Aihe: Vahvistimesta ulkomaankielisiä (radio?)lähetyksiä
1 2
Ahokkis
20.07.2008 23:11:32
Noniin nyt kyllä tuli hämy tilanne vastaan, kaverin Hughes&kettner edition blue 15w alkoi toistamaan radiolähetyksiä, välillä venäjää, välillä saksaa, välillä englantia. Kuuluu vain särökanavalla. Lontooksi puhuivat presidentin vaaleista ja obamasta. Onko tämä maailmanlopun enne vai ihan yleistäkin?:D
"Siis Se ei ole pakollista mutta nopeutta ennen tulee puhtaus... muuten soitosta tulee täysin huonoa... Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." -Ushimir
s8na
20.07.2008 23:13:42

Vanha vuohipukki se siellä huutelee. Nyt äkkiä soittamaan hittibiisit nauhalle sillä helvetinkoneella.
"All the stuff I need is here. I just have to invent how to use them" -MacGyver
Grabel
20.07.2008 23:23:06
Vanha vuohipukki se siellä huutelee. Nyt äkkiä soittamaan hittibiisit nauhalle sillä helvetinkoneella.

Tästä plussat !! :D Paras teksti täällä vähään aikaan!
Teininä oli aikaa, mutta huonot kamat - vanhempana on hyvät kamat, mutta ei aikaa..
duc
20.07.2008 23:24:00
Ei sentään Radio Novaa tule, huonomminkin voisi asiat olla.
fox
20.07.2008 23:59:55

Kyllä tuota tapahtuu juum. Kitara toimii antennina. Natin tu wörri apaut.

Wanhaan aikaan onnistu paremmin tuo juttu.. nimittäin kierrepiuha ja jos siihen on lisätty vielä wahi, niin siinä on kaikkein paras antenniominaisuus.. Se kitara ei kuitenkaan mun mielestä toimi antennina, vaan se kitarapiuha.. =)
Nyt siis kaikki ostamaan kierrepiuhoja, jotta voitte kuunnella uutisia!!
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
Marklar
21.07.2008 00:16:56
Noniin nyt kyllä tuli hämy tilanne vastaan, kaverin Hughes&kettner edition blue 15w alkoi toistamaan radiolähetyksiä, välillä venäjää, välillä saksaa, välillä englantia. Kuuluu vain särökanavalla. Lontooksi puhuivat presidentin vaaleista ja obamasta. Onko tämä maailmanlopun enne vai ihan yleistäkin?:D

Mulla on käynyt tuo täysin sama juttu Hughes & Kettnerin vahvistimen kanssa :) Puhuivat juuri noita kieliä, en kyllä jäänyt kuuntelemaan mistä puhuttiin
Vetämättömyyteni johtuu kilpirauhasen vajaatoiminnasta.
urzaka
21.07.2008 02:05:34

Mulla engl tykkäs kovasti soittaa eppuja. Kyllä sieltä sitten jotain venäjääki joskus tuli :)
Chickdude!
Sensonic
21.07.2008 06:52:37
Kas kun sieltä ei tule www.hardradio.com ? ;-)

Noh, sitä voi toki kuunnella myös netin välityksellä...
Kitarat (kaikki vasureita): Ibanez RG-550, Ibanez PF-200, Ibanez "Jem", Charvel 3, Schecter Omen-7, Wolf KS-70, Wolf KS-70LX, Wolf KP3C, Wolf-SS, Wolf KLP45-FM Aram-701L Landola F6/Cut Bailing BL-05
sweethomechicago
21.07.2008 07:28:51
kaverilla ja itellä on tullut wah pedaalien kautta jotain venäjän kielistä lähetystä, Vahvistimeen kiinnitettynä, mutta ei toiminut ilman wahia....olipahan ihmettelemistä....joku kgb kuuntelee meitä :):):)
You laugh, because i'm different...I laugh, because you're all the same
jukkasil
21.07.2008 09:19:51

Wanhaan aikaan onnistu paremmin tuo juttu.. nimittäin kierrepiuha ja jos siihen on lisätty vielä wahi, niin siinä on kaikkein paras antenniominaisuus.. Se kitara ei kuitenkaan mun mielestä toimi antennina, vaan se kitarapiuha.. =)
Nyt siis kaikki ostamaan kierrepiuhoja, jotta voitte kuunnella uutisia!!

