Jag 23.05.2008 13:28:13 | |
---|
" toinen teoria on se että nykyisen (varmaan tuossa 90 luvun lopulla) tuli studioiden miksaus pöytiin sellainen "radio nova" nappi, jonka kaikkein rahanahnein tuottaja painoin pohjaa aina kun biisit nauhotettiin..
" - Trey |
Informaatiokameli 23.05.2008 14:08:02 | |
---|
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
dipshit 23.05.2008 21:49:33 | |
---|
Hienoa! Onnea DCFC:lle. Näin upealla levyllä ykköspaikka on kyllä enemmänkin kuin ansaittu |
Feggy 24.05.2008 16:04:58 | |
---|
Kappas vain. Hyvä levy kyllä, vihdoin kuulin kokonaan. |
Jag 30.05.2008 22:09:07 | |
---|
Studio livejä. Sisältää myös uusimman levyn biisejä. Laatukin on hyvä lukuunottamatta Long Divisionia. Noita tulee ilmeisesti vielä lisää. Grapevine Fires oma suosikkini noista. http://youtube.com/user/cookiemonstrehab" toinen teoria on se että nykyisen (varmaan tuossa 90 luvun lopulla) tuli studioiden miksaus pöytiin sellainen "radio nova" nappi, jonka kaikkein rahanahnein tuottaja painoin pohjaa aina kun biisit nauhotettiin..
" - Trey |
vernie 31.05.2008 20:34:34 | |
---|
Muutamaan kertaan on nyt tämä uusi kuunneltu ja on kyllä aivan uskomattoman hyvä pläjäys alusta loppuun. Odotin jotenkin hitaammin aukenevaa pakettia, mutta biisit kolahtivat oikeastaan heti. Silti materiaali on sopivan vaihtelevaa, eli tuskin tähän kovin nopeasti kyllästyy. Ei tule ihan heti mieleen toista bändiä, jonka kolme peräkkäistä pitkäsoittoa olisivat tätä tasoa. |
Lähikauppias 02.06.2008 23:17:55 | |
---|
Ei tule ihan heti mieleen toista bändiä, jonka kolme peräkkäistä pitkäsoittoa olisivat tätä tasoa. Uusinta en ole tosiaan vielä(kään) kuullut, mutta sanoisin jopa viisi. Tai ainakin neljä ja puoli. Photo Album on musta parempi kuin Transatlanticism tai Plans, ja We Have The Factsillakin on hetkensä. |
Ali 03.06.2008 16:05:39 (muokattu 03.06.2008 16:06:13) | |
---|
Olenko ainoa, jonka mielestä Souls Meets Body'n kertsimelodia kuulostaa aivan hemmetin paljon joltain Eppu Normaalien biisiltä? Joo, on tää DCFC alkanut salakavalasti kolisemaan täälläkin... "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
|
dictatorsh*t 19.07.2008 01:32:17 (muokattu 19.07.2008 15:21:02) | |
---|
Olipas muuten aivan mieletön keikka 12. päivä Hampurissa, huhhuh. Vähän lyhyttä ja sekavaa kuvausta: Keikkapaikkana oli Grosse Freiheit 36, osoite sama kuin nimi, sijaitsee siellä Reeperbahnin varrella. Keikka oli loppuunmyyty ja olisikohan paikalle mahtunut sen pari-kolmesataa ihmistä (?). Täynnä porukkaa oli yhtä kaikki aina sivuparvia myöten. Itse olin siinä n. 5 metrin päässä lavasta etuvasemmalla. Kutakuinkin suoraan Gibbardin laulumikin kohdilla. Styrofoam oli lämmittelemässä ja olikin eri mainio, vaikka kuulostikin välillä erehdyttävän paljon samalta kuin The Postal Service. Kovat oli odotukset DCfC:n suhteen ja vähän tuli jännäiltyä ennen keikkaa. Keikan alettua tuli hyvin nopeasti selväksi ettei ole syytä huolehtia odotuksien täyttymisistä. Soittivat älyttömän tiukasti yhteen ja tuntui että yhtä hyvä meno oli sekä lavalla että yleisön puolella. Välillä lavameininki äityi vallan hurjaksi. Varsinkin The Sound of Settlingin loppupuolella, jolloin ilma oli sakeanaan kitaraa, mikkitelinettä ja muuta lavalla ollutta irtaimistoa. Ainakin allekirjoittaneen harmiksi aiemmin kiertueella soitettu 'Your Bruise' oli pudotettu pois setistä. Muutenkin vanhempaa (Airplanes-Facts-Photo) tuotantoa olisi tehnyt mieli kuulla