Tankero 22.07.2008 13:26:20 | |
---|
Joo, jonlordin kanssa tuosta juuri turistiin viime kesän miitissä, halvan tuntuinen juttu, onkos tää " Place in the sun" myös Stevien 60- luvun juttuja, heppoista miehen normikaman rinnalla. Onhan se, mutta se on poikassa tehty. Humppajyrä |
veeka 22.07.2008 13:40:19 | |
---|
Suuresti inhosin ja inhoan vieläkin I Just Called to say, biisiä. Se vaan soi niin paljon omana aikanaan ja itsekin oli pakko sitä soittaa niin se paloi kyllä loppuun minun osaltani tuo biisi. Entäs Paulin kans tehty duetto "Ebony and Ivory", siinä toinen hirvitys. työtä työttömille, viinaa soittajille |
mack the knife 22.07.2008 13:42:23 | |
---|
Onhan se, mutta se on poikassa tehty. Nyt meinaa mennä murre yli. Vai onko tuossa virhe, pitikö olla poikasena. COVS n:o 1. |
KoskPaavo 22.07.2008 13:59:40 | |
---|
Nyt meinaa mennä murre yli. Vai onko tuossa virhe, pitikö olla poikasena. Kyllä se jo poikasenakin teki hienoja juttuja , voisko sanoa että " lapsuuslapsus" " Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä"
Aleksis K. |
R.Syke 22.07.2008 14:28:59 (muokattu 22.07.2008 14:29:14) | |
---|
Kärki, Toivo Pietari Johannes: Yhdentekevää |
lrz 22.07.2008 14:29:23 | |
---|
En yleensä mielelläni sano negatiivisia sanoja (ainakaan julkisesti), mut kyseinen biisi on mun mielestä melkosen huono... Tapsaa kohtaan ei oo mitään antipatioita, mutta tuo käännös on kyllä melko syvältä. Vai johtuneeko siitä, että tykkään Stingistä (+police, yms) ja sen tähden tuo ei oikein nappaa. Tapsalla on myös vähemmän soitettu Sting-käännös kappaleesta Shape Of My Heart, nimeltään "Tää ei käy mun sydämeen". Kerran olen onnistunut tuon radiosta kuulemaan, ja siinä jäi kyllä Kultaniityt karmivuudessa kakkoseksi. Alkuperäinen kun on minusta erittäin hieno popkappale, Stingin parhaita tuotoksia. Palautetaan nyt mieleen vielä samassa Tapsa-kastissa oleva: Rakastellessasi saat sen tietää (Have You Ever Really Loved a Woman) |
tope2 22.07.2008 14:47:35 | |
---|
Mikäs se on se radiohittibiisi missä lauletaan nou nou nou??? Se laulu ei ole taimissa sitte yhtään! Luulis että nykytekniikalla sais taimivian helposti korjattua... Ja muutenkin, siinä ne saundit on jostain ihme 60-luvulta repästy. |
lrz 22.07.2008 15:33:36 | |
---|
Mikäs se on se radiohittibiisi missä lauletaan nou nou nou??? Se laulu ei ole taimissa sitte yhtään! Luulis että nykytekniikalla sais taimivian helposti korjattua... Ja muutenkin, siinä ne saundit on jostain ihme 60-luvulta repästy. Oliks tää sitä Amy Winehousea? Tuotannolliset seikat lienevät tarkoitukselliset. :) |
Tankero 22.07.2008 16:18:49 (muokattu 22.07.2008 16:18:56) | |
---|
Nyt meinaa mennä murre yli. Vai onko tuossa virhe, pitikö olla poikasena. Poikassa Humppajyrä |
Tankero 22.07.2008 16:20:21 | |
---|
