Aihe: guitar hero nyypät
1 2 3 4 57 8 9 10 11
-J.-
24.07.2008 14:43:18
Ois varmaan mukavampi soittaa oikeilla kitaroilla porukassa ja kattoa kuka nyt on se ''Ultimate Guitar Hero'' :) Mutta mun mielestä koko Guitar Hero- peli on vaan kitaran korvike tyypeille jotka eivät jaksa harjoitella oikealla.

Huomaa ne heittomerkit siellä Ultimate Guitar Hero:n molemilla puolilla.
Khamoun evripadi lets tuusimuusii....
l@ho
24.07.2008 16:48:42
Ihan hauska peli, kerran kokeillut. Mutta tosiaan turha luulo että liittyis mitenkään oikeaan soittoon.
Mielummin kuppa munassa kun Lars Ulrich jalassa
vili linnakoski
09.10.2008 13:49:34
kännissä tulee pelattua guitar herota ja kyl joskus multaki lentää se lausahdus ku expertil pelaa ja kädet ei toimi kuuluu vaa klink klank klank eikä tuu pisteen pistettä, että soitan tän biisin paremmin oikeella kitaralla. en tiiää mimmone peli se sit selvinpäin on ku en oo ikin selvänä sitä pelannu
John Titor
09.10.2008 14:48:06

Ne, jotka väittävät etteivät kuule ääniä päässään, eivät ole ikinä kuulleet millaista on kun ne ovat vaiti.
Wadler
21.11.2008 20:52:05
Guitar Hero on vaan pelkkää peliviihdettä mutta ei se oikeaseen soittoon auta.
Itse olen kerran kokeillut Guitar Hero II, ihan hauska peli kylläkin.
Oikea soitto vaatii oikean instrumentin eikä mitään peliohjainta.
Muut pelintekijät tekevät rahaa Guitar Herolla ja kun vaan bisnes kasvaa koko ajan
isommaksi. Tässä olisi hiukan omituinen haastattelu Slashistä ja siitä
Guitar Herosta.

http://www.youtube.com/watch?v=gJbwQZnaI2o&feature=related

Siinä voi päätellä mitä mieltä Slash on Guitar Hero III.
Wadler Drake ps: Dragon Sword
M4ss3 m/
22.11.2008 22:46:46
Silti oikeasti helvetin ärsyttävää kun nämä lesoo jollain pelillä.
Kaverikin mättää veljensä kanssa tätä aina ja minä sitten oikeana kitaristina(kaveri kyllä soittaa bassoa) katselen vierestä. Onhan tuo sinäänsä ihan hieno juttu, että jokainen voi tuntea olevansa joku v*tun roktähti, mutta kyllä se vaan saa verenpaineen nousemaan joku yks s''tanan peli.

P.S. Pitäisi varmaa noita kirosanoja vähentää, menkööt tämän kerran kun oikeasti ärsyttää. Ja mitä täällä Utuben Canon Rockista oli nopeasti katsottuna puhetta niin ne rulettaa, koska ne on oikealla kitaralla ja itsekin tuota nyt yritän opetella.
V*TU SÄRÖÖ!!!!11!!!1
trashjones
22.11.2008 22:52:28 (muokattu 22.11.2008 22:55:32)
Silti oikeasti helvetin ärsyttävää kun nämä lesoo jollain pelillä.
Kaverikin mättää veljensä kanssa tätä aina ja minä sitten oikeana kitaristina(kaveri kyllä soittaa bassoa) katselen vierestä. Onhan tuo sinäänsä ihan hieno juttu, että jokainen voi tuntea olevansa joku v*tun roktähti, mutta kyllä se vaan saa verenpaineen nousemaan joku yks s''tanan peli.

P.S. Pitäisi varmaa noita kirosanoja vähentää, menkööt tämän kerran kun oikeasti ärsyttää. Ja mitä täällä Utuben Canon Rockista oli nopeasti katsottuna puhetta niin ne rulettaa, koska ne on oikealla kitaralla ja itsekin tuota nyt yritän opetella.

