Aihe: Uutta stykeä bändikäyttöön.
1
Cort87
10.02.2004 11:24:45
Kyllä näitä treadeja ilmestyy joka päivä uudestaan mutta kestäkää. Monet threadit olen lukenut tästä aiheesta ja jotain oppinutkin. Vaatimuksena uudelle vahvistimelle olisi
hyvät säröt ja puhaskin voisi olla käyttökelpoinen. Kaiku ofcourse. Budjetti on sellaista 400e-600e. Ostan vahvistimen Seinäjoelta Markun Musasta joten sen valikoimaa käydään lähinnä läpi. Muuta liikettä tuskin kannattaa ehdottaa syystä että M.musaan löytyy lahjakortti.

Soitin liikkeeseen ja antoivat alustavia tarjouksia:
Line6 flextone II+
Joku Johnson mallintava (jenkkipeli kuulemma ja kovasti kehuivat . )
Peavey Transtude
Behringer W-ampire
Rolandin joku mallintava.
Yamaha mallintava. (DG Stomp ?)

Ehdottivat myös Line6 Spideria mutta ovat kyllä minusta aika kura peli. Johnsonissa oli kuulemma FB mukana. Hinnat olivat siinä 400-650e. Watit vaihtelivat 50w-100w. Sanoivat myös että uusien ja käytettyjen tarjonta vaihtelee usein joten ehdotelkaapa vapaasti. Kaikki vahvistimet testaan huolella läpi
mutta olenkin kiinnostunut nyt heikoista puolista. Behringerissä vissiin kehnot elemetit.?
Peavey on jakanut kyllä mielipiteet fifty-fifty.
Mallintavia saa myös ehdottaa muilta merkeiltä.
" Ei ole tärkeää miten soitat , vaan MILLÄ soitat " -Rocco007
Lauri666
10.02.2004 11:38:39
Mä menisin tuon V-ampiren tai flexun mukaan...
So far or so it seems All is lost With nothing fulfilled Off the pages and the T.V. screen Another world Where nothing's true
Nixzar
10.02.2004 11:58:26 (muokattu 10.02.2004 11:59:52)
Peavey Transtude = Meinaat varmaan Transtube.
Tai en ole ainakaan koskaan kuullut tuollaisesta
mallista.

Omistan tuon sarjan studio-pro2 ja hyvin on pelittänyt
bänditreeneissä.Mutta nyt alan itsekkin elämään putki aikaa
ja ostan classic 30.Koska trankkujen soundi kurahtaa yleensä kun aletaan revittelemään isommilla volyymeillä.
*Keep on rocking in the free world*
Cort87
10.02.2004 12:03:16
= Meinaat varmaan Transtube.
Tai en ole ainakaan koskaan kuullut tuollaisesta
mallista.

Omistan tuon sarjan studio-pro2 ja hyvin on pelittänyt
bänditreeneissä.Mutta nyt alan itsekkin elämään putki aikaa
ja ostan classic 30.Koska trankkujen soundi kurahtaa yleensä kun aletaan revittelemään isommilla volyymeillä.

Jaahas oikeinkirjoitus taitoni tekee taas tepposiaan. Eli puhumme Transtube sarjasta kyllä. Olen huono kirjoittamaan nopeasti joten virheitä saattaa löytyä.
Itsekkin olen vähän miettinyt tuota Classic 30. Tosin olen kuullut ettei säröt jyrää ?
" Ei ole tärkeää miten soitat , vaan MILLÄ soitat " -Rocco007
Nixzar
10.02.2004 12:08:12 (muokattu 10.02.2004 12:09:43)
Itsekkin olen vähän miettinyt tuota Classic 30. Tosin olen kuullut ettei säröt jyrää ?

Ne on taas näitä ikuisia mielipidekysymyksiä. Nii mutta voihan siihen eteen aina lyödä jonkun purkin kiinni.Bossilta luulis löytyvän.
*Keep on rocking in the free world*
Dumb
10.02.2004 13:10:04

Eipä tarvitsisi minun kauaa miettiä; ottaisin Flexun.
superfly
10.02.2004 15:49:32
Flexun ottaisin minäkin, jos näistä pitäisi valita. Classic 30 on nimensä veroinen, eli jyräsäröä siitä ei saa edes pedaalilla. Muuten kyllä oiva peli.
Harppu on alaston piano
Niskamies
10.02.2004 17:17:02
Jaahas oikeinkirjoitus taitoni tekee taas tepposiaan. Eli puhumme Transtube sarjasta kyllä. Olen huono kirjoittamaan nopeasti joten virheitä saattaa löytyä.

Kyllä tosta saa kelpo säröt, varsinkin kun boostaa särökanavaa jollain overdrive pedaalilla, metallia siitä ei kyllä saa, mutta kuka sitä nyt soittais :P Suurena ehdokkaana toi on miullekkin, ainoot miinukset mitä oon keksiny on että kaikki napit on siinä ylhäällä eikä sivulla, joten nauhakaiun sijoittelu saattaa olla hankalaa.
Hanki Presari ja ole tosimies!
LaXu
10.02.2004 17:47:33
Yamaha mallintava.

Tämä olisi valintani, mikäli kyseessä on DG80 tai DG100 kombo. Omistan DG80 1x12 combon (joka tosin nykyään toimii putki-Marsun kaappina) ja mielestäni vahvistimen soundissa ei ole pahemmin valittamista, mitä nyt dynamiikka ei ihan putkivahvistimien tasolle ylläkään. Myös vähät efektit (reverb, tremolo, chorus ja delay) ovat hyviä. Hönkää lähtee ja hyvältä kuulostaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)