Tarkoitus olisi etsiä DJ-kamat, kun on tullut ihmeellinen purema.. Vinyyli olisi ehkä sikäli hankalampi, ettei minulla ole ainuttakaan vinyylilevyä ja CD-levyjä olisi helpompi hankkia (+ mahdolliset mp3-levyt), joten CDJ:t (onko tuo virallinen "nimitys"?) voisi olla parempi vaihtoehto. Miksereistä mulla ei ole mitään hajua, kunhan on ihan jees niin mulle kelpaa. Mitään skrätsäämistä ei ole tarkoituksena tehdä, vaan lähinnä miksailla konemusaa yhteen Tarkoituksena saada kamat mahdollisimman halvalla, mutta kuitenkin laadusta tinkimättä. E: ja luurit unohtui... niihin en viitsisi panostaa melkein ollenkaan, käykö alunperin headsettinä olleet, n 50 euroa maksavat kuulokkeet? Ja toinen ninjaedit perään, miten kaiuttimien laita? Pitääkö hankkia vahvistin ja kaiuttimet vai riittääkö aktiivikaiuttimet? Kotona ajattelin vain soitella. jou |
Tarkoitus olisi etsiä DJ-kamat, kun on tullut ihmeellinen purema.. Vinyyli olisi ehkä sikäli hankalampi, ettei minulla ole ainuttakaan vinyylilevyä ja CD-levyjä olisi helpompi hankkia (+ mahdolliset mp3-levyt), joten CDJ:t (onko tuo virallinen "nimitys"?) voisi olla parempi vaihtoehto. Miksereistä mulla ei ole mitään hajua, kunhan on ihan jees niin mulle kelpaa. Mitään skrätsäämistä ei ole tarkoituksena tehdä, vaan lähinnä miksailla konemusaa yhteen Tarkoituksena saada kamat mahdollisimman halvalla, mutta kuitenkin laadusta tinkimättä. E: ja luurit unohtui... niihin en viitsisi panostaa melkein ollenkaan, käykö alunperin headsettinä olleet, n 50 euroa maksavat kuulokkeet? Ja toinen ninjaedit perään, miten kaiuttimien laita? Pitääkö hankkia vahvistin ja kaiuttimet vai riittääkö aktiivikaiuttimet? Kotona ajattelin vain soitella. mahdollisimman halvalla ja laadusta tinkimättä eivät oikein käy yksiin. jos haluat mahdollisimman halvalla, joudut tinkimään laadusta. Jos haluat laadukkaat vermeet, ne maksaa. Ellet sitten hanki käytettynä. Denonilla on jotain DJ-CD-soitinsysteemejä - "Tosimies" tosin veivaa vinyylejä teknareilla :D Pioneerin mikserit taitavat olla ok. viina. hanuri. ja naiset. |