Siis en kyllä tajua näitä ihmisiä jotka luulevat olevansa "muusikoita" ja jos joku haluaa pitää vähän hauskaa pelillä nimeltä Guitar Hero niin heti ollaan itkemässä. Ei se ole sinulta pois jos joku 12v skidi pelaa innoissan ja leikkii hetken olevansa rokkitähti.

P.S. Canon Rock on aivan vitun ärsyttävä kappale.

E: Omistan muuten GH:n ja soitan myös oikeaa kitaraa.
Master of Puppets Im vetämällä your strings
Burn
22.11.2008 23:03:30

Hankein pari päivää sitten Guitar Heron kännykkääni. Aika juppi olo, vaikkakin paskoja biisejä soitettavana.
"I fisted a girl and I liked it..."
Karipiirto
22.11.2008 23:14:14

Serkkupoika pelasi himona tätä joskus kesällä ja nyt kaveri alkaa innostua oikeasti kitaran soitosta. Mä jo lupailin opettaa jos se aloittaa. :)
ui ssaatana jätkät mulla oli äsken viis-kolme drawback ja kuus breikkii ja sit kolmebybää pelissä ja kahen tunnin päästä tokavikalla afterflushilla tuli prime-card ja kahen kilon siika!
Trendkeel
22.11.2008 23:41:44
Sovitaanko, notta Guitar Hero on peli, josta sitä pelaavat "nyypät" saavat saman fiiliksen, kuin oikean kitaran soittajat. Ei kaikilla ole aikaa saati rahaa hankkia oikeita kamoja, jos melkein saman homman hoitaa peli. Antaa niitten vaan pelata peliä ja meidän "oikeiden" muusikoiden tiluttaa yksin makuuhuoneessa.
Juu, meikäläisen pari puupenniä..
"Alkoi ihan suunnattomasti GASittää kyseinen kitara! .. Sopii omaan käyttöön täydellisesti kyseinen kitara." -kloppis |"..mikä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että kotona ei tippuisi pesää", Hetfield sanoo ja puhkeaa nauruu
trashjones
22.11.2008 23:45:07
Ei kaikilla ole aikaa saati rahaa hankkia oikeita kamoja, jos melkein saman homman hoitaa peli.

Ei sitä peliä nyt tuon takia osteta vaan sen että haluaa pelata hyvää peliä.
Wadler
23.11.2008 17:26:39 (muokattu 23.11.2008 17:28:39)
ihan samaa mieltä tosta äskeisestä kommentista. Antaa noitten guitar hero pelaajien luula että heistä tulisi muka oikeita rocktähti legendoja. Activision tekee todella paljon voittoa guitar herolla. Guitar hero ketju tuottaa voittoa ympäri maailmaa tekemällä siitä peliviihdettä, joka sittemmin menestyy paremmin kuin muut pelit.
Kuten olen sanonut niin se on pelkkää rahastusta ja median tekemää hölönpöppöötä
niinkuin esim. Idols ja Big Brother. Sitä on tämän päivän media eli roskaa televisiosta ja internetistä.
Wadler Drake ps: Dragon Sword
Karipiirto
24.11.2008 00:33:01

ihan samaa mieltä tosta äskeisestä kommentista. Antaa noitten guitar hero pelaajien luula että heistä tulisi muka oikeita rocktähti legendoja.

Moni on aloittanut oikeasti kitaransoiton tuon pelin innoittamana.

Activision tekee todella paljon voittoa guitar herolla. Guitar hero ketju tuottaa voittoa ympäri maailmaa tekemällä siitä peliviihdettä, joka sittemmin menestyy paremmin kuin muut pelit.

Mitä sitten?

Kuten olen sanonut niin se on pelkkää rahastusta ja median tekemää hölönpöppöötä
niinkuin esim. Idols ja Big Brother. Sitä on tämän päivän media eli roskaa televisiosta ja internetistä.

Minusta GH:ta ei pidä suoraan tuomita paskaksi vain siksi että se A, ei ole oikea kitara ja B. soittotaidottomat voivat sen avulla fantasioida soittavansa. Se on oikeasti näppärä peli ja varsinkin känniporukalla hauska seurapeli vaikkei vedäkään vertoja karaokelle. :)
ui ssaatana jätkät mulla oli äsken viis-kolme drawback ja kuus breikkii ja sit kolmebybää pelissä ja kahen tunnin päästä tokavikalla afterflushilla tuli prime-card ja kahen kilon siika!
Peoplez
24.11.2008 10:10:23
ihan samaa mieltä tosta äskeisestä kommentista. Antaa noitten guitar hero pelaajien luula että heistä tulisi muka oikeita rocktähti legendoja. Activision tekee todella paljon voittoa guitar herolla. Guitar hero ketju tuottaa voittoa ympäri maailmaa tekemällä siitä peliviihdettä, joka sittemmin menestyy paremmin kuin muut pelit.

Siis hetkinen. Kannattaa nyt muistaa että tuo firma joka Guitar Herot aloitti, teki pitkään musiikkipelejä pienellä rahalla eikä ketää juuri tuntunut kiinnostavan. Sitten he iskivät kultasuoneen Guitar Herolla. Miksi? Siksi että peli oli helvetin hyvä. Kukaan tuskin osasi odottaa näin suurta suosiota mutta pelihän oli oikeasti ihan tajuttoman kova. Kysyntä ja tarjonta. En näe missään tätä kuuluisaa rahastusta. Mitä se oikeasttaan on?
Peoplez
24.11.2008 10:11:56
Niin ja oikeastaan tommoset PESSIT, FIFAT ja muut jalkapallopelit on iha väsynyttä hommaa. Menisivät nyt pelaamaan edes oikeaa jalkapalloa. HAH VITTU MITÄ PELLEJÄ.
trashjones
24.11.2008 12:04:38
Niin ja oikeastaan tommoset PESSIT, FIFAT ja muut jalkapallopelit on iha väsynyttä hommaa. Menisivät nyt pelaamaan edes oikeaa jalkapalloa. HAH VITTU MITÄ PELLEJÄ.

Tätä juuri ajattelin. Ei ne jalkapallopelinkään ostajat sitä sen vuoksi osta ettei olen varaa ostaa oikeaa palloa.
Appee
24.11.2008 13:16:53
Itse juuri innostuin kitaran soitosta saatuani GH:n ja varmaan moni muukin. Musta aika hieno homma että peli voi innoittaa tällä tavalla.

Kuinkahan monia Rock Bandin rummut innoittavat hakkamaan oikeita rumpuja?
Credence
24.11.2008 13:20:08
Tätä juuri ajattelin. Ei ne jalkapallopelinkään ostajat sitä sen vuoksi osta ettei olen varaa ostaa oikeaa palloa.

Tuolla ulkona on vähän vaikea potkia palloa. Pari vuotta sitten on kyllä tullut kokeiltua, muttei sitä kauaa jaksanut
Abbath doesnt feel like dancing :(
F_Lame
24.11.2008 15:41:41

Ja sama juttu näiden Call of Dutyn yms pelaajien kanssa. Ihme spedejä, menisivät oikeesti tokaan maailmansotaan sotimaan.. Puhumattakaan GTA:n pelaajista.

Ihan vakavasti GH on peli ja ihan mukavaa ajanvietettä. En ymmärrä miten kenellekkään on edes tullut mieleen, että sillä olisi jotain tekemistä soittamisen kanssa. Lopettakaa vaahtoaminen. Se, että joku diggailee Guitar Heroa, ei ole yhdeltäkään teistä pois.
"Arguing over internet is like competing in paraolympics - even if you win, you're still retarded."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)