![]() 13.07.2008 21:31:52 | |
---|---|
Kiitos soinnuista, helpottaa kummasti soittoa. bassoo kuuntelemalla saa aika hyvin selville mikä sointu on missäkin kohtaa. | |
![]() 14.07.2008 17:38:08 (muokattu 14.07.2008 21:09:21) | |
http://www.911tabs.com/link/?5261285 Joku jos jaksaisi hieman korjailla noita soolokohtia tuosta guitarpro-tabista. Ei mene ihan oikein. Kyseessä siis Hurriganesin Red river rock. Voihan siitä väsätä txt-tabitkin, jos nyt joku jaksaa ;E | |
![]() 16.07.2008 16:11:35 (muokattu 16.07.2008 16:32:52) | |
Tuolla aikaisemmin kyseltiin Freukkareiden En Koskaan Mene Sänkyyn Ruman Naisen Kanssa -biisiin sointuja. Oisko niitä kellään, kiinnostais vähän itseänikin. Myös muut Freukkareiden biisit tervetulleita, Kiitos. Ja tuosta Meidän Rumien Rakkauslaulusta. Miten otetaan sointu D/F#? | |
![]() 16.07.2008 17:18:13 | |
Tuolla aikaisemmin kyseltiin Freukkareiden En Koskaan Mene Sänkyyn Ruman Naisen Kanssa -biisiin sointuja. Oisko niitä kellään, kiinnostais vähän itseänikin. Myös muut Freukkareiden biisit tervetulleita, Kiitos. Ja tuosta Meidän Rumien Rakkauslaulusta. Miten otetaan sointu D/F#? D/F# otetaan näin e:2 h:3 g:2 d:0 a:x e:2 | |
![]() 17.07.2008 15:04:32 | |
froikkareitten ruma nainen c:stä, jotenkkiin näin intro | C | 4x säkeistö 4/4 | C | F | C | F | C | G | F G | C | ( 2/4) | F G | 2x kertsi 4/4 | F | C | F | C | C | G | F G | intro jne... Quod scripsi, scripsi! | |
![]() 17.07.2008 23:25:05 (muokattu 17.07.2008 23:28:24) | |
Juupajuu elikkäs tällaiseen kauniiseen Stryperin biisin tarvitsisin soinnut kun ''Together as one'' http://www.youtube.com/watch?v=eBBfsFNtsQU&feature=related siitä linkkiä :D Tyttöystävän takia pitäisi vaan opetella :D:D Jesus can help, he has one, he has messiah, in him you must belive!!!! | |
![]() 19.07.2008 15:00:13 (muokattu 19.07.2008 17:36:18) | |
Moi,löytyskö kellään näinkin tuttuun biisiin nuotteja(soinnut löytyy) kuin surujen kitara ? | |
![]() 19.07.2008 15:26:10 | |
Moi,löytyskö kellään näinkin tuttuun biisiin nuotteja kuin surujen kitara ? Topi Sorsakoski& Agents -Surujen Kitara- By: Tube Hm Em Hm Hm Kitara soi surua soi niin hiljaa e -------------------2-----|----------------2--|-----------------------------|----------------2--| h ---------2h3p2-0------3--|--------------3----|--------------8--------------|-------2h3p2-0-----| G ------4------------------|------------4------|------------9----------------|-----4-------------| D ----4--------------------|----------4--------|----------9------------------|---4---------------| A --2----------------------|--------2----------|--------7--------------------|-2-----------------| E -------------------------|-------------------|-----------------------------|-------------------| Hm Em Hm Soinnuista sen ilo on mennyt pois e --------------------2--|---------------------------|-----------------------9-------10------| h ------------------3----|----------------8----------|---------------------7-------12--------| G ----------------4------|--------------9------------|-------------------7-------11----------| D --------------4--------|------------9--------------|-----------------9---------------------| A ------------2----------|----------7----------------|---------------9-----------------------| E -----------------------|---------------------------|----7h9p7-9-10-------------------------| Em G Hm G F# Hm Sinun lähtösi vei siitä riemun suru vain siihen jäljelle jäi e --------------------3------------2--|---------------3-------------2-----|-------------------| h ----------8-------3------------3----|-------------3-------------2-------|---12-14-12--10----| G --------9-------0------------4------|-----------0-------------3---------|---11---------9----| D ------9-------0------------4--------|---------0-------------4-----------|---12--------11----| A ----7--------------------2----------|-----------------------------------|-------------------| E ------------------------------------|-----------------------------------|-------------------| G F# Surua nyt kitara soi e --------------3--|------------------2-----| h ------------3----|---------------2--------| G ----------0------|------------3-----------| D --------0--------|---------4--------------| A -----------------|------------------------| E -----------------|------------------------| Hm Em Hm Kerran se soi sinulle kirkkain kielin Hm Em Hm Em Hm Sointi sen nyt minulle tumma on, tule luokseni taas tule rakkain G F# Hm G F# Silloin oisin niin onnellinen, e ---------------- surua vain kitara soi h --12-14-12-10~-- D ---------------- Soolo: e -----------------------|--------------------------------|-----------------------------------------| h -----------------------|--------------------------------|-------------------------12~-10-9--------| G -------------------11~-|-9-11-12-12/14--12-12-14-12-11~-|------------11~--9-11-12----------12-11--| D --9-9-11-11-12-12------|--------------------------------|--9-9-11-12------------------------------| A -----------------------|--------------------------------|-----------------------------------------| E -----------------------|--------------------------------|-----------------------------------------| e --------------|---------------------------------------------------------------| h --12----------|------12-14-14/15---15-14-12-15----15-15-15-14-12-15-----------| G -----11-------|---11------------------------------------------------11-11~----| D --------12-9~-|---------------------------------------------------------------| A --------------|---------------------------------------------------------------| E --------------|---------------------------------------------------------------| e --------------|--------------|---------------------|---19-21-19-17----------17-19-17-15~---| h --15-14-12-15-|--15p14-12-14-|-14-14-14-12-11-12~--|---------------17-17-17----------------| G --------------|--------------|---------------------|---------------------------------------| D --------------|--------------|---------------------|---------------------------------------| A --------------|--------------|---------------------|---------------------------------------| E --------------|--------------|---------------------|---------------------------------------| e --17-19-17-15-14~---| h --------------------| G --------------------| D --------------------| A --------------------| E --------------------| Hm Em Hm Kerran se soi sinulle kirkkain kielin Hm Em Hm Em Hm Sointi sen nyt minulle tumma on, tule luokseni taas tule rakkain G F# Hm G F# Hm Silloin oisin niin onnellinen, Silloin oisin niin onnellinen, !=Harmonics Outro: e ----------------|---------------------|-------------------|----------7!---------| h --15-14-12--15~-|---15--15h17-15-14tr-|-14-14-12h14p12-11-|-------7!------------| G ----------------|---------------------|-------------------|----7!---------------| D ----------------|---------------------|-------------------|-7!------------------| A ----------------|---------------------|-------------------|---------------------| E ----------------|---------------------|-------------------|---------------------| | |
![]() 19.07.2008 17:38:13 | |
Kiitos..tää mulla jo olikin | |
![]() 19.07.2008 21:20:12 (muokattu 20.07.2008 07:26:52) | |
---------- | |
![]() 20.07.2008 22:04:29 | |
Löytyisiköhän keneltäkään sointuja Kari Tapion & Katri Helenan esittämään kappaleeseen "Mun sydämeni tänne jää"? Kiitos jo etukäteen! | |
![]() 21.07.2008 01:33:39 | |
Juupajuu elikkäs tällaiseen kauniiseen Stryperin biisin tarvitsisin soinnut kun ''Together as one'' http://www.youtube.com/watch?v=eBBfsFNtsQU&feature=related siitä linkkiä :D Tyttöystävän takia pitäisi vaan opetella :D:D Intro: | Hm | F# | D/F" | G, A | D | F#/(Bb) | Säkeistö: | Hm | Hm | F#m | F#m | G | A | D | D | G | Gm | D, D/C | H | Em | Em7 | A | A | | Hm | Hm | F#m | F#m | G | A | D | D | G | Gm | D, D/C | H | Em | Eb dim | G/D | A | Kertsi: | D | D | C | H | Em | A | G, A | D, F#m | Hm | A | F# | Hm, G | D | A | A | Soolon pohjalla kertsiä Kertsi: | D | D | C | H | Em | A | G, A | D, F#m | Hm | A | F# | Hm, G | D | A | D, F#m | Hm | A | F# | Hm, G | D | A | A | Outro: | D | G/(H) | Gm/(Bb) | D | D | Suluissa olevat käännössointujen bassosävelet oman mielen mukaan. Tää on enemmän pianobiisi, mutta saa varmasti kitarallakin hyvänkuuloisen. It's veri haart tu bii ö | |