enemmän. Ja se, että lähes kaikki biisit vedettiin putkeen ilman kummempia välispiikkejä oli kyllä hienoinen pettymys. Erityisen mainiota oli mm. se että Narrow Stairsin biisit toimivat hyvin vanhempien kappaleiden joukossa, sekä se tosiasia että herra Gibbard näytti enemmän tai vähemmän Neil Youngilta. Muutamia kuvia sekä Styrofoamista että Death Cabista: http://mainstage.de/?p=6267 Settilista: Bixby Canyon Bridge The New Year Why You'd Want to Live Here Crooked Teeth Photobooth Long Division Grapevine Fires A Movie Script Ending Company Calls Summer Skin Soul Meets Body I Will Follow You into the Dark I Will Possess Your Heart Cath... No Sunlight The Sound of Settling --- Title and Registration Your New Twin Sized Bed Marching Bands of Manhattan --- Your Heart Is an Empty Room Transatlanticism Kirotusvirheiden poistoa ja yleistä selvennystä luvassa silloin kun hivenen tuoreempi olo. Ehkä. Ööh. Paikan kapasiteetti on noin 1500, joten komeasti yli 1000:n mentiin. Arvelinkin että summittainen heittoni oli ihan huono. |
kyseinen 19.07.2008 11:49:35 (muokattu 19.07.2008 11:53:43) | |
---|
Olipas muuten aivan mieletön keikka 12. päivä Hampurissa, huhhuh. Oli kyllä. Todella loistava. Toisin kuin sitten 3 päivää myöhemmin Birminghamissa, jossa ei ihan sama tatsi ollut. pari-kolmesataa ihmistä (?) Ööh. Paikan kapasiteetti on noin 1500, joten komeasti yli 1000:n mentiin. Birminghamissa oli vähän vajaa tupa, mutta sielläkin Tavastia olisi melkein ainakin täyttynyt. Itse olin siinä n. 5 metrin päässä lavasta etuvasemmalla. Kutakuinkin suoraan Gibbardin laulumikin kohdilla. Oltiin siis ihan samoilla mestoilla. Soittivat älyttömän tiukasti yhteen Jep, todella tarkkaa ja tiukkaa soittoa. Ainoa biisi, jonka koin toimivan huonosti, oli Marching Bands of Manhattan. Ei oikein lähtenyt rokkina (sama B-hamissa). B-hamissa ei ollut ihan yhtä tarkka meno jostain syystä. Yleisökin oli Englannissa (ilmeisesti aika perinteisesti) astetta nihkeämpi. lavameininki äityi vallan hurjaksi. Itse en sentäs ihan sanaa hurja käyttäisi, vaikka kamat vähän lentelivätkin. B-hamissa eivät lennelleetkään ollenkaan. Aika sivistyneen siistiä thinking manin poppia. vanhempaa tuotantoa olisi tehnyt mieli kuulla enemmän. Itse taas olin tyytyväinen, kun Plans-levyltä tuli paljon tavaraa. B-hamissa soitettiin enemmän vanhaa kamaa. biisit vedettiin putkeen ilman kummempia välispiikkejä Ja taas toisaalta hyvä, ettei löpinöitä, vaan paljon biisejä. B-hamin setti (kopattu foorumilta kirj.virheineen) - Your Bruise oli hieno :) Bixby Canyon Bridge New Year Live Here Crooked Teeth Long Devision Grapevine Fires Movie Script Company Calls Title Track Soul Meets Body I will follow you into the Dark I Will Possess your heart Cath No Sunlight Sound of Settling Marching Bands of Manhattan --- Your Bruise Title and Reg. Photobooth Talking Bird Transatlanticism "No s'on ihan tyhymä mies tuo!" -Jope |
Jag 19.07.2008 11:52:03 | |
---|
Cathista on tullut musavideo http://www.youtube.com/watch?v=uY1ahFCYT5k Itsekin sain Narrow Stairsin hommattua tuossa muutamia viikkoja sitten. Kovassa kulutuksessa on ollut. Ei kuitenkaan ainakaan vielä nouse kahden edellisen levyn tasolle. IWPYH, Grapevine Fires ja Pity and Fear ovat ylitse muiden. " toinen teoria on se että nykyisen (varmaan tuossa 90 luvun lopulla) tuli studioiden miksaus pöytiin sellainen "radio nova" nappi, jonka kaikkein rahanahnein tuottaja painoin pohjaa aina kun biisit nauhotettiin..
