jassi 15.07.2008 22:36:21 | |
---|
Elsa on maailman kauneimpien top2:ssa. Jumalatar. Ilo pintaan vaik` sydän märkänis! |
kondensaattori 15.07.2008 22:59:02 | |
---|
Tuo sarja on jäänyt mieleeni erityisesti siksi, että sarjassa on melkeinpä vain kauniita muijia: Africa, Eva, Tete(!) ja se Diegon muija. Ainakin. Kyllä, itse katson joka jakson vähintään puoliksi teten takia. |
valtse 15.07.2008 23:21:38 | |
---|
Viime viikon alussa tuli vilkaistua oikeastaan ensimmäistä kertaa kunnolla ikinä tätäkin sarjaa. Sen jälkeen onkin tullut melkein joka päivä katsottua. Nopeasti kyllä tarrasi mukaansa, vaikka tapahtumista mitään aluksi tajunnutkaan. Jaa niin, joskus aikoja sitten tuli kyllä katsottua melkein koko jakso, ehkä sen takia kun tuo Pataky taisi juuri silloin heilua ruudussa. Kyllähän ainakin Tete, Helena ja Africa taitaa olla ne parhaimmat. Eikä se Raulin lyhytaikanen muijakaan (olikohan Lola) huono ollut. Life is a clay urn on the mantle. |
Askorbiinihappo 16.07.2008 01:28:07 | |
---|
Minkä ikänen tuo Teten näyttelijä on? Kun on kumminkin tissit... Sori, olen pervo :D "Ja maailmassa on paljon erilaista musiikkia esim. Trash metallissa ei aina hidas soittaja pärjää... Ja "täydellisen" kitaristin pitäisi soittaa mitä tahansa... Likki oli se vaikka kuinka nopea. No tiedän mitä tuon lauseen perään yleensä tulee mut..." |
kondensaattori 16.07.2008 10:44:56 | |
---|
Voi perkele mikä jakso. Tuli itellekin surulliset fiilikset. |
doppelgänger 16.07.2008 11:15:41 | |
---|
Minkä ikänen tuo Teten näyttelijä on? Kun on kumminkin tissit... Sori, olen pervo :D Nykyään kai jotain 18 tai 19, mutta en tiedä minkä ikäinen on ollut kun noita tällä hetkellä näkyviä jaksoja kuvattu. "Never argue with a fool,they only lower you down to their level and beat you with experience" -J.R.R Tolkien |
ewq 16.07.2008 14:26:11 | |
---|
Taitaa joo olla -90 syntynyt, eli veikkaisin et noissa nyt näytettävissä jaksoissa n. 16. |
KooAa 16.07.2008 16:00:00 | |
---|
Kalju juntti #1 KooAalla ei ole merkitystä sukupuoliyhteyden onnistumiseen. The R.I.P.Off |
Askorbiinihappo 16.07.2008 22:10:06 | |
---|
Voe juma mikä jakso! Fiti taas vauhdissa, kiinalaista vaan keskellä puistonurmea. Se Santin ja sen faijan kohtaaminen oli hauska. Samoin repeilin Lourditaksen tuhertamiselle joka väliin :D "Ja maailmassa on paljon erilaista musiikkia esim. Trash metallissa ei aina hidas soittaja pärjää... Ja "täydellisen" kitaristin pitäisi soittaa mitä tahansa... Likki oli se vaikka kuinka nopea. No tiedän mitä tuon lauseen perään yleensä tulee mut..." |
kondensaattori 16.07.2008 22:11:08 | |
---|
Voe juma mikä jakso! Fiti taas vauhdissa, kiinalaista vaan keskellä puistonurmea. Se Santin ja sen faijan kohtaaminen oli hauska. Samoin repeilin Lourditaksen tuhertamiselle joka väliin :D Mä en tällä kertaa repeilly paljo yhtää. Meinas tippa tulla linssiin. |
Adrift 16.07.2008 22:58:07 | |
---|
