Aihe: Toto
1 2 3 4 512 13 14 15 1638 39 40 41 42
Progressor
06.06.2008 17:02:15
Oho! Olin näköjään enemmän oikeilla jäljillä kuin luulinkaan.

Epäilemättä tämä on monille tämänkin palstan lukijoille ilouutinen. Minulle ei.

Joka tapauksessa mielestäni tyylikäs lopetus hienolta bändiltä.
Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään.
S.M.A.K.
MK73
06.06.2008 18:05:53 (muokattu 06.06.2008 20:04:09)
Oho! Olin näköjään enemmän oikeilla jäljillä kuin luulinkaan.

Epäilemättä tämä on monille tämänkin palstan lukijoille ilouutinen. Minulle ei.

Joka tapauksessa mielestäni tyylikäs lopetus hienolta bändiltä.

Ilouutinen tai ei, mutta ehkä hyvä näin. Eipä bändistä enää juuri mitään ollut jäljelläkään. Aikansa kutakin... sanoi pässi kun päätä leikattiin.

Toto oli mahtava bändi loistonsa vuosina 1977-1992, etten sanoisi kaikkien aikojen paras alallaan - ainakin minulle. Onneksi vanhat Toto-levyt kuulostavat aina yhtä hienoilta, eikä niitä kukaan ota meiltä pois.
sirdickyj
06.06.2008 22:14:54
Ilouutinen tai ei, mutta ehkä hyvä näin. Eipä bändistä enää juuri mitään ollut jäljelläkään. Aikansa kutakin... sanoi pässi kun päätä leikattiin.

Toto oli mahtava bändi loistonsa vuosina 1977-1992, etten sanoisi kaikkien aikojen paras alallaan - ainakin minulle. Onneksi vanhat Toto-levyt kuulostavat aina yhtä hienoilta, eikä niitä kukaan ota meiltä pois.

eikö Tambu toimi? musta se on hieno.
Ei kerta homoa tee!
ballfish
06.06.2008 23:28:07
No höh! Lukatherin on sitten parasta tuoda oma sooloprojektinsa Suomen perukoille. ;)
"Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek
arppah8
06.06.2008 23:51:09

eikö Tambu toimi? musta se on hieno.

Tambu oli musta aika siirappinen esitys, etenkin kun Kingdom of desire potki ja rokkasi kovastikin (Toto-asteikolla siis). Olihan siellä kuitenkin sentään Drag him to the roof ja Dave's gone skiing.
God's away on business
settimäki
07.06.2008 00:23:45
Ei ilmeisesti tule Lukather suomeen kiertueellaan. Tukholmassa kylläkin esiintyy 25.6.
ultra
07.06.2008 23:37:50
Silloin -92 kylmäsi, kun kuulin Jeff Porcaron kuolemasta. Nyt ei kylmää yhtään. Tuli kuitenkin nähtyä Oulun keikkaa lukuun ottamatta kaikki TOTO:n Suomen keikat. Aika monta siis. Tietty, jos olis Oulunkin käynyt kattomassa, niin olisin varmaan oikea TOTO-diggari. Tai mistäs sitäkään taas tietää..
I'm a gooner
settimäki
08.06.2008 02:02:32
Jotenki ei kylmää kyllä minuakaan tämä tieto. Kyllä minusta kuitenkin TOTO oli se TOTO niin kauan kuin Jeff oli mukana bändissä. Eipä se enään tuntunut toton keikalta viime kesänä, vaikka loistavia muusikoita olikin bändissä. Nyt kyllä tuntuu kuitenkin haikealta, vaikka periaatteessahan TOTO haudattiin jo aikoja sitten. No ainahan muistot elää..
MK73
08.06.2008 09:44:08
Jotenki ei kylmää kyllä minuakaan tämä tieto. Kyllä minusta kuitenkin TOTO oli se TOTO niin kauan kuin Jeff oli mukana bändissä. Eipä se enään tuntunut toton keikalta viime kesänä, vaikka loistavia muusikoita olikin bändissä. Nyt kyllä tuntuu kuitenkin haikealta, vaikka periaatteessahan TOTO haudattiin jo aikoja sitten. No ainahan muistot elää..

Näinpä. Täytyy muistaa, että Toto oli alunperin Jeffin ja Davidin (Paich) visio ja yhtye. Lukather oli kertomansa mukaan todella otettu, kun hänet kelpuutettiin mukaan. Että sikäli...

Kyllähän esim. Tambu ja muutkin myöhemmät Toto-albumit ovat tavallaan hyviä, mutta kun se henki puuttuu.

