JusSan 19.07.2008 18:29:53 (muokattu 19.07.2008 18:33:27) | |
---|
tiedän, mutta pelottaa varmaan uusien mahdollisten hyvienkin soittajanalkujen osallistumista, kun kaikista pienistäkin asioista valitetaan, onko tosiaan niin vakavaa? |
BigPapa 19.07.2008 18:36:31 (muokattu 19.07.2008 18:36:40) | |
---|
tiedän, mutta pelottaa varmaan uusien mahdollisten hyvienkin soittajanalkujen osallistumista, kun kaikista pienistäkin asioista valitetaan, onko tosiaan niin vakavaa? Ei tää mun mielestä pitäis olla ja en valittanut, totesin vain asian....kysy viisammilta, jotka on tän näin päättäneet, roots-skabassa saa äänestää kuka tahansa kommentoimattakin.... Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
I'll find my way, through night and day
Cause I know I just can't stay
Here in heaven |
JusSan 19.07.2008 18:43:16 | |
---|
Ei tää mun mielestä pitäis olla ja en valittanut, totesin vain asian....kysy viisammilta, jotka on tän näin päättäneet, roots-skabassa saa äänestää kuka tahansa kommentoimattakin.... Joo, en mie sulle tätä suoraan tarkottanutkaan, ajattelin vaan että tuntuu varmaan vaikealta osallistua joistakin uusista nuorista, jos säännöt ovat kovin monimutkaisen kuuloiset...mutta tämä on vain meikäläisen mielipide, kisatkaa kuten parhaaksi näette.. |
mos6581 19.07.2008 19:12:23 | |
---|
Tjooh, ihan sama nykyää mulle kommentoidaanko näitä vai ei, vaikka olen edelleen sitä mieltä että vaikka se kommentti olis "iha jees, vähä sleebaa", antaa se mielestäni enemmän kun 2p ja nimimerkki perään. Ihan sama. Mutta en ymmärrä mitä monimutkasta seuraavassa on; ÄÄNESTYS : Osallistujien on kommentoitava antamansa pisteet. Myös muut äänestämiään sooloja kommentoivat voivat äänestää, vaatii kirjautumisen Mnettiin. No ok, jälkimmäinen lause on ehkä hiukan epäselvä. Tilalla voisi lukea "Myös skaban ulkopuoliset henkilöt voivat äänestää, mikäli kommentoivat antamansa pisteet", tai jotain vastaavaa. Mut melko palikka tai todella nuori ja kouluja käymätön saa olla, jos ei skabojen ohjeiden äänestys-kohtaa ymmärrä. Mitä itse osallistumiseen tulee; lataa tausta, soita soolo päälle, laita soolo nettiin ja postaa linkki skabaketjuun. Pitäskö perseetkin tulla pyyhkimään? |
J.Hollström 19.07.2008 19:13:47 | |
---|
Joo, en mie sulle tätä suoraan tarkottanutkaan, ajattelin vaan että tuntuu varmaan vaikealta osallistua joistakin uusista nuorista, jos säännöt ovat kovin monimutkaisen kuuloiset...mutta tämä on vain meikäläisen mielipide, kisatkaa kuten parhaaksi näette.. 134 kappaletta kisoja vedetty ja säännöt on muokkautuneet niiden mukana nykyiseen muotoon. Aina on yksilöitä, joita joku asia ei miellytä. Ei se niin vaikeaa ole laittaa muutamaa sanaa pisteiden perään. Täytyy myös kestää se, että kaikkien korvaan se oma hengentuote ei soi samallatapaa mitä itselle. |
BigPapa 19.07.2008 19:17:59 (muokattu 19.07.2008 19:50:17) | |
---|
134 kappaletta kisoja vedetty ja säännöt on muokkautuneet niiden mukana nykyiseen muotoon. Aina on yksilöitä, joita joku asia ei miellytä. Ei se niin vaikeaa ole laittaa muutamaa sanaa pisteiden perään. Täytyy myös kestää se, että kaikkien korvaan se oma hengentuote ei soi samallatapaa mitä itselle. Joo no eise niin vaikeeta oo heittää kommenttia jostain soundista tai fraseerauksesta....tai "läsästä" hoho....sit vielä kerää siihen epäpuhtaat venytykset ja p.skat vibrat niin siinähän se alkaa olla....no mulle ihan sama kyllä....Juki nyt muistaa itsekin että kaikkien korvaan ei kaikki kalskahda samalta..hehe.... Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
I'll find my way, through night and day
Cause I know I just can't stay
Here in heaven |
SikaSilu 19.07.2008 19:20:52 | |
---|
No nyt on kommentoitu, vaikkakin pikkusen köyhästi. Ja kiitos Korggarille suorastaan ylitsevuotavista sanoista :) "Watch my back" sano kyttyräselkä... |
JusSan 19.07.2008 19:31:50 (muokattu 19.07.2008 19:35:19) | |
---|
No ok, jälkimmäinen lause on ehkä hiukan epäselvä. Tilalla voisi lukea "Myös skaban ulkopuoliset henkilöt voivat äänestää, mikäli kommentoivat antamansa pisteet", tai jotain vastaavaa. Mut melko palikka tai todella nuori ja kouluja käymätön saa olla, jos ei skabojen ohjeiden äänestys-kohtaa ymmärrä. Mitä itse osallistumiseen tulee; lataa tausta, soita soolo päälle, laita soolo nettiin ja postaa linkki skabaketjuun. Pitäskö perseetkin tulla pyyhkimään?
Tokihan kommentoiti on aina suotavaa, se vaan että se "pakko" karsii aina osan porukasta pois..ei täällä varmaaan niin tyhmiä ole jotka ei sääntöjä ymmärrä, en sitä tarkoittanut. |
...se vaan että se "pakko" karsii aina osan porukasta pois... Mikä varmaan onkin osasyynä säännölle. |
JusSan 19.07.2008 19:46:46 | |
---|
Mikä varmaan onkin osasyynä säännölle. Ok. Luuletko, että tähän skabaan tulis hirvittävä yleisöryntäys, jos moista sääntöä ei olisi? |
Illu 19.07.2008 19:52:43 | |
---|
Ok. Luuletko, että tähän skabaan tulis hirvittävä yleisöryntäys, jos moista sääntöä ei olisi? Tuskinpa, mutta jos on viitseliäisyyttä kuunnella kaikki soolot läpi alusta loppuun, niin ei muutaman sanan kirjoittaminen varmaan ole paha rasti. |
SikaSilu 19.07.2008 19:55:36 | |
---|
Mulla on ainakin se ongelma, että en osaa mitää hienoja musiikkitermejä ja juttuja. Mä vaan tiiän mikä kuulostaa hyvälle ja mikä ei. Vaikee siitä on sitten mitään nokkelaa sanottavaa keksiä... "Watch my back" sano kyttyräselkä... |
Illu 19.07.2008 19:59:31 | |
---|
Mulla on ainakin se ongelma, että en osaa mitää hienoja musiikkitermejä ja juttuja. Mä vaan tiiän mikä kuulostaa hyvälle ja mikä ei. Vaikee siitä on sitten mitään nokkelaa sanottavaa keksiä... No en osaa minäkään, enhän minä osaa edes soittaakaan, muuta kirjottele kuunnellessasi ylös minkälaisia ajatuksia soolosta tulee mieleen, siitä se rupiaa syntymään. Omia mielipiteitähän tässä esitetään, eikä absoluuttisia totuuksia. |
JusSan 19.07.2008 19:59:54 (muokattu 19.07.2008 20:01:53) | |
---|
Mutta miksi joku äänestäisi jollain muulla perusteella kuin miltä omaan korvaan kuulostaa, sopupeliäkö arvelette? Eikai se kommentoimalla siitä parane? |
Illu 19.07.2008 20:02:11 | |
---|
Mutta miksi joku äänestäisi jollain muulla perusteella kuin miltä omaan korvaan kuulostaa, sopupeliäkö arvelette? No johan täällä puuhattiin anonyymiskabakin suurten salaliittoepäilyjen vallassa... Tosin samat naamathan nekin kisat taisivat harjata... |
JusSan 19.07.2008 20:08:51 | |
---|
No johan täällä puuhattiin anonyymiskabakin suurten salaliittoepäilyjen vallassa... Tosin samat naamathan nekin kisat taisivat harjata... Varmasti, hyvät on hyviä, vaikka voissa paistas ,prkl.. |
Korggari 19.07.2008 20:20:31 | |
---|
Mä olen tähän asti kuvitellu että nää sooloskabat on vaan semmosia leikkimielisiä kisoja eikä mitään todella vakavahenkistä ryppyotsaista meininkiä tuomaripeleineen ja dopingepäilyineen - taisin olla väärässä,, |
stratomaster 19.07.2008 23:09:24 | |
---|
Stratomaster - 1p vitsit oon kateellinen kaikille, jotka jaksaa opetella putkittelee =D Kiitos! Eihän tossa oikeastaan mitään jaksamista ole. Sen kun pitää hauskaa. Kitara vain esim. avoimeen E- tai D-vireeseen ja menoksi. Standardiviritykselläkin pärjää. |
J.Hollström 19.07.2008 23:09:39 | |
---|
Mä olen tähän asti kuvitellu että nää sooloskabat on vaan semmosia leikkimielisiä kisoja eikä mitään todella vakavahenkistä ryppyotsaista meininkiä tuomaripeleineen ja dopingepäilyineen - taisin olla väärässä,, Joo, olet todellakin ymmärtänyt ihan väärin. Nää skabat on semmosia kuolemanvakavia juttuja, joissa ihmisten koko elämä laitetaan puntariin, ja ratkotaan soolokitarismin maailmankaikkeiden ruhtinas. |
Robert 19.07.2008 23:39:51 | |
---|
Eikö ole ihan ok, että heittää pari sanaa äänestämästään soolosta? "Siistejä venytyksiä" -kommentti voi olla monelle syy nähdä koko osallistumisen vaiva... Ja palaute vie soittoa aina eteenpäin. |