![]() 21.07.2008 14:05:47 | |
Kiitos kiitos täytyypä opetella :D:D Jesus can help, he has one, he has messiah, in him you must belive!!!! | |
![]() 21.07.2008 17:35:15 | |
Löytyisiköhän keneltäkään sointuja Kari Tapion & Katri Helenan esittämään kappaleeseen "Mun sydämeni tänne jää"? Kiitos jo etukäteen! Ei kellään ois kake randelinin -kielletyt tunteet - biisiin sointuja?? tässä tää mun sydämeni tänne jää Am C Fmaj7 E7sus E7 Am C F Am Mun sydämeni tänne jää kun aika on mennä pois Dm Am Dm/H E7 Syystuuli soi, se vaikeroi kuin kaiken tietää vois Am C F C Mun sydämeni tänne jää, terään kukan kuihtuneen, Dm Am E7 Am kun itse saan vain viivähtää kesäiltaan viimeiseen. E7 Am Dm7 G7 C Kun mennyt oon, niin kuulet kai kuiskeen rantamainingin H7sus H7 Em H7 E Jos uskot enemmän kuin luulet, siinä sua tervehdin. Sä kevään näät taas kerran ja kuulet laulut lintujen. Jos herkistyt ees hetken verran, silloin ymmärrät sen Am C F Am Mun sydämeni tänne jää, se lähelläsi aina on. Dm Am Dm E7 Sen tavoitat, jos haluat, vaik maa ois lauluton. Am C F C Mun sydämeni tänne jää, aina asuinpaikalleen, Dm Am E7 Am vaik itse saan vain viivähtää kesäiltaan viimeiseen... C Fmaj7 E7 A (duuri) | |
![]() 22.07.2008 19:06:38 | |
Löytyisikö keneltäkään Popedan Matkalla Alabamaan ja Raakaa Voimaa? Kiitos! | |
![]() 22.07.2008 21:21:57 | |
Apuva Kovasti oon ettiny pekka ruuskan RAFAELIN ENKELIin sointuja mutta eipä näytä mistään löytyvän. kylhän se on tullu bongattua monesta musakirjasta mutta ei näytä soinnut pysyneet pääkopassani.. eli oisko kellään tietoa mitkä kyseiset soinnut esiintyvät rafaelin enkelissä? kiitos | |
![]() 22.07.2008 21:49:13 | |
Apuva Kovasti oon ettiny pekka ruuskan RAFAELIN ENKELIin sointuja mutta eipä näytä mistään löytyvän. kylhän se on tullu bongattua monesta musakirjasta mutta ei näytä soinnut pysyneet pääkopassani.. eli oisko kellään tietoa mitkä kyseiset soinnut esiintyvät rafaelin enkelissä? kiitos yli puolet biisistä on Em Am D H7 Kimmo Pohjonen ja Samuli Kosminen & Jukka Perko Rämsöön Moottorimusiikin Festivaaleilla 16-17.8 http://www.ramsoo.fi/mmf/index.html | |
![]() 22.07.2008 21:53:04 | |
Apuva Kovasti oon ettiny pekka ruuskan RAFAELIN ENKELIin sointuja mutta eipä näytä mistään löytyvän. kylhän se on tullu bongattua monesta musakirjasta mutta ei näytä soinnut pysyneet pääkopassani.. eli oisko kellään tietoa mitkä kyseiset soinnut esiintyvät rafaelin enkelissä? kiitos Mä soittelen sitä näin: Em Am Halki tuhannen savuisen salongin D H7 Neiti tanssii gasellin askelin. Em Am Mulla yllä on harmaa jumpperi, D H7 Sain sen jouluna vaimolta lahjaksi. G D Tämä neonsade silmää kirvelee, C C diesel lemahtaa, yö kun yskäisee. Em Am Anna minulle armahduksesi, D H7 Em / Am / D / H7 ole minulle rafaelin enkeli. G D C H7 Lapset hinaavat kohmeisin sormin lippuja salkoihin. Em Am D H7 Kuka laittaisi niille edes kengät pieniin jalkoihin? Em Am Viime yö veti routaan tämän maan, D H7 Em ja se maa on käärmeitä mustanaan. "Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille
miten menetellä helteen tullen."
- S.J. Lec- | |
![]() 22.07.2008 22:43:23 | |
Kiitosta kovasti kummillekkin :) Auttoi kyllä tuntuvasti | |
![]() 23.07.2008 19:32:55 | |
Hei avuliaat kanssakitaristit. Haluaisin kovasti opetella soittaa Lauri Porran ihanan Iltatuulen ja olisin erittäin kiitollinen, mikäli joku osaisi auttaa minua siinä. Biisi saattaa olla aika tuntematon monille, mutta se löytyy Porran soololevyltä "All Children Have Superpowers". Solistina on ihana Emma Salokoski... | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)