Tapsalla on myös vähemmän soitettu Sting-käännös kappaleesta Shape Of My Heart, nimeltään "Tää ei käy mun sydämeen". Kerran olen onnistunut tuon radiosta kuulemaan, ja siinä jäi kyllä Kultaniityt karmivuudessa kakkoseksi. Alkuperäinen kun on minusta erittäin hieno popkappale, Stingin parhaita tuotoksia. Palautetaan nyt mieleen vielä samassa Tapsa-kastissa oleva: Rakastellessasi saat sen tietää (Have You Ever Really Loved a Woman) Huh huh, onko tosiaan Shapestakin. Onneksi en ole kuullut. Samaa mieltä alkuperäisestä. Humppajyrä |
johnsmith1 22.07.2008 19:14:42 (muokattu 22.07.2008 19:21:00) | |
---|
Jos joutuisin valitsemaan Tapsan Sting-coverien ja alkuperäisten välillä - niin Tapsa soisi. Ei ole sellaista tilannetta tullut vielä, onneksi. Onko se enää "yhdentekevä biisi" jos oikein inhottaa tai karmii. Sanahan on tietysti vapaa palstalla. Älkää menkö sinne salin puolelle syömään, se on ihmisiä varten. |
EP 22.07.2008 21:38:06 | |
---|
En tiiä, mutta tuosta "Odota mua" tulee ihan kohta uusi "Preussin punainen"! ..ainakin mulle :/ |
Jamppa Tuomisen kaikki biisit. Onko paikat puhtaina? Illalla tulee paljon porukkaa |
EP 22.07.2008 21:43:33 | |
---|
Jamppa Tuomisen kaikki biisit. ..elä hyvä veli, et kai oo tosissas? |
Meisseli 22.07.2008 21:44:16 | |
---|
..elä hyvä veli, et kai oo tosissas? Kyllä olen. Onko paikat puhtaina? Illalla tulee paljon porukkaa |
clave 22.07.2008 23:17:54 | |
---|
Sellaista ei kai ole vielä sävelletty/ sanoitettu. Aina joku tykkää jostain. |
uruttaja 22.07.2008 23:50:37 | |
---|
Jamppa Tuomisen kaikki biisit. Älä hyvä ihminen tuommosia sammakoita päästä suustasi. |
irmeli 23.07.2008 01:15:25 | |
---|
Siinä oli, yhdellä biisillä, Stevien elämäntyö mennä kerralla hukkaan. :D :D :D :D |
Meisseli 23.07.2008 13:12:07 | |
---|
Älä hyvä ihminen tuommosia sammakoita päästä suustasi. Ko. biisit ovat MINULLE täysin yhdentekeviä, aivan samalla tavalla kuin Tarja Lunnaksen ja monien muiden artistien levytetty tuotanto. Makunsa kullakin. Jamppa Tuomisen nimen mainitsin vain ihan testatakseni reaktioita, koska olen huomannut että jostain syystä hänen tuotantoaan kohtaan monilla laulajilla ja soittajilla (hiukan vanhemmilla) on jotain ihan erityistä paloa, en kuitenkaan ymmärrä miksi. Onko paikat puhtaina? Illalla tulee paljon porukkaa |
uruttaja 23.07.2008 15:37:21 | |
---|
Ko. biisit ovat MINULLE täysin yhdentekeviä, aivan samalla tavalla kuin Tarja Lunnaksen ja monien muiden artistien levytetty tuotanto. Makunsa kullakin. Jamppa Tuomisen nimen mainitsin vain ihan testatakseni reaktioita, koska olen huomannut että jostain syystä hänen tuotantoaan kohtaan monilla laulajilla ja soittajilla (hiukan vanhemmilla) on jotain ihan erityistä paloa, en kuitenkaan ymmärrä miksi. Kylläpä kyllä,otsikon mukaisesti yhdentekeviä sinulle. Jamppa oli muusikkona, laulajana, työnantajana, työkaverina jne. aivan omaa luokkaansa, he tietävät ketkä tuon ovat kokeneet. Toinenkin puoli kolikossa toki oli, mutta siitä ei sen enempää. |