fasces 18.09.2007 20:58:38 | |
---|
Noh, minä lauleskelen vain hevi biisejä, koska muita en o harjoitellu :) Toimivia: Annihilator - Phoenix Rising Iced Earth - A Question of Heaven (ehdoton kuningas!) - Ghost of Freedom Sonata Arctica - Last Drop Falls ..ja on niitä paljon, mutta kuten joku jo mainitsi, ei niitä kysyttäessä muista. true to the soil, believers turn to dust |
2randpo 24.10.2007 16:47:07 (muokattu 24.10.2007 16:47:43) | |
---|
Mainitaan nyt pari tämmöstä helppoa juttua, joita jostakin syystä on tullut vedettyä usein akkarin kanssa eli: Foo Fighters, Big Me. John Lennon, Imagine (piano-piisi tietysti alkujaan) "Mukava" olisi minusta myös Pink Floydin Wish You Were Here, mutta jotenkin en vaan saa sitä toimimaan vaikka ei periaatteessa ole mitenkään vaikea. |
faith 25.10.2007 13:06:56 | |
---|
No, Kelly Clarksonin biisit toimii melko hyvin akkarin kans, onpa tyttö tainnu esittääkki niitä sillai melko paljon. Behind These Hazel Eyes ja Breakaway on mun suosikit niistä, toimii mulle. ***Terveyskeskuksen odotushuoneessa oli kaksi lasta ja punkkari. Lapset leikkivät
aikansa keskenään, kunnes toisella välähti: "Nyt minä tiedän, miksi tuo peikko
on täällä! No, tietysti siksi, ettei sillä ole häntää!"*** |
Coelhinho21 27.10.2007 05:08:19 | |
---|
No, Kelly Clarksonin biisit toimii melko hyvin akkarin kans, onpa tyttö tainnu esittääkki niitä sillai melko paljon. Behind These Hazel Eyes ja Breakaway on mun suosikit niistä, toimii mulle. Jälkimmäistä keikoillaki vedetty; pelkkä akustinen ja laulu. Samoilla linjoilla, toimivathan ne. Parempi pitää suunsa kiinni ja vaikuttaa typerältä kuin avata se ja poistaa kaikki epäilykset :-) |
aarghto 28.10.2007 23:24:47 | |
---|
Kannattaa tsekata John Fruscianten levy To Record Water Only For Ten Days. There is no hell. There is only France. |
vilipatti 19.05.2008 01:48:07 | |
---|
Hmm.. Ajattelin hieman koittaa elvyttää tätä jutustelua, tässä muutamia jotka olen itse todennut ihan mukaviksi kappaleiksi akkarilla.. Apulanta: -Hallaa -Armo -Jumala Backyard Babies: -Roads Prime STH: -I'm stupid (don't worry 'bout me) Juice Leskinen: -Syksyn sävel Rauli Badding Somerjoki: -Paratiisi Him: -Join me -Funeral of hearts Tehosekoitin: -Valonkantaja -Hetken tie on kevyt -Kaukaisimmalle rannalle Don Huonot: -Olemme kuin veljet -Hyvää yötä ja huomenta Negative: -In my heaven Bon Jovi: -Runaway U2: -One Johnny Cash (Nine Inch Nails): -Hurt Dingo: -Levoton tuhkimo -Sinä ja minä -Autiotalo Hurriganes: -I will stay Uriah Heep: -Lady in black Yö: -Joutsenlaulu Uniklubi: -Huomenna -Haudattu -Tuhka -Luotisade Rolling Stones: -Satisfaction Mötley Crüe: -If I die tomorrow Guns N' Roses: -Don't cry Löytyyhän noita vaikka kuinka, mutta nuo on mielestäni sitä parhaimmistoa. Life is like shit |
Makkari 19.05.2008 12:47:03 | |
---|
Mä tykkään rämpytellä Bob Dylanin Mr. Tambourine Mania. |
geeza 30.05.2008 21:55:43 | |
---|
Ehdottomasti mahtavin on Pikkuveli. Muita hyviä : HIM - Wings of a butterfly, Gone with the sin Opeth - Harvest Iced Earth - Watching over me Clapton - Layla Juice - Viidestoista yö, ym. Sit nää Autiotalot ym. shaibat. Pixie. |
Timi 21.06.2008 20:27:26 | |
---|
Entäs niitä "kolmen soinnun" biisejä?Eilen ko hamusin kitaran kätösiini ja lauleskeltiin.Totesin että olin unohtanut jonkin verran sointu otteita. Kylmän viileesti! |
rääpivä 23.06.2008 00:46:39 | |
---|
Ainakin Rakkauden ammattilainen. Juicelta siis. Se on D/G/A/A7 ja sitä läpi loputtomiin. Tai sitte vaihtaa A7 pelkäks A niin sitte se on "kolmen soinnun biisi". Ihihi |
All Along the Watchtower. Sehän menee vaan C#m - B - A - B - C#m - B - A - B etc. Ja Knockin' on Heaven's Door... Mutta siinä taitaakin olla neljä sointua. E: Myös Blue Öyster Cultin Don't Fear the Reaper on kova, kuten myös Apollo 440:n Stop the Rock. Ne eivät kuitenkaan ehkä ihan sovi tyyliin... Eipä tuo mitään. Laulan silti. |