Aihe: Katusoittajan "kaappi" (Roland MicroCube RX Bass) Kokemuksia?
1
kalzu
21.07.2008 15:57:18
Katusoitantaan, ääntä tarvitsisi lähteä sen verran että kuuluu akustisen kitaran ja laulun kanssa OK. Tämmöistä Rolandia ajattelin:

http://www.power-sound.fi/product_i … hp?cPath=66_93&products_id=2638

Onko kellään kokemuksia moisesta? Vaatimuksethan ovat vaatimattomat, verkkovirtalaite joka toimii tarvittaessa paristoilla, suht. edullinen mutta laadukas ja ääntä pitää lähteä riittävästi. Tuleeko jollain muita valmistajia vastaavilla tuotteilla mieleen?

Itse omistan tuon kyseisen pikkukombon. Varsin näppärä laite omaan treenailuun, löytyy kasa rumpukomppeja ja efektejäkin. Mielekkäämpää tuon kanssa on treenata kuin metronomilla. Painoakin on varsin vaatimattomasti, joten kulkee helposti mukana esim mökille. Äänenpainetta irtoaa kotisoittoon kyllä varsin reilusti, en tiedä miten ulkona riittää kun en ole kokeillut. Uskallan kuitenkin laitetta siihenkin suositella, ellette mahdottoman kovia paineita tarvitse. Soundi tuossa on mielestäni erittäin hyvä tuon kokoiseksi laitteeksi.
"Death is nature's way of telling us to slow down." www.piecemakerband.com
JaS
31.07.2008 16:30:43
Viikko sitten ostin kyseisen lelun ja eilen olin ensimmäistä kertaa puistossa. Tyytyväinen olen! Nyt on soittoaikaa n. 8h yksillä pattereilla ja vielä potkii ihan hyvin. Volyymiä riittää, jos et rumpalin kanssa soita. Itse pääsin aika alhaisilla volyymeillä(nuppi osoitti luoteeseen) jo akustisesta kitarasta yli niin, että kitaristi pyysi pistämään hiljemmalle, että kuulee itsensä. Mitään suurtaa lahkeita lepattavaa ilmavirtaa laitteesta ei tule, mutta saapahan basson kuuluviin. Suosittelen, mutta taitavat olla tällä hetkellä loppu maahantuojaltakin, kun oli kuulemma mennyt niin paljon ennakkotilauksena tms.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)