Aihe: Line6 toneport ux1 ?
1
Stone
22.07.2008 18:05:31

Toneportista on kyllä keskusteluja, mutta mukana niissä paljon mitä en ymmärä niinkuin muutenkaan näistä äänitystouhuista, joten kysyn oleellisemman (tähän asti olen äänitellyt digikameralla pc:lle..naurakaa vain, olen kuitenkin yllättynyt sen äänitystasosta).

-saako toneportilla talennettua ääntä linjaa pitkin ja vaihtoehtoisesti vahvistin mikitettynä?

-voiko ohittaa mukana tulevan gearbox softan "efektit" ja ottaa efektit omasta efektilaudasta?

-onko jotenkin mahdollista äänittää samanaikaisesti pc:llä olevien (tallennettujen tai cd:llä) taustojen päällee omaa soittoa?

-voinee kaiketi käyttää muuta kuin mukana tulevaa äänitysohjelmaa esim. audacityä..näin olen ymmärtänyt?
"Musiikissa ei ole kyse varman päälle soittamisesta. Tämä musiikki on kaunista mokailua."
WinterMad
22.07.2008 18:13:29 (muokattu 22.07.2008 18:13:56)
-saako toneportilla talennettua ääntä linjaa pitkin ja vaihtoehtoisesti vahvistin mikitettynä?
Saa, tarvitsee äänitysohjelman esim. Audacity tai Kristal. Itse laitteessa ei ole äänitysmahdollisuutta ilmeisesti (ainakaan GX:ssä ei ole)

-voiko ohittaa mukana tulevan gearbox softan "efektit" ja ottaa efektit omasta efektilaudasta?
Kyllä.

-onko jotenkin mahdollista äänittää samanaikaisesti pc:llä olevien (tallennettujen tai cd:llä) taustojen päällee omaa soittoa?
Kyllä ulkoisen äänityssoftan kanssa.

-voinee kaiketi käyttää muuta kuin mukana tulevaa äänitysohjelmaa esim. audacityä..näin olen ymmärtänyt?
Kyllä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)