Aihe: Marzi tänään televisiossa!
1 2
Fortune
10.02.2004 20:13:44 (muokattu 10.02.2004 20:14:07)
Ha? Oonk mää missannu SRV-tribuutin?

Se oli vuonna 2001, Marzi, Dave, Jake's Blues Band ja Erik Walkaman bändi.
"Look behind you, a three-necked guitar!"
Shaft
10.02.2004 20:50:54
Se oli vuonna 2001, Marzi, Dave, Jake's Blues Band ja Erik Walkaman bändi.

Itseäni ei Marzi SRV:n tulkitsijana oikein vakuuttanut, vaikka ihan pätevä kitaristi onkin. Tietysti asiaan vaikutti sekin, että Valkama oli samalla lavalla.
aivokuolio
10.02.2004 21:42:08
tykkäisin marzista heti vähän enemmän, kun heppu tajuaisi käyttää tyylitajua vähän enemmän. vaikka tiluttelu ja sen esittely varmasti kivaa onkin, niin ei sitä _ehkä_ kannata ihan jokaiseen biisiin laittaa.
Kign of Tarttila
11.02.2004 00:04:28 (muokattu 11.02.2004 00:04:55)
Marzin näin viimeksi kesällä, kun ne veti O'Malleysin sisäpihalla Hendrixiä. Kovaa settiä oli tuokin.

Mainiota soitantoa oli tuolla juu. Hitto kun satuin paikalle aivan liian myöhään. Saisi useamminkin keikkailla tuo kokoonpano.
AoA
11.02.2004 12:02:50
tykkäisin marzista heti vähän enemmän, kun heppu tajuaisi käyttää tyylitajua vähän enemmän. vaikka tiluttelu ja sen esittely varmasti kivaa onkin, niin ei sitä _ehkä_ kannata ihan jokaiseen biisiin laittaa.

Samaa mieltä olen.

ne Marzin tekno-delay-pörinä-saundit menee multa vähän yli jo

Tästäkin samaa mieltä.
-Anssi
Risto Mustalisä
11.02.2004 13:55:53

Olen kuullut miestä liian vähän lopullista arviotani ajatellen ,mutta hätäinen mielikuva on hieman tuollainen.Ja biisintekotaitonsa ovat jääneet mysteeriksi.

Hyviä kitaristeja on maailma pullollaan - hyviä biisintekijöitä vähemmän.
Born to be wild! - paitsi kotona..
depe
11.02.2004 14:02:31
Olen kuullut miestä liian vähän lopullista arviotani ajatellen ,mutta hätäinen mielikuva on hieman tuollainen.Ja biisintekotaitonsa ovat jääneet mysteeriksi.

Hyviä kitaristeja on maailma pullollaan - hyviä biisintekijöitä vähemmän.

Mulla on kuitenkin sellainen kuva, ettei tuo Marzi ole mikään pelkkä tiluttelijamies. Eli kyllä se osaa pysyä siellä taustalla ja ns. hoitaa hommansa tyylikkäästi.

Vaikka toisaalta se osaa olla kyllä aikamoinen pellekin. Eiköhän ne tiluttelut tule vähän pilke silmäkulmassa. Muistan jossain Jyrkin "Suomen parhaat kitaristit" sarjassa, kun vuorossa oli Marzi Nyman, niin se kertoi nukkuvansa kitaran kanssa, ja sitten se vielä soitti kitaraa dildolla. Eli huumorimiehiähä taitaapi olla tämä kyseinen herra.
"To survive a war, you gotta become war" - John Rambo
AoA
11.02.2004 14:13:15
Mulla on kuitenkin sellainen kuva, ettei tuo Marzi ole mikään pelkkä tiluttelijamies. Eli kyllä se osaa pysyä siellä taustalla ja ns. hoitaa hommansa tyylikkäästi.

Vaikka toisaalta se osaa olla kyllä aikamoinen pellekin. Eiköhän ne tiluttelut tule vähän pilke silmäkulmassa. Muistan jossain Jyrkin "Suomen parhaat kitaristit" sarjassa, kun vuorossa oli Marzi Nyman, niin se kertoi nukkuvansa kitaran kanssa, ja sitten se vielä soitti kitaraa dildolla. Eli huumorimiehiähä taitaapi olla tämä kyseinen herra.

jeps. kyllä marzi komppauksen hoitaa hyvinkin mutta niistä sooloista en sitten tiedä..
-Anssi
vanttera
11.02.2004 14:26:54
Erik Walkaman bändi.

eli Scratch. Missäs meirän Marzi on? Jaarli Paddington-Marzi?
Lennu teki omakuvan. Tänks.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)