"Jeffillä oli aina viimeinen sana" -Steve Lukather
Mika Torvinen
08.06.2008 11:42:20
Jeh. Kyllähän se niin on että Jeff ja David ne Toton parhaat biisit ovat säveltäneet.
Jeh.
sirdickyj
08.06.2008 14:04:23
Näinpä. Täytyy muistaa, että Toto oli alunperin Jeffin ja Davidin (Paich) visio ja yhtye. Lukather oli kertomansa mukaan todella otettu, kun hänet kelpuutettiin mukaan. Että sikäli...

Kyllähän esim. Tambu ja muutkin myöhemmät Toto-albumit ovat tavallaan hyviä, mutta kun se henki puuttuu.

"Jeffillä oli aina viimeinen sana" -Steve Lukather

Mutta oliko se sitten tuo "viimeinen sana" mikä teki ainakin mun mielestä siitä soittelusta semmoista pingottuneempaa, ja Phillips ikäänkuin vapautti live-hommatkin rönsyilevimmiksi? Tämä toki vain dokumentoinnin perusteella.

Mä diggaan tuota Phillips-aikakautta enemmän.
Ei kerta homoa tee!
Arajr
08.06.2008 16:55:53
Jeff ja Phillips on molemmat kovia. Erilainen tyyl niil vaa. . Harmi vaan että TOTO hajos :/
foetor ex ore
08.06.2008 17:07:38
Puhutaanko täällä puutarha-asioista?
lukeman
08.06.2008 18:50:29
Todella suuri suru-uutinen. Oli ehkä jotenkin aistittavissa tuo lopetus. Loistava bändi jota ehdin digata kybällä vuodesta -92. No kaikki hyvä loppuu kuitenkin aikanaan. Tosiaan todella loistava päätös uralle. Onneksi näin Toton kaksi viimeistä Suomikeikkaa. Pääseehän bändistä nauttimaan cd:ien ja dvd:ien muodossa.
Kerwin
08.06.2008 19:11:32
Kyllähän tosta aluksi alaleuka lopsahti, mutta ei se nyt niin paljon järkyttänyt. Jotenkin ne viimeisimmät levyt on ollu iha yrittämällä yritettyjä. Ei niistä saa "TOTO fiilistä", kuten 80-luvun hiteistä. Ehkä alkaa kavereilla ikäkin painamaan. Ei varmaan jaksa sellaiset 50-vuotiaat täysillä maailmaa kiertää. Mielenkiinnolla jään odottelemaan mitä Steve Lukatherilta saadaan kuulla ja etenkin muilta kavereilta.

Ihmiset hajoaa, musiikki ei.
lukethesis
08.06.2008 19:23:30
Hauska oli toi Lukatherin kommentti, että ei hän enää tässä iässä pysty vetään "Hold The Linea" vakavalla naamalla. No AIKA kauan kuitenkin jaksoi vetää, tulihan se ulos jo 1979...

Tambu oli mun mielestä hyvä, ja siinä oli sentään "I Will Remember". Mindfieldsilläkin oli pari hyvää, esim nimibiisi. Falling In Betweenillä sama juttu, nimibiisi ja yksi, kaksi muuta. Mutta on kai sanomattakin selvää, että kyllä se kultakausi on siellä jossain IV:n tienoilla.

Ja kyllähän se noin niinkun lievästi sanottuna aikamoinen kehäraakki oli. Bobby Kimballilla oli TODELLA suuria vaikeuksia pysyä nuotissa livenä.
Carama
08.06.2008 20:36:34
Oli tosi surullinen uutinen kyllä vaikka se oli vaistottavissa etukäteen ja vihjeistäkin sen jo ymmärsi. Aivan mahtava ura bändillä ja hienoja hetkiä mahtuu monia. Tuli nähtyä livenä onneksi muutamia kertoja ja oli hienoa olla Pariisissakin paikan päällä.
JE
15.07.2008 18:01:53
Nyt oli vihdoin virallisilla nettisivuillakin pätkä:

An Official Announcement From Toto
Last update: Tue, Jul 15, 2008
After a 31 year career, the current line up of Toto (Steve Lukather, David Paich, Mike Porcaro, Simon Phillips, Bobby Kimball and Greg Phillinganes) have decided to go their separate ways and begin new chapters in their lives.

The bands final CD "Falling In Between" and subsequent tours around the world have been extremely successful and well received and we have probably been more active than ever in the bands lifespan.

We managed to capture the last tour on a wonderful DVD ("Falling In Between Live") of which we are tremendously proud, and we all feel the time is right to disband and finish on a high.

If it were not for our loyal fans who have stuck with us through all of the ups and downs we would not have been able to have continued for as long as we did. We would like to thank all our fans all over the world who have continued to support us and we will all be very busy with our own individual projects so we hope to see many of you in the future.

Toto 2008

-www.toto99.com
90125
16.07.2008 18:53:48
Veikkauksia kauanko menee aikaa kun herrat tekevät ison paluukeikan/kiertueen.
Itse veikkaan 9v. Mutta millä miehityksellä...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)