Aihe: Terminator Salvation
1 2 3 4 515 16 17 18 19
konnamatti
20.07.2008 11:59:50
Mun mielestä tuo Terminator 3:n mainio loppu pelastaa melkeinpä koko elokuvan. Muutenhan se on hyvin hengetön ja pinnallinen rymistely (ohjaajanvaihdoksen kyllä huomaa), mutta onhan tuo silti tullut varmaan kolme katsottua. Ihan ok.

Täysin samaa mieltä. En täysin ymmärrä kolmosen haukkujia. Luuliko joku oikeasti että siitä tulee ykkösen tasoa vai mistä tämmönen pettymys?
"mmorpgithan on parasta mihin nuori seksuaalisesti turhautunu mies voi pistää rahansa"
NHR
20.07.2008 14:41:46

Tai jos idea käännettäisiin ympäri, jolloin tulevaisuudessa kaikki olisi liian hyvin ja mukavaa, joten vasemmistonuoret ja muut hipit kävisivät hakemassa Rambon sekä Rockyn kaukaa menneisyydestä 1980-luvulta, jotka sitten tietysti yhdessä aiheuttaisivat maailmanlopun. Ja sitten pitäisi rakentaa yksi Arska pelastamaan turmeltunut yhteiskunta omiin virheisiin kaatumisen häpeältä.

Hmm, kuulostaa aika paljo Demolition Manilta, tai ainaski vähä sinne päin...

T3 oli kyllä ihan kelpo toimintapläjäys, mut TODELLA paska jatko-osa kahelle ekalle. Mun mielestä itse asiassa se kakkososa taitaa olla koko sarjan paras. Emmä oikeen tiä haluunko tätä uutta ikinä ees nähdä. Varmaan tulee silti jossain välis katottuu kuitenki...
"It's really something other than else!"
Tigerstedt
20.07.2008 14:44:36

Arska on Terminaattori ja John Matrix, jotka ovat kummatkin kyllä ihan kovia, mutta Arska on myös mies joka synnyttää lapsen. Ja lastentarhakyttä.. 'Nuff said?

http://www.imdb.com/title/tt0105477/

Katoppas tuo ja mieti vaikuttaako King Ahnuldin synnytys hänen statukseensa. Hym hym hymiö.
That's utter nonsense!
dipshit
20.07.2008 14:54:49

Katoppas tuo ja mieti vaikuttaako King Ahnuldin synnytys hänen statukseensa. Hym hym hymiö.

:D Damn, joku löyti tuon!
"olin niin vedettynä siihen juttuun, siihen hetkeen, niihin silmiin. Syltty sai harkitsemaan seksuaalista suuntaustani." -konnamatti
DaKiller
20.07.2008 15:12:19

Täysin samaa mieltä. En täysin ymmärrä kolmosen haukkujia. Luuliko joku oikeasti että siitä tulee ykkösen tasoa vai mistä tämmönen pettymys?

Täh? Eipä itsellä ainakaan ollut oikein mitään odotuksia tuon rainan suhteen. Tosin miksi joltakin leffalta ei saisi odottaa jotakin? Poistaako se elokuvalta paskuuden, jos siltä ei odota mitään ja se on silti täysi susi?
Stradlin
20.07.2008 15:31:51

No eipä toi nyt oo mitään verrattuna turbomieheen, mr. freezeen tai danny de viton kaksoseen. Itse ajattelen "Seis! Tai mamma ampuu!"-elokuvaa lähinnä kunnianosoituksena äideille ympäri maailmaa ja se jos mikä on miehekästä.

http://www.youtube.com/watch?v=7_rBidCkJxo
"There are many dying children out there whose last wish is to meet me." - David Hasselhoff
Stalkah
20.07.2008 16:30:21 (muokattu 20.07.2008 16:35:53)

Olipa kerran muut sankarit... Kunnes sitten tuli Arnold - Commando, Terminator, Kaikkivaltias - ja pisti kaikki marjanpoimijat ja tissiposket puhumaan kädelle ja päästämään höyryjä.

No niin, eiköhän tän tappelun vois jo lopettaa ennen ku menee hyvä ketju lukkoon.

Terminator Salvation: The Future Begins tulee olemaan sopiva jatko-osa Terminator - saagalle. Juuri niinkuin joku jo aikaisemmin mainitsi, näitä post-apokalyptisiä skenaarioita on jo odoteltu eikä kannata eikä pidäkään vääntää enää neljättä kertaa Terminaattoria samaan muottiin. Ainut huono puoli on se, että Arnoldia ei siinä näy, jollei hän sitten päätä nostaa elokuvaa tähtiin ja saada kaikkia sarjan faneja ensi-illassa ilon kyyneliin kun Hän siinä vilahtaa naama ruvella, nahkatakki täynnä luodinreikiä ja sanoo ne legendaariset sanat (joita ei arvitse edes sanoa tässä) pistettyään pari vihulaista kanveesiin ja pelastettuaan tilanteen yllätyksellisesti viime hetkellä kun kukaan muu ei olisi ehtinyt hätiin. Melkein kuolin kun sanoin kaiken samaan hengenvetoon, mutta sen arvoinen Arnold on. Odotan tämän ensi-iltaa hyvillä mielin ja uskon siihen että saavat hyvän jatko-osan aikaan.

