duc 20.07.2008 18:03:05 | |
---|
|
Swan 20.07.2008 18:05:07 | |
---|
Once Lady Yuna fixes her hair, we leave. >-)))> #26 S.M.A.K. |
cruel_destiny 20.07.2008 18:53:42 | |
---|
Tuo laukku on ainakin hienon värinen. Ite en kyllä kampea haluais teleen :-) itselleni olisi juurikin mielessä seuraavaksi tele bigsbyllä ja humpparilla kaulassa.. Ikinä en ole Marshallin comboja testannut, mutta voin sanoa, että niissä on kyllä parhaimmat efektit omiin tarpeisiin surreal |
McNulty 20.07.2008 20:50:59 | |
---|
Heh, juu en nyt ihan hirveesti pistänyt eforttia tuon relicoinnin suunnitteluun, hiukan fiilis-pohjalta vetelin, joten vahinkoja syntyi. ; ) Täytyy kattoa josko sille jotain keksisi, tuskinpa vaan mikään sitä pelastaa ellei sitten jotain tarraa siihen laita, mikä nyt ei välttämättä se ygösvaihtoehto ole. Ehei... ei se huonolta näytä. Varsin hienosti olet relikoinut, joten kyllä se siinä olla saa. Mutta tosiaan aloin miettimään sitä että missä se on Tele sellaisen klommon saanut että on tuostakin lakat ja maalit lähteneet :) Aseöljyllä saattaisi saada nuista "kuluneista" alueista mukavasti tummentuneet ja relikoituneet. Ei muuta kuin jatkojalostamaan vielä hyvää relikointipohjaa! |
Aki 21.07.2008 23:18:39 | |
---|
Heh, juu en nyt ihan hirveesti pistänyt eforttia tuon relicoinnin suunnitteluun, hiukan fiilis-pohjalta vetelin, joten vahinkoja syntyi. No mut sehän on just sitä aidointa relicointia! Vahinkoja niille kitaroille takuulla ajan saatossa sattuu. Ja tosiaan vielä öljyt paljaisiin kohtiin. "Every being in the universe knows right from wrong."
-Prot, 2001 |
Petzku 22.07.2008 00:41:08 (muokattu 22.07.2008 00:41:18) | |
---|
Mitä mikkiä suosittelette vähän rankempaan menoon? Metal Up Your Ass! |
WinterMad 22.07.2008 01:13:24 | |
---|
No sitä sitten leivottiin meikäläisestäkin Telen omistaja. American Standard Telecaster Chrome Red -värityksellä saapui kotia muutama päivä sitten, voi tätä onnea! Täytyy sanoa että on kyllä yksi parhaista kitaroista mitä olen ikänä soittanut. |
Don Make 22.07.2008 17:16:23 | |
---|
Ehei... ei se huonolta näytä. Varsin hienosti olet relikoinut, joten kyllä se siinä olla saa. Mutta tosiaan aloin miettimään sitä että missä se on Tele sellaisen klommon saanut että on tuostakin lakat ja maalit lähteneet :) Aseöljyllä saattaisi saada nuista "kuluneista" alueista mukavasti tummentuneet ja relikoituneet. Ei muuta kuin jatkojalostamaan vielä hyvää relikointipohjaa! Mitenkähän sitten saisi noista metalliosista kulahtaneen näköset? Tässä tosiaan alkoi toden teolla kiinnostamaan tuo "relikointi" homma. ''Guitar is easy. All you need is six strings, five fingers and one asshole.'' -Keith Richards |
Mitenkähän sitten saisi noista metalliosista kulahtaneen näköset? Tässä tosiaan alkoi toden teolla kiinnostamaan tuo "relikointi" homma. Itse himmensin ja "kulutin" halpis ES-335:n kullatut osat tämmöisellä: http://www.biltema.fi/osteri/osteri … a=135&SID=778320312417301274208 Ei ota kerralla liikaa ja saa mielestäni varovasti kokeillemalla aika "aitoa" kulumaa. Kannattaa ensin kokeilla johonkin vähemmän näkyvään kohtaan. Jos haluaa lisäksi hapettuneen, likaantuneen tai ruostuneen näköistä jälkeä, niin sitten varmaan joku kemisti osaa auttaa paremmin. Syksyksi ja talveksi metalliosat ulos? |
Dog Breath 22.07.2008 17:44:21 | |
---|