Viime viikon alussa tuli vilkaistua oikeastaan ensimmäistä kertaa kunnolla ikinä tätäkin sarjaa. Sen jälkeen onkin tullut melkein joka päivä katsottua. Nopeasti kyllä tarrasi mukaansa, vaikka tapahtumista mitään aluksi tajunnutkaan. - Kyllähän ainakin Tete, Helena ja Africa taitaa olla ne parhaimmat. Täysin sama täällä! Ihan loistosarja, pakko myöntää. |
Läpistö 16.07.2008 23:49:58 | |
---|
Joo perkele pelästyin jo et nyt lähtee Fiti :o, mut onneks ei! Toivottavasti myös Fitin ja Serranon veljesten välit korjaantuu! :) |
InYourFace90 17.07.2008 01:15:09 | |
---|
Huhhuh mitä settiä taas, kun uusi kausi alkoi. Kaikkea on tapahtunut ja aikaa kulunut. Muusikoiden.Net - Haista vi**u! Suomalaisten musiikinharrastajien kohtauspaikka. |
Disposable 17.07.2008 14:30:38 | |
---|
Serranon perhe aloitti olemassaolonsa hyvän olon tuojana ja päivän piristäjänä, nythän tuosta tulee vain paha mieli kun kaikilla hahmoilla on elämä paskana. "PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH |
Serranon perhe aloitti olemassaolonsa hyvän olon tuojana ja päivän piristäjänä, nythän tuosta tulee vain paha mieli kun kaikilla hahmoilla on elämä paskana. Näin. Serranoissa on muuten paljon väärinkäsityksiä sun muita, niinkuin vaikka se Marilyn-juttu, tai tän päivänen pyöräilijä/homo-homma. Hyvä sarja. "Ja maailmassa on paljon erilaista musiikkia esim. Trash metallissa ei aina hidas soittaja pärjää... Ja "täydellisen" kitaristin pitäisi soittaa mitä tahansa... Likki oli se vaikka kuinka nopea. No tiedän mitä tuon lauseen perään yleensä tulee mut..." |
Milkop 17.07.2008 16:45:07 | |
---|
Hoho komodo :-----------D "I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide |
Askorbiinihappo 17.07.2008 16:55:47 | |
---|
Hoho komodo :-----------D Sekin vielä :-D "Ja maailmassa on paljon erilaista musiikkia esim. Trash metallissa ei aina hidas soittaja pärjää... Ja "täydellisen" kitaristin pitäisi soittaa mitä tahansa... Likki oli se vaikka kuinka nopea. No tiedän mitä tuon lauseen perään yleensä tulee mut..." |
Disposable 17.07.2008 17:00:37 | |
---|
Hoho komodo :-----------D Kaikissa hyvissä sarjoissa on näytettävä/mainittava komodo. "PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH |
DJKaaos 17.07.2008 21:43:24 | |
---|
Meitsi on aina silloin tällöin katellut tätä sarjaa. Vakiseuraajaksi minusta ei taida olla, kun tuo papatus ja jatkuva levoton sähellys ärsyttävät. Varmaan missään tv-sarjassa ei kyllä ole tuollaista silmänruokaa tarjolla! Minä olen minä. |
Sanetium 17.07.2008 21:59:40 | |
---|
Hoho komodo :-----------D Olin aivan varma, että seuraavaksi ne puhuu pihveistä ja japanilaisista tytöistä. Mut joo, sarjaa tulee nykyään seurattua aika ahkerasti. Verrattuna muuhun paskaan mitä teeveestä tulee, tämä on ihan loistava sarja. Puhe on kyllä harvinaisen nopeeta ja jostain syystä ne valehtelee aina silloin ku ei pitäisi, mut kyllähän tuota kelpaa katsella. Eikä (nais)näyttelijöissäkään mitään vikaa ole. Sitä oon vaan miettiny että se Marcosin näyttelijän tekemä levy myi varmaanki sata kertaa enemmän sen takia, että sen biisejä on tossa sarjassa. Eipä siinä, ihan hyviä kipaleitahan ne on, mutta aika hyvä säkä käynyt kuitenkin. Musiikki on ainoa korvien kautta nautittava huume. |