta. Tämä vannoutunut Slipknot-fani päätti korostaa homonderpuoltans. Virhe Vetämättömyyteni johtuu kilpirauhasen vajaatoiminnasta. |
Sälski 20.07.2008 17:52:34 (muokattu 20.07.2008 17:53:59) | |
---|
It's not who votes that counts, it's who counts the votes. |
DVD-SOITIN 20.07.2008 18:41:45 (muokattu 20.07.2008 18:43:50) | |
---|
Minä olen sitä mieltä, että silloin kuin musiikki otetaan todella vakavasti (ja se on parhaimmillaan elämäntapa, kuten itselleni), se näkyy myös ulospäin. Ulkonäön perusteella en kuitenkaan hirveämmin muita ihmisiä tuomitse; minua ei oikeastaan kiinnosta mikään muu kuin se että minä itse olen itselleni rehellinen ja pukeudun musiikkimakuni mukaan. EDIT: lisätääs nyt vielä että keikoille mennään ihan niissä perus arkivermeissä, eli bändipaitaa, farkkua ja niittiä. |
Anouk 21.07.2008 13:10:50 | |
---|
Mun mielestä pukeutuminen ja musiikkimaku voi olla ihan eri maailmoista, vaikka musiikki olisikin suuri osa elämää. Eihän se vaatetus tee musiikkia, se on vaan sivuseikka. Jos oikeasti tykkää jostain musiikista, varmaan keskittyy silloin siihen itse musiikkiin. Totta kai usein musiikki vaikuttaa pukeutumiseen, mutta mun mielestä niin ei tarvitse olla. |
scarletmara 21.07.2008 22:46:30 | |
---|
No joo. Kyllä korostan tyyliäni vähän väliä bändipaidoilla ja muilla oheiskrääsällä, että varmasti moni näkee, mistä pidän. Omistan kuitenkin sekalaisen musamaun, vaikka onkin välillä rajoittunut: eli minä en pysty näyttämäänkään truu Stevie Ray Vaughanin fanilta ja enkä kyllä ole kovin David Bowienkaan fanilta (millainen sekin on?). Tai sitten kun kuuntelen nahkakuningas bändi Judas Priestiä mutta myös hippejä, kuten Janis Joplinia ja Jefferson Airplanea, kuinka voin olla näiden fani yhtäaikaa?. Iron Maidenin faniksi joskus sanottiin, mutta pukeudun liian normaaleihin näyttääkseni kuteisiin ns. kasarihevarilta. Tyttömäistä yritän joskus. Viestitän tyylilläni jotain, etten ole mikään hopin kuuntelija, mutta tuskin se musamaku siis päälle kokonaisuudessaan näkyy. Kyllästynyt olemaan ilman poikaystävää. No hei, onhan musiikki. |
Anouk 22.07.2008 12:56:55 | |
---|
Oon muuten tavannut hiphop-tyylisiin tyyppeihin, jotka oikeasti kuuntelevatkin heviä ja muihin vastaaviin tapauksiin. Ihan hyvä ettei olla niin rajoittuneita, mutta kyllähän toi on aika hämäävää. |
south_of_heaven 22.07.2008 12:57:07 (muokattu 22.07.2008 12:58:28) | |
---|
Aloitusviestistä viimeisiin vastauksiin ketju on silkkaa rautaa. "mix se pukeutuu pinQ ku se kuuntelee slipknuttii ja mä pukeudun niitteihi ja mustaan koska kuuntelen hevii" "noh, itsellenihän tulisi ihan oudot vaatekombinaatiot, minä kun kuuntelen maailman kaikkia genrejä niinkuin kaltaiselleni taiteilijalle sopii." "mä en tykkää tästä bändistä mut pidän sen paitaa ku se on nii masee" Itse kuljen alasti. Guitars are like assholes; Everybody has one. |
Guitar83 24.07.2008 22:06:26 | |
---|
Ei pidä, mutta kummasti sitä vaan veri vetää kohti mustia vaatteita ja muita kilkkeitä. Kyllähän sitä joinain päivinä pukeutuu vaikka kokovalkoisiin vaatteisiin, mutta puolet ajasta sitä melkein verhoutuu musiikkimakunsa mukaiseksi. Bänditreeneissä varsinkaan olo ei ole järin kotoisa jollei ole rekvisiittaa yllä, keikoista nyt puhumattakaan, oli ne sitten omia tai muiden. Mutta noin yleisesti mennään ihan fiiliksen mukaan. |
Jop1 25.07.2008 13:45:17 | |
---|
Aloitusviestistä viimeisiin vastauksiin ketju on silkkaa rautaa. "mix se pukeutuu pinQ ku se kuuntelee slipknuttii ja mä pukeudun niitteihi ja mustaan koska kuuntelen hevii" "noh, itsellenihän tulisi ihan oudot vaatekombinaatiot, minä kun kuuntelen maailman kaikkia genrejä niinkuin kaltaiselleni taiteilijalle sopii." "mä en tykkää tästä bändistä mut pidän sen paitaa ku se on nii masee" Itse kuljen alasti. Paras vastaus koko ketjussa. jos korollalla ajjaa kolomeasattaa sääh ja suppari tippuu hele vetti irti, ni se ossuu yheksääsattaa lukio hinttejä ohtaan.
kilijut käy muuten noppeemmin vittu ku ajjaa maa palloa myötä päivään häätänääh, ku aika kuluu noppeemmin! - Pelsi |
Meikäkin on näiden vaatteiden alla ilkosen alasti! |
TKT 28.07.2008 14:07:11 | |
---|
Ite kuuntelen eniten raskaampaa musiikkia, mutta ei se pukeutumisesta näy. Korkeintaan musta paita viittaa metalliin. Never forgive, never forget. |
lapio 28.07.2008 17:38:48 | |
---|
Miten minun pitäisi pukeutua, kun tykkään progesta? Kettuasu ja folioviitta. Nimittäin kotipaikkakunnalla eräälle hepulle meinasi käydä huonosti ukonilmalla kun ei osannut odottaa ukkosta kun näytti että ei ukostakaan. Tai en minä ihan tarkkaan muista miten se meni, kun oli viime kesänä.
-aaro |
jzzz 30.07.2008 17:07:27 | |
---|
Eihän se mikään pakko ole. Itse kuuntelen metalli musiikkia, mutta en halua kesähelteellä musta nahkatakki päällä vedellä. Kyllähän se on vähän outoa jos joku kuuntelee örinää ja pitää 10 kokoa liijan isoja vaatteita (pukeutuu kuin hoppari)... |
Gandhi 31.07.2008 07:04:23 | |
---|
Vaikka suhtaudun musiikkiin erittäin intohimoisesti, pukeudun silti kuin kuka tahansa purkkatukkahomo. Ei ole minkäänlaista mielenkiintoa herättää enempää huomiota kuin jo nyt kiinnitän (olen lähes yhtä komea kuin vaatimaton, se jos mikä kiinnittää huomiota). Plus en halua rajata reikävalloituksia vain yhden tai kahden alakulttuurin edustajiin. Alle kirjoitus. |
ozymandias 02.08.2008 01:49:29 | |
---|
No siis kyllähän olisi aivan naurettavaa jos Cannibal Corpse-fani pukeutuisi joihinkin vitun fruittarikledjuihin, mutta Corpse-fanit ovat sen verran true-porukkaa, että tällaisia tapauksia tuskin löytyy. Kyllä mun mielestä on hienoa, kun jengi pukeutuu elämäntyylinsä mukaan ja erottuvat massasta. Kyllä meikää ainaki lähinnä nauratta jotku muotivaatteisiin pukeutuvat hevarit, mutta mielipiteensä kullakin. Kuuntelen corpsea. Paljon. Siltikin näin yleensä palvelualaan kouluttautuneena lienee työnantajalle tarpeeksi pitkä letti ja isot korvakorut.... En varsinaisesti etsi muotivaatteita, mutta vaatteet jotka ylenpäätään jostain löydän ja joita tykkään päälläni pitää, ovat löytyneet joko muotivaateliikkeestä tai sitten jostain tavaratalosta. Korostan musiikillista suuntautumistani paidoin yms. mutta perimmäinen kysymys lienee itselläni on: Mitä se kenellekään kuuluu mitä kukakin kuuntelee, ja ennen kaikkea kuinka sen esille asettaa? Ja perimmäiseen kysymykseen syvemmälti paneutuakseni... Jos jollakulla on pinkkiä päällä (oletettavasti mieshenkilö on kyseessä) vaikka metallia kuunteleekin, niin lähinnä se kertoo helvetin hyvästä ironiantajusta ja siitä, että periaatteessa metallimusiikin kuuntelijan alkuperäinen ulkoasun merkitys, shokeeraminen, on ehkäpä jopa paremmin hallussa kuin normaalilla mustiin pukeutuvalla massalla. Pinkkihän metallipiireissä nyt nauraa sille perinteiselle mustalle aika railakkaasti. Tai räikeästi. Not my thing, mutta jos joku jaksaa, niin mikäs siinä. Shit doesn't just happen. Shit takes time. Shit takes effort. |