Mitenkähän sitten saisi noista metalliosista kulahtaneen näköset? Tässä tosiaan alkoi toden teolla kiinnostamaan tuo "relikointi" homma. Esimerkiksi hiekkapuhaltamalla ja happokylvyllä. Täällä on mielenkiintoista luettavaa aiheeseen liittyen: http://www.relicdeluxe.com/hardware_tremolo_bridge.asp I'm all sixes and sevens and nines |
kloppis 22.07.2008 19:13:48 | |
---|
Onkohan mahdollista saada mitään teleltä kuulostavaa Tokain telestä jossa kielet EI mene bodyn läpi? Mun Squierissakaan ei mene kielet rungon läpi. Kyllä se silti twängää ihan hyvin. |
weelie 25.07.2008 13:25:54 (muokattu 25.07.2008 13:26:40) | |
---|
Mun Squierissakaan ei mene kielet rungon läpi. Kyllä se silti twängää ihan hyvin. Ehkä olen kieroutunut, mutta mä nimenomaan haluan että kielet ei mene läpi (vaikkei sillä loppujen lopuksi niin paljon eroa ole). Saundi on ehkä hivenen pehmeämpi, kielet ehkä kevyemmän tuntuiset, mielestäni. Miinuspuolena on se että ehkä kielen kulman tallapalojen yli ei ole ehkä tarpeeksi jyrkkä (kielet liikkuvat ylös alas jos ei ole kieliuria). http://www.youtube.com/watch?v=w8csI6Gv8z8 |
kloppis 26.07.2008 00:50:57 | |
---|
Ehkä olen kieroutunut, mutta mä nimenomaan haluan että kielet ei mene läpi (vaikkei sillä loppujen lopuksi niin paljon eroa ole). Saundi on ehkä hivenen pehmeämpi, kielet ehkä kevyemmän tuntuiset, mielestäni. Miinuspuolena on se että ehkä kielen kulman tallapalojen yli ei ole ehkä tarpeeksi jyrkkä (kielet liikkuvat ylös alas jos ei ole kieliuria). En nyt ihan täysin tajunnut, mitä tarkoitit, mutta minulla ei ole ainakaan ollut mitään ongelmia kielien kanssa. |
Karhukoira74 28.07.2008 14:43:46 | |
---|
Kaasuttelee Telecaster.....mikä olisi hyvä perustele hintaluokkaan max. 400 - 500 eypoa. Oikea vastaus ei ole sitte käytä hakua. Piruko näitä jaksaa selata... :D Mielipiteet ovat kuin persereikiä. Jokaisella on sellainen. |
jukej 28.07.2008 14:53:36 | |
---|
Kaasuttelee Telecaster.....mikä olisi hyvä perustele hintaluokkaan max. 400 - 500 eypoa. Oikea vastaus ei ole sitte käytä hakua. Piruko näitä jaksaa selata... :D Fenderin Baja tele DV247.comista olis aikalailla 500€ pkuluineen. Itse ajattelin hommata tuon, kun vaan olis rahaa. Erittäin hyvä keppi. |
Fortune 28.07.2008 14:56:56 | |
---|
Jesh, oma Telecaster Standard vuosimallia '91 saapui taloon ja pääsi jo lauantaina samoin tein tositoimiin. Ei vain ollut mukana pientä kuusiokoloavainta, joten action oli melkoisen matala. 11-52 -setti tuntui sopivan mainiosti keppiin ja soundit olivat kohdillaan. Ihan hyvä kaveri Les Paulille kyllä. Look behind you, a three-headed guitar! |
Fortune 28.07.2008 14:57:33 | |
---|
Fenderin Baja tele DV247.comista olis aikalailla 500€ pkuluineen. Itse ajattelin hommata tuon, kun vaan olis rahaa. Erittäin hyvä keppi. Bajassa itselläni tökki se kaulan paksuus, pienikätisenä ei miellyttänyt. Tässä Standardissa on sirompi kaula, muttei mikään hevitikku kuitenkaan. Look behind you, a three-headed guitar! |
Bluesmies 28.07.2008 15:05:07 | |
---|
Nyt on mun teleistä kuvat profiilissani. Mikserissäni ääninäytettäkin tuosta uudesta tarjolla. |
Karhukoira74 28.07.2008 15:06:17 | |
---|
Mielipiteet ovat kuin persereikiä. Jokaisella on sellainen. |
darrell 28.07.2008 15:23:11 | |
---|
Bajassa itselläni tökki se kaulan paksuus. Mun mielestä just se paksu kaula on parasta siinä, ja S-1 systeemi. Antaa kaikkien kitaroiden soida. Kielten värähtely yleinen ja yhtäläinen. |