MV 18.07.2008 11:06:10 | |
---|
Tavallaan en katso hyvällä sitä, että taas rahastetaan mestariteoksella, jonka James Cameron loi. Toisaalta tuo Terminatorin kaava on niin mehukas toimintaleffalle, että sen ymmärtää. Vaihtaisivat vaan nimen joksikin muuksi:) |
Waldemar O Toy 18.07.2008 12:55:43 | |
---|
Tavallaan en katso hyvällä sitä, että taas rahastetaan mestariteoksella, jonka James Cameron loi. Toisaalta tuo Terminatorin kaava on niin mehukas toimintaleffalle, että sen ymmärtää. Vaihtaisivat vaan nimen joksikin muuksi:) Tai jos idea käännettäisiin ympäri, jolloin tulevaisuudessa kaikki olisi liian hyvin ja mukavaa, joten vasemmistonuoret ja muut hipit kävisivät hakemassa Rambon sekä Rockyn kaukaa menneisyydestä 1980-luvulta, jotka sitten tietysti yhdessä aiheuttaisivat maailmanlopun. Ja sitten pitäisi rakentaa yksi Arska pelastamaan turmeltunut yhteiskunta omiin virheisiin kaatumisen häpeältä. |
masterhat 18.07.2008 13:08:10 | |
---|
ihan hyvältä vaikutti, kolmonenhan oli ihan ok kai. katson muutenkin sen 5 leffaa vuodessa, joten aika sama. Arska on ihan semi-fine, mutta stallone on kuningas. http://www.mikseri.net/artists/fouraces.69258.php |
Van Hannes 18.07.2008 13:08:49 | |
---|
ihan hyvältä vaikutti, kolmonenhan oli ihan ok kai. katson muutenkin sen 5 leffaa vuodessa, joten aika sama. Arska on ihan semi-fine, mutta stallone on kuningas. hei älä nyt viitti!!! "There Can Be Only One Hannes" |
Teijo K. 18.07.2008 13:16:19 | |
---|
Tavallaan en katso hyvällä sitä, että taas rahastetaan mestariteoksella, jonka James Cameron loi. Toisaalta tuo Terminatorin kaava on niin mehukas toimintaleffalle, että sen ymmärtää. Vaihtaisivat vaan nimen joksikin muuksi:) Johan kakkonen ja kolmonen oli mestariteoksella rahastamista. Ei voi huonompi olla. |
Nidhöggr 18.07.2008 14:02:41 | |
---|
Arska on ihan semi-fine, mutta stallone on kuningas. Mutta Chuck Norris leipoo molempia turpaan. "Jawski nousi epäihmis-listassani yhä korkeammalle. Terkkuja." -Milkop |
lapio 18.07.2008 14:25:41 | |
---|
Olenkin mielessäni odotellut terminator elokuvaa, jossa ihmiskunnan jäänteet taistelisivat ydintuhon jälkeisessä maailmassa robottiarmeijaa vastaan. Liekkö tämä nyt se. Nimittäin kotipaikkakunnalla eräälle hepulle meinasi käydä huonosti ukonilmalla kun ei osannut odottaa ukkosta kun näytti että ei ukostakaan. Tai en minä ihan tarkkaan muista miten se meni, kun oli viime kesänä.
-aaro |
Mohla 18.07.2008 14:28:45 | |
---|
Olenkin mielessäni odotellut terminator elokuvaa, jossa ihmiskunnan jäänteet taistelisivat ydintuhon jälkeisessä maailmassa robottiarmeijaa vastaan. Liekkö tämä nyt se. Joo. Mä oon odotellu sitä samaa kakkosesta lähtien. Luulin aluksi että 3 olisi ollut se. Huom! On suuri todennäköisyys, että ylläoleva kirjoitus on sarkastinen. ...muttei tietenkään välttämättä. - - - - - - - - -
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charli |
Lord of the strings 18.07.2008 15:29:11 | |
---|
Joo. Mä oon odotellu sitä samaa kakkosesta lähtien. Luulin aluksi että 3 olisi ollut se. Liekö muuten yhtä suurta tasonlaskua kahden elokuvan välillä kuin tapauksessa T2->T3. Terminator 2 on parhaita elokuvia koskaan, kun taas kolmonen yksi huonoimpia. Tämän uuden soisi jäävän idea-asteelle jos jälki on samanlaista.. Ja vielä ilman itse Kaikkivaltiasta! "Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" || kalamies#53 >)))> |
sn 18.07.2008 15:46:29 | |
---|
Ammuu! *Purist!* *Ruik!* |
lapio 19.07.2008 13:19:23 | |
---|
Joo. Mä oon odotellu sitä samaa kakkosesta lähtien. Luulin aluksi että 3 olisi ollut se. Jeah, ydintuhoa, synkkyyttä, robotteja, räjähdyksiä ja vähän tissejä niin hyvän leffan ainekset on kasassa. Nimittäin kotipaikkakunnalla eräälle hepulle meinasi käydä huonosti ukonilmalla kun ei osannut odottaa ukkosta kun näytti että ei ukostakaan. Tai en minä ihan tarkkaan muista miten se meni, kun oli viime kesänä.
