Aihe: Hopeanuoli
1 2 3 4
BassLass
13.07.2008 17:26:06
Kyllähän noista aivan kuolemattomia pätkiä löytyy. Oma suosikki on Benin ihaileva toteamusta kolmesta tiikeristä:

"Nuo koirat eivät pelkää mitään... ... siksi ne ovat niin pelkäämättömiä."

Parhautta!

Mulla kait tuo on suomennettu "periksiantamattomia"
rrruby
13.07.2008 17:39:08
Mulla kait tuo on suomennettu "periksiantamattomia"

Suomeksi dubattuna se on "pelkäämättömiä"

Sekin kohta jäi hämmästyttämään, jossa Gohei (?) totuttaa Hopeanuolta karhukoiran tavoille ja muistaakseni tuuppaa sen Daisuken lumihankeen ja se lumi on vaaleanpunaista. Alkoi kyllä vähän mietityttään, että olikohan se juuri tuo kohta, mutta samapa se, jossain kohdassa kuitenkin lumi oli vaaleanpunaista..
Aurinko on keltainen kirahvi
StoRBa
16.07.2008 13:44:32

Saakos tuota DVD-boksia jostain halvalla? Himottais hommata omaksi vaikka onkin tullu nuo moneen kertaan katottua.
Kuuntele kun soitan!
Läpistö
16.07.2008 14:28:50

Suomeksi dubattuna se on "pelkäämättömiä"

Sekin kohta jäi hämmästyttämään, jossa Gohei (?) totuttaa Hopeanuolta karhukoiran tavoille ja muistaakseni tuuppaa sen Daisuken lumihankeen ja se lumi on vaaleanpunaista. Alkoi kyllä vähän mietityttään, että olikohan se juuri tuo kohta, mutta samapa se, jossain kohdassa kuitenkin lumi oli vaaleanpunaista..

Hoho! Muistan saman kohdan! VHS-versiona löytyy koko saaga, mutta tosiaan ton dvd:n vois käydä hakemassa Anttilasta. Hassua muuten et näistä klassikkopiirretyistä on erilaisia dvd-versioita saatavilla. Muistan että äskettäin oli jossain myynnissä tää "Maailman ympäri 80 päivässä" -piirretty dvd-boksi. Hintaa en muista, mutta oli siinä vissii jokui 5 dvd:tä. Sinänsä hassua että ostin saman sarjan 1 dvd:llä Anttilasta jotain 3 vuotta sitten johonkin 5 euron hintaan :D ja ihan sama se käsittääkseni on :)
aivokuolio
16.07.2008 14:58:08
Saakos tuota DVD-boksia jostain halvalla? Himottais hommata omaksi vaikka onkin tullu nuo moneen kertaan katottua.

Riippuu kumpaa nyt tarkoitat. Alkuperäiset ja leikkaamattomat japsiversiot löytyvät 5 DVD:n boksista jota olen itse nähnyt halvimmillaan 50 euron hintaan, olikohan Cdonilla. Saattaa kyllä löytyä jostain halvemmallakin.

Suomeksi dubatut eli ne klassiset VHS-versiot löytyvät 2 DVD:n lootasta joka irtoaa Anttilasta 10-20 euron hintaan.
Informaatiokameli
16.07.2008 15:04:03

Suomeksi dubatut eli ne klassiset VHS-versiot löytyvät 2 DVD:n lootasta joka irtoaa Anttilasta 10-20 euron hintaan.

Löytyykö tuosta paremmasta boksista suomidubbeja?
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
tuomittu
16.07.2008 15:13:22
Löytyykö tuosta paremmasta boksista suomidubbeja?

Siitä viiden DVD:n boksista? Ei. Siinähän on jonkun verran leikattua matskua, jota ei ole koskaan dubattu, joten se olisi pitänyt tehdä uudestaan. Eikä se nyt vaan olisi toiminut enää samalla tavalla, Daisuke.
I broke my G-string while fingering A minor.
Informaatiokameli
16.07.2008 16:14:00

Siitä viiden DVD:n boksista? Ei. Siinähän on jonkun verran leikattua matskua, jota ei ole koskaan dubattu, joten se olisi pitänyt tehdä uudestaan. Eikä se nyt vaan olisi toiminut enää samalla tavalla, Daisuke.

Eikunniinpätietenki. Tyhymä minä.
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
StoRBa
16.07.2008 16:22:01

Riippuu kumpaa nyt tarkoitat. Alkuperäiset ja leikkaamattomat japsiversiot löytyvät 5 DVD:n boksista jota olen itse nähnyt halvimmillaan 50 euron hintaan, olikohan Cdonilla. Saattaa kyllä löytyä jostain halvemmallakin.

Aidot japsit nimenomaan :) Pitää venailla josko tuo 5DVD tulis tarjoukseen.
Kuuntele kun soitan!
nappero
16.07.2008 18:04:18

Hopeanuoli on legenda, klassikko. On se niin, että tätä sarjaa ei voi katsoa ilman kylmiä väreitä..
Hehellou.
Landola59
17.07.2008 19:25:31
Se vielä Weedistä että se on tuhannen kertaa surullisempi ja synkempi mitä hopeanuoli, mikäli joku ei ole sitä katsonut. Sitä oli helppo seurata grafiikan ja varsinkin tarinan kehittymisen kannalta. Englannin subeilla oon kattonut.
Sarkasmi on uutta niille jotka eivät siitä ennen ole kuulleet.
StoRBa
18.07.2008 09:32:22

Onko tuo Weed muuten tasokasta verrattuna hopeanuoleen, vai joutuuko pettymään, jos odottaa jotain yhtä loisteliasta ja legendaarista?
Kuuntele kun soitan!
nappero
18.07.2008 11:33:56

Onko tuo Weed muuten tasokasta verrattuna hopeanuoleen, vai joutuuko pettymään, jos odottaa jotain yhtä loisteliasta ja legendaarista?

No sanotaanko, että kyllä se kannattaa ainakin kerran katsoa. Toiset pitää, toiset ei. Itse pidän.

Huolimattomampi Weed on ehkä visuaalisesti, äänimaailmaltaan ja juoneltaan, kokonaisuudeltaan, mutta kyllä se silti tavoittaa ainakin puolet Hopeanuolen tunnelmasta.
Hehellou.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)