Aihe: Tanssipalstan kehut
1 2 3 4 533 34 35 36 3791 92 93 94 95
gartza
14.07.2008 01:22:50 (muokattu 14.07.2008 01:24:57)

Onkos sillä kitaristi Lamervolla trumpetisti-sukulainen? Mainio dixieland-rutkuttelija. Riihimäjeltä kans.

Kyseessä on hänen isäpappansa Pentti. Tunnen molemmat niiltä ajoilta kun Rixussa asuin.

edit: ohoh, TALU!
bass & beer - that's my gear...
okabass
14.07.2008 08:13:06
Lamervo R:mäeltä on hyvä kiraristi. kiitos.

MOI

Kyllä. Varsin pätevä. On tullut tänä keväänä ja kesänä soittettua hänen kanssaan, kun olen ollut tuuraamassa Teemu Harjukarin (hyvä mies hänkin) bändissä. Viimeksi 12.7 Jenkalla.
isojussi
14.07.2008 12:16:00
Kyseessä on hänen isäpappansa Pentti. Tunnen molemmat niiltä ajoilta kun Rixussa asuin...

No juu Pena just! Jokunen keikka on tullu joskus samassa bändissä rapsuteltua...
"Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner
Ukko
14.07.2008 16:24:54

Kyseessä on hänen isäpappansa Pentti. Tunnen molemmat niiltä ajoilta kun Rixussa asuin.

edit: ohoh, TALU!

Kato mitä Gartza. Harvemmin liikut skrivailemassa täällä.
COVS jäsen nro 6
gartza
14.07.2008 21:21:22

Kato mitä Gartza. Harvemmin liikut skrivailemassa täällä.

Piti heti älähtää kun tuttuja mainittiin... kyl mä näitä jaarituksia luen useinkin. Työajalla, tietenki.
bass & beer - that's my gear...
kuunsirppi
15.07.2008 11:16:30
Kiitos nimimerkille S.a.m lauantaisesta rumparoinnista kanssamme Hämeenkyrössä. Vaikka oli hyvinkin "kootut teokset", niin hyvinhän me pärjättiin.

Kovasti on tullut hyvää palautetta ja itsekin olin tyytyväinen tällä kertaa, kun oli oma kitaristi kehissä, joka osaa soittaa ja vielä laulaa taustatkin ja rumpali ei hakannut liian lujaa.
Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt
Martso
19.07.2008 12:36:33
Mamba eilen - kova bändi, hieno fonisti. Niin ja käyttäytyivätki takalavalla. :)
baron
19.07.2008 12:42:32

Mamba eilen - kova bändi, hieno fonisti. Niin ja käyttäytyivätki takalavalla. :)

Olisit kertonut terveisiä kiipparistille. Mun ope!
Tankero
19.07.2008 13:03:49

On siinä ainakin rytmiryhmä kohillaan.
Humppajyrä
jakeni
19.07.2008 14:12:04

Kyllä TOIMII....ainoa miinus on mun mielestä LAULU.
Milloin syödään? (Topi)
clave
19.07.2008 19:52:06

Tower of Power oli eilen ehtoolla Porissa kova. Melkonen komppipari Prestia/Garibaldi.
jjussila
19.07.2008 22:32:18 (muokattu 19.07.2008 22:32:52)
Tower of Power oli eilen ehtoolla Porissa kova. Melkonen komppipari Prestia/Garibaldi.

Joskuna hemmetin kauan sitten oli kalakukkojen luvatussa kaupunnissa, sielläpä satamassa vetämässä....jätkät marssi lavalle, jokainen kerran töräytti pillistä kuumat, siinä saundi kerralla kohilleen ja eikun menoks (oli muuten amma ukko namikoita kääntämässä). Vähän steriilin oloinen levyillä....livenä kulki kovaa....
..ei helev...olisko noin?.....
uruttaja
20.07.2008 00:28:22
Melkoinen lienee aika laimea ilmaisu.

Oisko ollu Huikea?
Martso
20.07.2008 00:59:59
Melkoinen lienee aika laimea ilmaisu.

En tiiä... Hienosti soittivat tänäänki. Ainoa mutta oli sen suhteen, että vaikka keikka oli hyvä, niin hieman löysältä kuulosti odotuksiini nähden.

