Aihe: Tapani Kansalainen : Suffocation (Rock/Pop)
1
Demostudio
28.06.2008 00:29:51
Bändin nimi: Tapani Kansalainen
Kappaleen nimi: Suffocation

Genre: Rock/Pop

URL: http://maihinnousu.net/s/?song_id=843 (Mp3)

Tämä nyt varsinaisesti ei ole mikään demo, vaan ensimmäinen yritykseni tehdä oma kappale..

Basistin älyn- eikä muillakaan lahjoilla parempaakaan pystynyt :)

Kaikki negatiivinen palaute on tervetullutta .)
Seba
09.07.2008 22:23:35

Whoaa, tätä kommenttien tulvaa :)
Zerzy
15.07.2008 21:43:52

Tämä on kyllä aika laimeaa tämä innostus täällä...

Mutta itse asiaan. Ihan hyvä biisi tämä on. Ideaa tässä on selvästi. Oikeilla rummuilla olisi varmasti menevämpi ja mehukkaampi. Hienoa kitaransoittoa ja bassottelua.

Ei saisi olla niin vaatimaton... :) Hyvä tämä on.
Seba
16.07.2008 20:32:29

Oho, tänks.

Varmasti olisi soundit oikeilla rummuilla paremmat ja muutenkin jos noita ihmeellisiä ohjelmia osaisi käyttää ja muokata niitä kunnolla, mutta ei oikein ole tullut vielä tutuksi nuo ohjelmat ja tämä oli ensimmäinen harjoitus ikinä tehdä kappale, niin kaippa noihin joskus saa vähän paremman soundimaailman.

En juuri kitaraa ole soitellut, mutta nyt jopa soitin elämäni ensimmäisen huikean soolonkin tuohon loppuun :)

Säröä kovasti on kaipailtu lisää tuohon kertsiin muutamalta taholta, niin kai sitä pitää koittaa sellaista sitten vielä?
klasupoika
16.07.2008 22:42:43
Mielyttävän rullaava meininki. Lisää vaan! Itse olen ruvennut duunailemaan juuri samalla tavalla ja koko ajan nuo saundit paranee. Löydä vain kunnon rumpusaundit niin rupee pelittämään. Itse olen alkanut nauhoittamaan Protools Le:llä ja siihen kun liitin EZ Drummer nimisen "rumpukoneen" niin nyt alkaa olla kivaa! Hyvä hyvä!
The one who dies with most guitars wins.
Zerzy
17.07.2008 16:20:21

Se on näissä nauhoitushommeleissa hienoa, että aina oppii jotain uutta jos viitsii opetella ja kokeilla. Omat nauhoitukset oli aina sellasia että 'miks tää kuulostaa niin huonolta..."-tyyppisiä. Ja vieläkin ovat. :)

Ja se että jaksaa vaan tehä biisejä ja nauhoitella. Pakkohan sitä huonompaakin materiaalia on tultava, että joku päivä tulee ne timantit sitten. :)

Tuosta säröstä...Ite en ehkä laittais. Hyvä on näin. :)
Seba
17.07.2008 19:41:38

Joo pitää varmaan tehdä vaan lisää jos vaikka jaksaisi taas säädellä ja reenata :)

Tossakin on kaikki melkein ihan kertaotoilla vedeltyjä juttuja kun ei jaksa tollasia kokeiluja varten niitä mitenkään viimesen päälle, enkä varmaan siinä ikinä onnistuisikaan :)

"Laulun" vedin penkillä istuen suoraan duunista tulon jälkeen kokeillakseni vaan että toimiiko mikki jonka rikkinäisenä lainasin treenikseltä ja korjasin..

Vähän vireydet heittelee sinne tänne mutta onko tuo ny niin justiinsa, ei musta laulajaa kuitenkaan saa vaikka mitä tekisi.
Kailis
18.07.2008 05:39:32

Älä Luovuta
Seba
18.07.2008 15:06:19

Älä Luovuta

En mä vielä ekaan biisiin luovuta :)

Jos seuraava on paskempi, niin sitten voin jo harkita :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt