Quru 14.07.2008 21:48:01 | |
---|
Yksi pieni kysymys tähän väliin: kuinka paljon noi Ari Koivusen nimellä julkaistut levyt on hänen tekeleitään, muulta osin kuin että lärvi on kannessa ja hänen lauluaan on laitettu siihen? En ole perehtynyt aiheeseen. Siksi kysyn. Eivätpä taida paljoa olla. Siksi onkin paradoksaalista, että jotkut haukkuvat Koivusta huonon musiikin takia. Savun hälvettyä tarkastamme äänetoiston liitännät |
NoMusician 14.07.2008 23:16:23 | |
---|
En käsitä miksi Aria ei edes haluta myöntää "muusikoksi"... kertokaapa mitä se sana "muusikko" teidän mielestänne tarkoittaa?? Ei kukaan tiedä Arin panosta musiikkinsa suhteen kuin Ari ja bändi itse. Tuskinpa tästä, jo niin valmiista maailmasta, sit kovinkaan montaa oikeaa "muusikkoa" enää löytyy..jos kriteerit sille on niin kovin kaukaa haetut... Voisin laittaa pääni pantiksi, että aika moni muukin "suuri nimi" ei tee juuri muuta, kuin sen mitä tarjottimella eteen tuodaan, ja silti se on uskottavaa. Nyt tää sana "uskottavuus" alko painaan mieltä. Mitä se on ja mistä sitä saa? Moni ns."muusikko" on nyt unohtanut mitä se musiikki kaikenkaikkiaan on ja miksi sitä tehdään ja miksi sitä kuunnellaan... musiikki ei saisi olla suorittamista, vaan hauskanpitoa ja fiilistelyä:) |
Bongowing 14.07.2008 23:23:56 | |
---|
Vanhoja truepartoja vaan riepoo kun heävyrokilla pärjää teini-idolsseissa paremmin kuin äränbiillä. There is no ought from is. |
J.Hollström 14.07.2008 23:35:23 | |
---|
En käsitä miksi Aria ei edes haluta myöntää "muusikoksi"... kertokaapa mitä se sana "muusikko" teidän mielestänne tarkoittaa?? Ei mitään, kuka vaan voi käyttää itsestään määritelmää muusikko, sille ei ole laatukriteeristöä olemassa. Tämä on muusikoiden.net, ja suurin osa käyttäjistä on ihan täysiä amatöörejä. Koivusen perusongelma on se, että kaveri on laitettu 5 numeroa liian isoihin saappaisiin. Syystä että hevi on nyt lasten keskuudessa muodikasta ja se myy, koska vanhemmat maksaa. Isolla koneistolla pystytään myymään tietty määrä levyjä jos niin halutaan. Jos kaveri olisi oikeasti lahjakas taiteilija, eikä jonkun rahatekosysteemin tekemä tuote, niin se voisi olla suosittu ja myydä ilman ko. koneistoakin. Silloin kun ton taustaorganisaation tuki loppuu, heikoimille käy niinkuin edelliselle idolille, Ilkalle. Missä hän on nyt? Joku Jani Wickholm tekee keikkaa omin avuin edelleen, koska hän on oikeasti lahjakas siinä mitä hän tekee. Ja tämähän on vain kateellisen amatöörin tekemää mukarankkaa kotianalyysiä, jolla ei ole totuuden kanssa mitään tekemistä. Kun konkkarokki soi, ei konkkaamatta olla voi. |
825107 14.07.2008 23:54:09 (muokattu 14.07.2008 23:56:34) | |
---|
Silloin kun ton taustaorganisaation tuki loppuu, heikoimille käy niinkuin edelliselle idolille, Ilkalle. Missä hän on nyt? Toimii Pikku kakkosen säämiehenä. |
Simo78 14.07.2008 23:56:48 (muokattu 15.07.2008 00:06:26) | |
---|
Ei sellaista kuin, huono musiikki, ole olemassakaan... Perusteluja kiitos!! Ei helevetti tää on taas mukava ketju lukea! Mulle nyt ihan yksi lysti myykö Arska vai eikö, no itse en osta arskan levyjä, mutta se tuskin kiinnostaa ketään. Mutta toi kommentti, että huonoa musiikkia ei ole olemassa on kyllä aika legendaarinen=). Pistäpä Bon Jovia soittimeen ja sano sama... Portsari! Takki! |
J.Hollström 14.07.2008 23:59:13 | |
---|
Toimii Pikku kakkosen säämiehenä. Ok, eli lasten kanssa tekemisissä edelleen. Toivottavasti kompetenssiaan paremmin vastaavassa hommassa. Kun konkkarokki soi, ei konkkaamatta olla voi. |
Teijo K. 15.07.2008 08:56:57 | |
---|