" - Trey |
dipshit 19.07.2008 20:48:40 | |
---|
Huhhuh kun oon kateellinen teille jotka on päässy keikoille. Mut jotenki kumma juttu et noinkin vähän porukkaa ollut kuuntelemassa. Mulle on jostain jäänyt käsitys et DCFC ois todella suosittu bändi, ehkä sitten enemmänkin tuolla Ameriikassa? "olin niin vedettynä siihen juttuun, siihen hetkeen, niihin silmiin. Syltty sai harkitsemaan seksuaalista suuntaustani." -konnamatti |
"No s'on ihan tyhymä mies tuo!" -Jope |
madu 21.07.2008 08:35:02 | |
---|
Mulle ei ennestään ole kovin tuttu bändi mutta Birminghamissa tuli käytyä tuo keikka viime viikolla tsekkaamassa ja jäi kyllä hyvä maku bändistä. Carling Academyn lavan edustalla tuuttas bassot aivan liian isolla ja kitarat jäi ihan jalkoihin siinä etuosassa. Vasta siellä miksaustiskin takana rupes homma toimiin. Olis kai pitänyt parvelta tsekata koska lämppäri soundas sinne ihan hyvältä. Mutta pitänee tutustua nyt orkesteriin paremmin. |
dictatorsh*t 20.11.2008 23:32:06 | |
---|
Perjana, ei näytä älppäripainosta tulevan ennen syyskuuta. Kai se pitää tänää yrittää ettiä se cd jostai. Älppäripainos tulee näillä näkymin joulukuun puoliväliin mennessä, Barsukilla on jo ennakkotilaus käynnissä. Kylkiäisenä tulee 7" jossa parin biisin demoversiot, todennäköisesti The Ice is Getting Thinner ja No Sunlight jotka löytyvät jo IWPYH sinkun b-puolina. Ja Something About Airplanesista julkaistaan 10-vuotisjuhlapainos! Sama levy, samat kannet mutta mukana vissiin kirjoituksia levyn tiimoilta ja tietenkin tärkeimpänä ja kiinnostavimpana asiana toinen levy, jolla ensimmäinen bändinä soitettu keikka Seattlen Crocodile Cafesta vuodelta 1998. |
Jag 15.03.2009 23:49:31 | |
---|
"Ja jotta soppa olisi täydellinen, sulassa sovussa näiden pahuuden palvelijoiden kanssa metallimusiikista nauttii sivareita, kasvissyöjiä ja muita ekoaktivisteja".
-MOT |
Muovinen 19.03.2009 09:38:16 | |
---|
Narrow Stairs ei kuitenkaan sitten noussut henkilökohtaisella listalla niin korkealle, kun olin toivonut. Jepp, ei tämä jotenkin päästä lähelleen niin kuin pari aikaisempaa. Mua myös jotenkin pännii levyn soundit mutta en oikein tiedä miksi... |
Kre-per 07.05.2009 16:10:54 | |
---|
Mites uppoaa The Open Doors EP? Avautuvatko ovet?:) Ite tykkään kyllä tosi paljon. Spotifyllä löytyy, jos joku sellaista käyttää. Soundit on paremmat kun Narrow Stairsillä, ja muutenkin tuntuu, että oltais otettu muutama askel taaksepäin. Tai siis eteenpäin(?). |
SiwamieS 07.05.2009 17:41:39 (muokattu 07.05.2009 17:43:12) | |
---|
Kre-per: Mites uppoaa The Open Doors EP? Avautuvatko ovet?:) Enpäs enää muistanutkaan moista julkaisua. Nyt soi Spotifysta toista kertaa läpi. Hyviä biisejä tuntuis olevan, muuta ei osaa oikein vielä sanoa. Suoraviivaisempaa kamaa kuin Narrow Stairsilla. I wanna see movies of my dreams |
kyseinen 07.05.2009 20:06:30 | |
---|
Pari kuuntelukertaa takana. Pahasti kuunnellut viime aikoina aivan muunlaista kamaa, joten ei oikein uppoa nyt. Ehkä joskus myöhemmin, ihan normi-DCFC:ltä toi kuulostaa. "No s'on ihan tyhymä mies tuo!" -Jope |