80-luvulla ensimmäisen varsinaisen bändini kanssa treenatessani vanhempiemme autotallissa lähellä Porin Mäntyluodon satamaa (n. 3 km satamasta) kierrepiuha + dunlopin perus wah oli tosi hyvä yhdistelmä kuunnella rekkakuskien LA-puhelinkeskusteluita (vain toinen osapuoli kuului kerralla) ja laivojen vieraskielisiä keskusteluita siinä speedmetallin soiton tuoksinnassa. Lisäksi tuo kaikkien tuntema "Radio Moskova" heitti myös välillä omia lähetyksiään "eetteriin".
Kitaranrakennusyritelmää, uusin projekti: http://tuulikumpu.galleria.fi/kuvat/kitaraprojektit/
mvirta
21.07.2008 09:52:24
Sama juttu, joskus olin yksin kämpillä kun rupesi hiljaisella kuulumaan venäjänkielistä supatusta jostain.

Stereot ei ollut päällä, ei telkkari eikä tietsikka niin piti ihan oikeasti miettiä vähän aikaa että mitähän tää nyt on. Peaveyn trankkukompo nurkassa oli unohtunut päälle ja piuha tietty kiinni. En ollut aikaisemmin törmännyt ilmiöön.
Shut Up 'n Play Yer Guitar
Henkka370
21.07.2008 13:25:38
Tutulla alko kuulemma kesken keikan tulemaan poliisiradiota :)
Puavali
21.07.2008 14:37:06
Tutulla alko kuulemma kesken keikan tulemaan poliisiradiota :)

Kovettu shöy!
Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni.
kalamies#19 >-)))> ; ESTR #2 ; Relic #5
Mika Kangas
21.07.2008 17:11:53

Toihan on suoraan kuin Spinal Tapistä.Ei hitto mikä juttu,toi kesken keikan :D lol
Kirk_Hammett
21.07.2008 17:34:14
Yleistähän tuo on.

Ja niinkuin täälläkin on jo sanottu niin ei se kitara toimi antennina, vaan se kitara piuha. Itse olen joskus kuullut myös radio lähetyksiä vaffaristani ja otin piuhan kitarasta irti ja pidin piuhaa korkeammalla ja kokeilin eri suuntaan osoittaa sillä niin kyllä loppujen lopuksi yllättävän selvästi sieltä sitä venäjän pospotusta kuului
You know it's sad but true...
Kirk_Hammett
21.07.2008 17:34:15 (muokattu 21.07.2008 17:34:45)
Hienoa, tuplat!
You know it's sad but true...
Backlet
21.07.2008 17:50:22

Joo, kyllä sieltä Powerballista pari kertaa jotain ulkomaata kuului. Venäjää taisi olla...?
Krister
21.07.2008 18:23:27 (muokattu 21.07.2008 18:34:38)

Joo, kyllä sieltä Powerballista pari kertaa jotain ulkomaata kuului. Venäjää taisi olla...?

Kyllä. Venäläisen Radio Sputnikin lähetykset kuuluu helposti kitarakamojen kautta. Muutamankin kerran tullu kuunneltua venäjäksi dubattuja länsihittejä treenitauolla.

PS. E-typen Angels crying jonkun venäläisen ,selkeästi laulutaidottoman ,äijän versioimana oli aikas hmm...mielenkiintoinen. Etenkin kun alkuperäinen lauluraita kuului hiljaa taustalla...
Elä oo tommonen. Pääset hermoistas vähemmälläkin
Ze Kink
21.07.2008 18:29:38
Zvexin Fuzz Factorystä löysin joskus asetuksen, jolla saa tyttöystävällä kuulumaan jonkun venäläisen rekkamiesradion, ja vieläpä varsin hyvin.
"If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)