Perusteluja kiitos!! Ei helevetti tää on taas mukava ketju lukea! Mulle nyt ihan yksi lysti myykö Arska vai eikö, no itse en osta arskan levyjä, mutta se tuskin kiinnostaa ketään. Mutta toi kommentti, että huonoa musiikkia ei ole olemassa on kyllä aika legendaarinen=). Pistäpä Bon Jovia soittimeen ja sano sama... Portsari! Takki! Niin tai Zen Cafe, yhyy. Toi sanontahan perustuu sille, että kaikelle on yleisönsä. Mikä yhdestä on huonoa, on toisesta hyvää. Eihän muuten Zen Cafe tai Bon Jovi möisi yhtään levyä. Aidosti oikeasti huonoa musaa on sellainen että siitä ei tykkää kukaan. Mutta löydäpä sellaista jostain. |
Simo78 15.07.2008 09:03:47 (muokattu 15.07.2008 14:05:12) | |
---|
Niin tai Zen Cafe, yhyy. Toi sanontahan perustuu sille, että kaikelle on yleisönsä. Mikä yhdestä on huonoa, on toisesta hyvää. Eihän muuten Zen Cafe tai Bon Jovi möisi yhtään levyä. Aidosti oikeasti huonoa musaa on sellainen että siitä ei tykkää kukaan. Mutta löydäpä sellaista jostain. Vanhoja demojaan kuunnellessa tulee tunne, ettei näistä kukaan voi tykätä. Kun kuuntelee joidenkin toisten demoja, niin tunne saattaa olla jopa vahvempi;-). Ja sitten radiosta tulee Wind of Changes ja mittari ylittyy... |
Quru 15.07.2008 09:05:43 | |
---|
Savun hälvettyä tarkastamme äänetoiston liitännät |
Max-X 15.07.2008 14:00:57 | |
---|
kuinka heviä on tyttölapselta näyttävä ja poikasopraanolta kuulostava mies? ari on silti loistava Kalle Palanderin kaltainen haastateltava, joka uskaltaa aukoa päätään suorassa lähetyksessä ja naureskella muille. se kieltämättä on Heviä! "Mä en oo ikinä luottanu jätkiin jotka laulaa poppii" -Jone Nikula |
aivokuolio 15.07.2008 14:25:12 | |
---|
Nyt kun tätä länkytystä on jatkunut puolisentoista vuotta voidaan jo kysyä ihan suoraan että onko M.Netissä järkevää keskustella Ari Koivusesta? |
Bongowing 15.07.2008 14:29:36 | |
---|
There is no ought from is. |
Max-X 15.07.2008 14:53:30 | |
---|
:) hahahaha, u got me! "Mä en oo ikinä luottanu jätkiin jotka laulaa poppii" -Jone Nikula |
Kailis 16.07.2008 13:23:14 | |
---|
plant,bach,lee koivunen jne.. täytetäyte |
Silloin kun ton taustaorganisaation tuki loppuu, heikoimille käy niinkuin edelliselle idolille, Ilkalle. Missä hän on nyt? Ehkäpä hän on todennut sen, että elämän tärkeimmät arvot ei olekaan Idols-kuuluisuudessa, vaan jossain muussa. Munsta on hienoa, jos hän on halunnut pitää kiinni omista arvoistaan, vaikka olisi voinut saada menestystystä ja kuuluisuutta Idols rahantekokoneiston kautta. Hänhän on avoimesti kertonut olevansa kristitty. Laulaa hän kyllä osaa. Ja suomen kristillisissä/hengellisissä piireissä on uskomaton määrä todella lahjakkaita laulajia ja muusikoita, jotka peittoaa taidoillaan mennen tullen monet sekulaaripuolen kuuluisatkin artistit. Hmm...tästä voisikin oikeastaan aloittaa oman topikin. Lasten parissa työskentely ja lapsiin panostaminen yleensäkin on mun mielestä ensiarvoisen tärkeää, eikä se ole vain naisten tehtävä. Pikku kakkosta me itse kukin ollaan varmaan lapsena katsottu...Pointsit Pikku 2:lle ! Heh. Ei se huono formaatti voi olla, kun ite oon sitä jo 30 vuotta sitten katsonut ja omat lapset vielä pari-kolme vuotta sitten !! Tais mennä vähän ohi aiheen...mutta näin on. Arskalle kaikkea hyvää, vaikka ei kuulukaan minun suosikkeihin. |
J.Hollström 19.07.2008 10:23:43 | |
---|
Ehkäpä hän on todennut sen, että elämän tärkeimmät arvot ei olekaan Idols-kuuluisuudessa, vaan jossain muussa. Jeesus tulee, oletko valmis? |
Ronsto 19.07.2008 15:50:43 | |
---|
Jeesus tulee, oletko valmis? Ei siihen voi valmistautua, koska jeesus tulee LÄPI!!!1 Mystisesti hintahtavat romantikot #2 / The power of the riff compels me! |
Quru 19.07.2008 15:59:11 | |
---|
MÄ MEEN LÄPI! JEESUKSEN NIMESSÄ MÄ MEEN LÄPI! Nekin videot on pois youtubesta. helvetti Mikä on ihmisen virka sitten kun
ylämäki loppuu pystyseinään ja
toteaa ettei löytänyt asiaa, jonka edestä taistella tai kuolla? |
Ronsto 19.07.2008 16:00:45 | |
---|
MÄ MEEN LÄPI! JEESUKSEN NIMESSÄ MÄ MEEN LÄPI! Nekin videot on pois youtubesta. helvetti Ne oli kyllä silkkaa timanttia :) Mystisesti hintahtavat romantikot #2 / The power of the riff compels me! |