-aaro |
aivokuolio 19.07.2008 13:31:00 | |
---|
Tavallaan en katso hyvällä sitä, että taas rahastetaan mestariteoksella, jonka James Cameron loi. Se ite rahasti tragedialla nimeltä Titanic. Tähän hymiö. Vaikka Terminator 3 olikin paskimpia leffoja IKINÄ niin silti odottelen semisti innoissani tätä uutukaista. Ihan vaan sen takia että Christian Balesta on tullut viime vuosina sellainen eräänlainen eräänlainen laadun tae, harvemmin kehnoissa leffoissa pyörii. PG13 haiskahtaa vähän nokkaan silti. On se kumma kun ihmisten janoama kunnon äksöni uhrataan markkinavoimille. Ja tuon arska-jankuttamisen vois heittää tosissaan helevettiin. Kyllä, kaksi ekaa Terminatoria olivat kovimpia toimintaleffoja ikinä mutta T3 kyllä todisti että ei se tuon kuvernöörin läsnäolo mitään pelasta jos ei tukena ole kunnon kässäri ja taitava ohjaaja. Commandon camp-henkisestä pullistelusta voitte mylviä siellä Arska-huoneessanne. Tähänkin hymiö. |
Ei mun mielestä kolmonen ollut ollenkaan huono. Oikein kelvollista äksöniä olivat kumpainenkin jatko-osa, vaikka ykköselle tietenkin hävisivätkin. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
Manuel Pyrhullo 19.07.2008 14:21:43 | |
---|
Tämä itävaltalainen kehonrakentaja täyttää T-800 roolin Terminator Salvationissa: http://www.imdb.com/name/nm0452199/ Hauska huomata, että mies on näytellyt myös Arnold Schwarzeneggeriä. |
Snowblind 19.07.2008 17:13:33 | |
---|
Olenkin mielessäni odotellut terminator elokuvaa, jossa ihmiskunnan jäänteet taistelisivat ydintuhon jälkeisessä maailmassa robottiarmeijaa vastaan. Liekkö tämä nyt se. Sama, kakkosen alusta lähtien tehnyt mieli nähdä leffa jossa ei olisi sitä perskeleen aikahyppelyä, vaan mähinää robotteja vastaan siellä oikeassa "nyky"maailmassa. |
dipshit 19.07.2008 20:02:30 (muokattu 19.07.2008 20:13:43) | |
---|
Ei arskaa -> ei terminaattoria. Näinhän se todellakin on! + E: Niin ja on vähän huvittavaa kun jotkut tosissaan haukkuu T3:sta yhdeksi maailman huonoimmaksi elokuvaksi .. ei ole porukka näköjään hirveästi leffoja katsonut. Ihan pätevä toimintaleffahan se oli, trilogian keskimmäiseksi paras osa mielestäni. "olin niin vedettynä siihen juttuun, siihen hetkeen, niihin silmiin. Syltty sai harkitsemaan seksuaalista suuntaustani." -konnamatti |
dipshit 19.07.2008 20:08:05 | |
---|
Arska on ihan semi-fine, mutta stallone on kuningas. Tämä on täysin totta! Ei sitä voi mikään kumota, edes M.netin "Arnold-fanit" jotka eivät vain ole vielä käsittäneet kuka se oikeasti kovin jätkä on. Stallone on Rocky ja Rambo, maailmankaikkeuden kaksi kovinta ihmistä. Arska on... okei, Arska on Terminaattori ja John Matrix, jotka ovat kummatkin kyllä ihan kovia, mutta Arska on myös mies joka synnyttää lapsen. Ja lastentarhakyttä.. 'Nuff said? Sori eksyin aiheesta. "olin niin vedettynä siihen juttuun, siihen hetkeen, niihin silmiin. Syltty sai harkitsemaan seksuaalista suuntaustani." -konnamatti |
DaKiller 19.07.2008 20:53:55 | |
---|
E: Niin ja on vähän huvittavaa kun jotkut tosissaan haukkuu T3:sta yhdeksi maailman huonoimmaksi elokuvaksi .. ei ole porukka näköjään hirveästi leffoja katsonut. Ihan pätevä toimintaleffahan se oli, trilogian keskimmäiseksi paras osa mielestäni. Ei se paskin leffa olekaan. Paska se silti on. Luokattoman paska. Ja terminator-sagassa ihan käsittämättömän paska seuraaja yhdelle kaikkien aikojen parhaista toimintaleffoista. |
Kapane 19.07.2008 21:17:25 (muokattu 19.07.2008 21:19:02) | |
---|
Tämä on täysin totta! Ei sitä voi mikään kumota, edes M.netin "Arnold-fanit" jotka eivät vain ole vielä käsittäneet kuka se oikeasti kovin jätkä on. Stallone on Rocky ja Rambo, maailmankaikkeuden kaksi kovinta ihmistä. Arska on... okei, Arska on Terminaattori ja John Matrix, jotka ovat kummatkin kyllä ihan kovia, mutta Arska on myös mies joka synnyttää lapsen. Ja lastentarhakyttä.. 'Nuff said? Sori eksyin aiheesta. Plus! Stallonella on Cobra, ja Copland sekä Cliffhanger. C3 on melkein yhtä hyvä ku R2 eli rocky+rambo. Skenehuora jo 6 vuotta. |
carnation 20.07.2008 11:42:26 (muokattu 20.07.2008 12:08:11) | |
---|
Niin ja on vähän huvittavaa kun jotkut tosissaan haukkuu T3:sta yhdeksi maailman huonoimmaksi elokuvaksi .. ei ole porukka näköjään hirveästi leffoja katsonut. Ihan pätevä toimintaleffahan se oli, trilogian keskimmäiseksi paras osa mielestäni. Mun mielestä tuo Terminator 3:n mainio loppu pelastaa melkeinpä koko elokuvan. Muutenhan se on hyvin hengetön ja pinnallinen rymistely (ohjaajanvaihdoksen kyllä huomaa), mutta onhan tuo silti tullut varmaan kolme kertaa katsottua. Ihan ok. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |