Aihe: Cyndi Lauper - Ideaparkin konserttitila?
1
Kalmo
24.09.2008 10:14:04
Nostanpa tätä siinä toivossa, että joku tietää jotain. Vai eikö Ideaparkissa ole vielä
järjestetty konsertteja?
Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300 Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän.
Bonham
24.09.2008 12:45:57
Nostanpa tätä siinä toivossa, että joku tietää jotain. Vai eikö Ideaparkissa ole vielä
järjestetty konsertteja?

Onhan siellä, aika useinkin...

No, keskellä valtavaa kauppakatua on semmonen isompi aukio, johon menee heittämällä useampi tuhat henkeä... soundit on mitä on... ei se mikään konserttisali taikka klubi ole.
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
kanisteri
26.09.2008 15:11:18
Onhan siellä, aika useinkin...

No, keskellä valtavaa kauppakatua on semmonen isompi aukio, johon menee heittämällä useampi tuhat henkeä... soundit on mitä on... ei se mikään konserttisali taikka klubi ole.

Tietämättä asiasta mitään voin sanoa faktana, että konsertti järjestetään jossain muualla kuin ostoskadulla. Kai siellä jokin keikkapaikkakin on.
Bonham
26.09.2008 19:58:18
Tietämättä asiasta mitään voin sanoa faktana, että konsertti järjestetään jossain muualla kuin ostoskadulla. Kai siellä jokin keikkapaikkakin on.

Jaa... mun tietääkseni ne keikat on aina siinä "kadulla"... ei siellä mikään muu mesta vedä useaa tuhatta henkeä...

Mutta juu, vain yhdellä keikalla siellä olen ollut.
LHU
27.09.2008 01:53:40

Asiasta aika paljonkin tietävänä voin nyt valaista että keikat ovat keskellä tuota ostoshelvettiä olevassa ns. keskuspuistossa. Mitään muuta keikkapaikkaa siellä ei ole, toi "puisto" on alunperinkin suunniteltu oleskelu- ja tapahtumienpitopaikaksi. Melkein kuin Central Park muttei ihan. Keikkojen aikana tuo tila on verhoiltu lattiasta kattoon mustalla moltonilla eli olosuhde on maamme kauppakeskuksista paras.

http://www.ideapark.fi/opencms/opencms/ideapark/opastus/opastus.html
Tää onkin mainio juttu, mä voin ryypätä koko ajan ja sit vaan näyttelen selvää. Eipäs oo ennen tullut mieleen.
sirdickyj
27.09.2008 21:35:36
Asiasta aika paljonkin tietävänä voin nyt valaista että keikat ovat keskellä tuota ostoshelvettiä olevassa ns. keskuspuistossa. Mitään muuta keikkapaikkaa siellä ei ole, toi "puisto" on alunperinkin suunniteltu oleskelu- ja tapahtumienpitopaikaksi. Melkein kuin Central Park muttei ihan. Keikkojen aikana tuo tila on verhoiltu lattiasta kattoon mustalla moltonilla eli olosuhde on maamme kauppakeskuksista paras.

http://www.ideapark.fi/opencms/opencms/ideapark/opastus/opastus.html

onks tää joku Sedun, Kalle Keskisen vai mikälie se Speed Promotions-sälli on ja sitte tän Sukarin yhteisjuttu? Kuulostaa just sellaselta.
Joe Doakes La 04.10.2008 Helsinki/ Ravintola Henrik
kanisteri
03.10.2008 00:38:15
Keikkojen aikana tuo tila on verhoiltu lattiasta kattoon mustalla moltonilla eli olosuhde on maamme kauppakeskuksista paras.

Heh, Cyndi Lauper keikalla parhaissa mahdollisissa kauppakeskusolosuhteissa! Säälittävältä vaikuttaa, mutta toivon hyvää keikkaa kynnelle kykeneville!
lukeman
15.10.2008 21:22:59
Njuu, eikös tuo C.L. ole peruttu vähäisen lipun myynnin takia...?
Ostan EMG PJ-mikkisetin potikoineen, piuhoineen sekä patteriklipsin kera.
kanisteri
16.10.2008 15:14:36
Cyndi oli sympaattinen ja hyvä laulaja silloin 80-luvulla. Melko surullinen tapaus tämä...keikkaa pukkaa hämäläisen ostoshelvetin aulassa ja sekin joudutaan perumaan kiinnostuksen puutteen vuoksi.
Bonham
16.10.2008 15:38:50
Cyndi oli sympaattinen ja hyvä laulaja silloin 80-luvulla. Melko surullinen tapaus tämä...keikkaa pukkaa hämäläisen ostoshelvetin aulassa ja sekin joudutaan perumaan kiinnostuksen puutteen vuoksi.

Semmosta on musabisness...
Marzi
17.10.2008 11:55:00

Tietämättä asiasta mitään voin sanoa faktana,

Hehee. Sait plussan. :D
Liikaa on tarpeeksi.
kanisteri
17.10.2008 15:24:46
Hehee. Sait plussan. :D

Hauskinta oli että olin väärässä.
Marzi
18.10.2008 17:07:09 (muokattu 18.10.2008 17:08:02)

Hauskinta oli että olin väärässä.

Sepä se ja tiedän kyllä, oon ollut keikalla tuola. :D
Liikaa on tarpeeksi.
Kailis
09.05.2009 06:14:20

Kalmo: Tuli ostettua liput kun ikisuosikki CL tulee ensimmäistä kertaa Suomeen 28.10.

Olen vain hiukan skeptinen: Konsertti on Lempäälän Ideaparkissa. Minkälaiset tilat siellä moiselle on? Ilmeisesti pelkästään seisomapaikkoja jne. Onko siellä edellytyksiä elämykselle?

Jos jotakuta kiinnostaa, niin tsekatkaa DVD "Cyndi Lauper - Live at last".
Laulaa vähintään yhtä hyvin kuin Celine Dionne, mutta siinä missä Celine on robotti, Cyndi on jumalainen, rento, huumorintajuinen akka johon rakastuu heti!

http://www.youtube.com/watch?v=5jnc … amp;p=53A6656A7BAACD91&index=11
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)