JuSu 10.02.2004 11:35:47 | |
---|
Ulkonäkökysymyksen vuoksi ei kannata lähtee kaulaa vaihtamaan tahi lapaa, niinkuin tuolla toisessa threadissa oli suunnitteilla. :) Sillä erotuksella, että siellä meinattiin Performer -sarjan Jacksoniin laittaa stratolapa - hevikepissä kuitenkin menettelee tuollainen keihäslapa. Tässä on kyseessä oikeasti laatuosista tehty soitin, joka on pilattu tuolla Jacksonin kaulalla. Toki kukin miettii loppupeleissä itse, mihin omat rahansa käyttää, ja onko se järkevää. JuSu Ooostakaa ooostakaa, Hughes&Kettner Tube 50. Katso Tori. |
nyholral 10.02.2004 11:43:47 (muokattu 10.02.2004 11:56:12) | |
---|
Hyvinkin vaikea sanoa, Warmothin bodyssa oleva kaulan paikka (neck pocket) on kyllä useimmiten mitoitettu Fendän kaulalle, toivottavasti puutyöt on tehty siellä Jaskan kaulan päässä.. Mutta mitäpä tuota vaihtamaan, jos on käteen hyvä ja muuten toimii, ei sillä lavalla oo soundiin ja soittoon merkitystä, virittimiä vaan pitää se. Ulkonäkökysymyksen vuoksi ei kannata lähtee kaulaa vaihtamaan tahi lapaa, niinkuin tuolla toisessa threadissa oli suunnitteilla. :) Onhan se näinkin |
Metallica mies 10.02.2004 19:52:00 | |
---|
Mä soitan ja poseeraan pelin edessä samaan aikaan. Joo, se on kyllä hienoa seurata peilistä omia sormiaan Syökää kanaa! Syökää kanaa! |
k... 10.02.2004 20:20:01 | |
---|
Mitähän tästä olisi kannattanut maksaa. Oliko 600 euroo liikaa. Voisin poiketa aiheesta.. Mite näis kitara/soittokamojen hinnois on näin paljo ilmaa et hintaa voidaa pudottaa noinki paljo? "Huijaaminen" yleistäki näis piireis? Tottunu esim tietokone tavarois et hinnat on niin alhaalla ettei niistä voi enää tinkiä. Kävin tossa vuos sitte ostamassa kaikkea pikkuroinaa kitaraan ja yhteishinnaks tuli 54 €. Myyjä yritti imarrella ja sano heti et 50 euroo riittää. Mulle ainaki jäi pikemminki paha maku suuhun siitä et niil on varaa tiputtaa hintoi tost vaa vaikkei kaveri selkeesti ees ollu paikan omistaja ku se oli nuorin (about 20) 3:sta myyjästä jotka oli tiskin takana juttelemas. |
Da Make 10.02.2004 20:22:54 | |
---|
Hinnat, jotka ovat hyllyssä voivat olla esim. vanhan luthmannin-kuvaston hintoja, artikkelista on tullut uusi vuosimalli ja vanhat myydän pois varastosta. Cräx, Change, Ötöm!? |
J-PPP 10.02.2004 20:26:58 | |
---|
Myyjä yritti imarrella ja sano heti et 50 euroo riittää. No kai pistit sen saman tien hiljaiseksi ja maksoit äijänä vaan sen 54 euroo?! :) WANTED: Musta telecaster, ks. tori! FOR SALE/TRADE: DOD FX75-B Stereo Flanger |
Fortune 10.02.2004 20:32:21 | |
---|
Voisin poiketa aiheesta.. Mite näis kitara/soittokamojen hinnois on näin paljo ilmaa et hintaa voidaa pudottaa noinki paljo? "Huijaaminen" yleistäki näis piireis? Yleensä kaupankäynnistä pitää saada katetta, musiikkikauppiaat ovat usein vain niin hellämielisiä vakiasiakkaille. Ei liene ihmekään, ettei kitaroita myymällä pienessä mittakaavassa rikastu. Tottunu esim tietokone tavarois et hinnat on niin alhaalla ettei niistä voi enää tinkiä. Siellä on kovemmat kauppamiehet. Kävin tossa vuos sitte ostamassa kaikkea pikkuroinaa kitaraan ja yhteishinnaks tuli 54 €. Myyjä yritti imarrella ja sano heti et 50 euroo riittää. Mulle ainaki jäi pikemminki paha maku suuhun siitä et niil on varaa tiputtaa hintoi tost vaa vaikkei kaveri selkeesti ees ollu paikan omistaja ku se oli nuorin (about 20) 3:sta myyjästä jotka oli tiskin takana juttelemas. Sinä kai se outo olet, alennukset ovat kiva asia :) "Look behind you, a three-necked guitar!" |
Voisin poiketa aiheesta.. Mite näis kitara/soittokamojen hinnois on näin paljo ilmaa et hintaa voidaa pudottaa noinki paljo? "Huijaaminen" yleistäki näis piireis? Tottunu esim tietokone tavarois et hinnat on niin alhaalla ettei niistä voi enää tinkiä. Kävin tossa vuos sitte ostamassa kaikkea pikkuroinaa kitaraan ja yhteishinnaks tuli 54 €. Myyjä yritti imarrella ja sano heti et 50 euroo riittää. Mulle ainaki jäi pikemminki paha maku suuhun siitä et niil on varaa tiputtaa hintoi tost vaa vaikkei kaveri selkeesti ees ollu paikan omistaja ku se oli nuorin (about 20) 3:sta myyjästä jotka oli tiskin takana juttelemas. Jos tavarasta ei muuten eroon pääse, mitä sitä hyllyyn pölyttymään jättää. Otetaan sitten jostain muusta enemmän. |
k... 10.02.2004 21:45:29 | |
---|
Jos tavarasta ei muuten eroon pääse, mitä sitä hyllyyn pölyttymään jättää. Otetaan sitten jostain muusta enemmän. Nojoo.. voin ymmärtää ton mun tapauksen et kitarakamat ei mee samaantapaan kaupaks ku tietokonejutut nykypäivänä ni pitää olla katettaki vähä enemmä. Mut toi et tiputetaan 1000 egestä 600:aan on kyl aika käsittämätöntä. Kyseessä tais olla sentään yksityinen henkilö mut siltiki mulle jäis vähä semmonen huijarin kuva myyjäst jos kehtaa pyytää noin paljo ylihintaa ja että sitte vielä voi tiputtaa jos ostaja ei ookkaa amatööri joka on valmis tarjoo 1000 €. |