Aihe: Motu 828mk3 ja kannettavan ongelma
1 2
Chaplin
27.07.2008 02:52:55
Mulla oli ekana oman Motun mk2 kanssa käytössä PC. Siinä oli joku Epoxin (halvin mitä löytyi) emo int.FireWire ja lisänä joku kympin PCI väylänen FW. Toimi kummallakin FW kortilla moitteettomasti. Ei mitään ongelmia, kunhan PCn asetukset vaan olivat kohdallaan!

Voi olla tyhmiä kysymyksiä (kun en niin tarkkaan lukenut noita Acer - Fujitsu Siemens -juttuja), mutta ootko laittanut PCn muuten kuosiin? Eli käynyt läpi XP - Audio hommaan liittyvät jutut, löytyy samalta palstalta FAQ: Windows XP musavirittely...

Winkkarin Service packit vaikuttaa asiaan kanssa! Oikea SP käytettävälle ohjelmalle! Esim. aikoinaan muistan kun Digidesign Mbox1 + PT 6.4 ei toiminut kun ainoastaan SP1 kanssa..

..ja käynyt lukemassa Motun sivuilta asiasta, ja hae uusimmat ajurit, jos löytyy..

PS. Jos typo virheitä löyty, se johtuu puhtaasti tämän ACERin näppäimistöstä :-)
USA:ssa on lähetetty hurjan monta miestä kuuhun. Niitä pitäisi lähettää lisää, ehkä kaikki?
HateHalon
29.07.2008 17:27:41

ok... Voisiko joku mahdollisesti antaa hyviä linkkejä pci ja express card korteista joissa on se TI piiri? Ja mistä otatte selvää ku en meinaa löytää tietoa valmistajien sivuiltakaan? Mulla on ollut nyt alinkin firewire pci paikkaan Vian piirillä testissä ja xp:ssä sp2 ja saanut säädettyä biossissa asetuksia niin että ääni pätkäsee kerran 2-3 minuutissa. ja olen tehnyt xpseen ne äänioptimoinnit. ja kovalevyt eheyttänyt. muistia mulla on 1 giga. eikä pätkiminen johdu siitä koska se pätkii samalla tavalla mediaplayerissa kuin sonarissa. Ja huomasin tässä yks päivä että etenkin 1 ja 2 analogiset ulostulot suhisevat sitäkin enemmän mitä enemmän siinä on plugeja kiinni... Aika outoa kun kyseessä on palansoidut liitännät sekä myös mikserissä joka ottaa signaalit vastaan.

Oikeasti palkataan kohta asiantuntija avuksi jos joku on ihan expertti näissä hommissa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)