No kerran aloin puhumaan, niin...

Umo & Lenny Pickett dir. Rick. S.: En ihan kokonaan nähnyt, mutta perus varmaa hienoa UMO:a ja Lenny Pickett on vaan niin kova!

Tower of Power: Hyvä peruskeikka. Odotin kuitenki parempaa. Tosin Kirvatsin pa- uuvahti heti alkusetistä - ei voi tietää miten se vaikutti herroihin. Kuitenki loppua kohden parempaa. Encoren kruunasi L. Pickettin liittyminen herroihin lavalle.

Shaggy: niin.... ehkä Himoksen Juhannukseen tai vastaaviin toimis paremmin. Ei tähän konseptiin. Meteli oli kova ja selvää ei aika ajoin saanu. Kuitenki Shaggyn ansioksi on sanottava, että erittäin hyvä esiintyjä.

Mary J. Blige: Hieno keikka! M. oli erittäin inessä biiseissä ja veti mun mielestä aika täysillä. Taustaryhmä oli errrritttäin kova. Rumpalista tai basistista olisi voinut kalibroida metronomin.
Tankero
20.07.2008 13:52:38 (muokattu 20.07.2008 13:52:48)
Oisko ollu Huikea?

Prkl!
Humppajyrä
uruttaja
20.07.2008 14:56:21
Prkl!

Kaatele itelle vaan.
S.a.m
20.07.2008 15:00:05
Kiitos nimimerkille S.a.m lauantaisesta rumparoinnista kanssamme Hämeenkyrössä. Vaikka oli hyvinkin "kootut teokset", niin hyvinhän me pärjättiin.

Kovasti on tullut hyvää palautetta ja itsekin olin tyytyväinen tällä kertaa, kun oli oma kitaristi kehissä, joka osaa soittaa ja vielä laulaa taustatkin ja rumpali ei hakannut liian lujaa.

Kiitokset myös teille oli kiva soittaa teidän kanssa.Kitaristi oli kyllä tosi hyvä ja sinä lauloit hyvin.
Marshall83
21.07.2008 17:55:00

Viime torstaina oltiin samalla lavitsalla Topin ja Kulkukoirien kanssa, olipas mahtavaa soitantaa Topin laulusta puhumattakaan!
-Asia kunnossa.
jakeni
25.07.2008 03:20:43 (muokattu 25.07.2008 03:23:29)
Juurikin kotiuduin musiikkitapahtuman Elvis illasta,jossa oli solistina oman kylän poika iso J.

Hyvä Koski,hyvä Jussi ja hyvä Bigbändi,näin pitää yrittää ja ottaa haasteita vastaan!

Karu totuus kuitenkin oli se että mielestäni Dannyyn verrattuna kontrasti oli niin hävettävän suuri ettei siinä auttanut edes lehmäpuku.
Kuitenkin paikoitellen oli hyviä sooloja (kitara ja tenorifoni)...
Jussiin julistus oli mun korviini puuromaisen epäselvää ja bändin balanssi saliin ihan päin vittua.

Lipsanen oli kyllä kondiksessa ja bändi armottovan hyvä,varsinkin finaali jossa tykitettiin kybällä universumin suuret hitit soitannolla pois kuljeksimasta ja ovelasti "kierrettiin" encoret,huolimatta "taustanauhoista".Hyvin miksattu ja balanssi melkein kokoajan hallussa.

Oikein kunniakas esitys Jussilta ja toteutuskin melkein nappiin,jos vain illan lukujärjestystä olisi mietitty järjen kanssa.
Haluaako kukaan kuulla 2x 1h. putkeen Elvistä saman solistin vetämänä?Ehkä vähän erilailla toteutettuna?
Eli siinä mentiin mielestäni lujaa miinaan ja miksaaja voi lopettaa hommansa...aivan ala-arvoinen suoritus,jos vertaa Dannyn miksaukseen.

Jussille kuitenkin bojot/kiitokset varsin vakuuttavasta esiintymisestä... sä olet hahmo!Hetkittäin koin hyviäkin fiiliksiä...varsinkin Kappelin Kellot jäi mieleen.

Näin sen koin ja tunsin...
Milloin syödään? (Topi)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)