Oma mielipiteeni kolmosesta taas on, että se on pätevä jatko-osa kakkoselle, joskin ei pärjää edeltäjilleen juuri sen "samamuottisuuden takia", olihan siinä liian vähän uutta. Silti pidin oikein paljon siitä, mutta juuri Arnold on se kantava voima; ei elokuva olisi ollut mitään ilman Häntä. Nelonenkin saattaa kyllä tuntua liian etäiseltä (tyyliin elokuvista tehdyt tv-sarjat joissa ei ole ikinä yhtään samaa näyttelijää kuin itse elokuvassa) itse trilogiaan jos siinä ei itse alkuperäistä Terminatoria edes vilahda.

Nämä jatko-osathan nyt ovat yleensäkin aikamoisia mielipiteenjakajia, niin musiikki-, peli- ja elokuvapuolella, että ei nykyisin kehtaa kuunnella kenenkään mielipiteitä mistään uudesta jutusta. Kaikki on koettava itse alusta loppuun ennen kuin tietää missä mennään.
Well, You know, I don't know! B.o.D. netissä - Myspace | Maihinnousu.net | Last.fm
riimu
20.07.2008 17:17:58
Mielenkiintoiselta tää leffa vaikuttaa todellakin ja kaippa Arska nyt vilahtaa kehissä edes jossain flashback kohtauksessa tjsp.
Don't ask me about Grim Fandango.
BassLass
20.07.2008 19:53:58
Terminaattorin rooliin sopisi vain yksi mies...tyyppi joka hakkaa niin Arnoldin kuin Syltynkin...

Samuel L. Jackson.
Waldemar O Toy
20.07.2008 20:10:37
Terminaattorin rooliin sopisi vain yksi mies...tyyppi joka hakkaa niin Arnoldin kuin Syltynkin...

Samuel L. Jackson.

Jos nyt Arska haluttaisiin korvata, niin ainoa oikea mies rooliin olisi Jorma Tommila.
Antti1
20.07.2008 20:15:22
Jos nyt Arska haluttaisiin korvata, niin ainoa oikea mies rooliin olisi Jorma Tommila.

Mä sulle kuule jormat näytän!
"If life seems jolly rotten there's something you've forgotten and that's to laugh and smile and dance and sing."
Waldemar O Toy
20.07.2008 20:21:01
Mä sulle kuule jormat näytän!

No mie näytän sitten tommilat!
dipshit
20.07.2008 22:11:30
Sylvester on Drivenissä. Se on rikos ihmiskuntaa kohtaan. Ja eikös mies myös nähdä Daylight - Paniikki Tunnelissa nimisessä elokuvassa?

Kyllähän Driven on huono leffa, mutta Syltty on siinä sentään kova ja macho formula (tai mikävittu) -kuljettaja, eikä mies joka synnyttää lapsen.

Jos tästä uudesta Terskasta pitää jotain vielä sanoa niin sentään on positiivista että Christian Bale, yksi lempinäyttelijöistäni, on mukana. Mutta eihän tästä mikään hyvä Terminaattori VOI tulla ilman Arskaa, se on selvä asia.
"olin niin vedettynä siihen juttuun, siihen hetkeen, niihin silmiin. Syltty sai harkitsemaan seksuaalista suuntaustani." -konnamatti
Manuel Pyrhullo
20.07.2008 22:28:30 (muokattu 20.07.2008 22:28:42)
Sehän nyt ON täysin selvä.
Ei kannata edes harkita elokuvateatteriin menoa.
dipshit
20.07.2008 22:49:35
Sehän nyt ON täysin selvä.
Ei kannata edes harkita elokuvateatteriin menoa.

Ei missään tapauksessa.
papitsu
21.07.2008 00:16:03 (muokattu 21.07.2008 00:16:48)
Ei mitään minulta.
PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT!
Lord of the strings
21.07.2008 05:12:17
Morgan Freeman missä osassa?
"Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" || kalamies#53 >)))>
Rattata
21.07.2008 07:30:08 (muokattu 21.07.2008 07:37:01)
Josh Brolin voi olla ihan jees tohon. Kolmonen ei ollut mun mielestä hyvä mutta ei huonokaan. Tätä tuskin menen teatteriin katsomaan, mutta kiinnostaa toki nähdä.

Ja eikö noita Arska-läppiä vois pitää siellä huoneessa?
Stradlin
21.07.2008 11:21:36 (muokattu 21.07.2008 11:22:21)
Morgan Freeman missä osassa?

Ainakin uudessa Batmanissa vissiin Alfred. Terminatorissa ei taida olla mukana.

E: eikä se mikään Alfredkaan ole.
"There are many dying children out there whose last wish is to meet me." - David Hasselhoff
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)