Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Vox Tonelab LE multiefekti
1
darkus
17.07.2008 12:21:12 (muokattu 17.07.2008 12:22:07)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tällänen sattu silmään thomannilla: http://www.thomann.de/fi/vox_tonelab_le.htm
 
Eli tommosen aattelin hankkia. Millaset noi itse efektit tossa on, helppokäyttöset ja toimivat?
 
Tota aattelin lähinnä sen takia että tää on ainoo multiefekti jossa wah pedaali on sen näkönen et siihen uskaltaa koskea. Noi Bossin halvimmat multiboksit on ihan kauheeta ämpärimuovikuraa, mitä nyt oon musakaupoissa testaillu.
 
-darkus
 
Be the devils own, Lucifer`s my name! Up the fucking irons!
Riffien_Kuningas
17.07.2008 12:53:59 (muokattu 17.07.2008 12:55:12)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Suosittelen lämpimästi. Toimivat ja autenttiset efektit ja mallinnukset on. Suhteellisen helppokäyttöinen vehje.
 
duc
17.07.2008 13:14:46 (muokattu 17.07.2008 13:20:31)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itellä on Tonelab SE, ja olen ollut kyllä tyytyväinen tuohon. Hyvät soundit lähtee, ja mallinnukset ja efektit toimivia. Ja helppokäyttöinenkin tuo on, ja defaulttiasetuksetkin ovat sen verran toimivia ettei paljoa tarvi ruuvailla. Kaikua ja delaytä nyt on bändikäyttöön liikaa valmiissa soundeissa, mutta kotosalla nekin kuulostavat hyviltä :-)
darkus
17.07.2008 13:30:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Entäs toi wah sitten? Ja saiskos tuota kaikunappulaa editoituu sillein että se lyö samalla voluumiä lisää kun siitä polkasee, vai onko tossa erillinen sooloboosti nappula?
 
Be the devils own, Lucifer`s my name! Up the fucking irons!
duc
17.07.2008 14:46:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Wahi on ihan hyvän kuuloinen ja kestävän oloinen. Ei kovin räkäinen soundi, jos sitä haetaan.... Hienoja envelope filtereitä saa tuohon polkimeen myös liitettyä.
 
Ite en ole koittanut saako noita kaikuja ja delayta sooloboostiksi, mutta pedal-napin alle saa ainakin. Tai sitten laittaa Tonelabin efktilenkkiin jonku pedaalin ja käyttää sitä. Insert-nappi kytkee efektilenkin päälle ja pois.
darkus
17.07.2008 22:58:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Wahi on ihan hyvän kuuloinen ja kestävän oloinen. Ei kovin räkäinen soundi
 
Ite en ole koittanut saako noita kaikuja ja delayta sooloboostiksi, mutta pedal-napin alle saa ainakin.

 
Eli Wahin soundi on lähellä crybabya?
 
Kerrotko hieman lisää tosta pedal napin alle soolobuusti systeemistä?
 
-darkus
 
Be the devils own, Lucifer`s my name! Up the fucking irons!
Harrastelija
18.07.2008 05:11:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Samaa olen itsekin toisena vaihtoehtona harkinnut.
 
En kuitenkaan Tompalta vaan täältä:
 
http://www.dv247.com/search/0/0/Pro … antity/Descending/VOX+TONELAB+LE/1/
 
Kummasti löytyy noita hintaeroja...
 
Harrastelija
 
Tärkeintä on musiikki, kitara on vain väline sen tuottamiseen.
muuttolintu
18.07.2008 07:10:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kelpo kapine! Helppo käyttää kanssa kun ei tarvitse menuihin tai jonnekkin eksyä. = meikkis osaa! Kannattaa katsoa myös millä hinnalla coda-music noita myy.
 
schwlzschwl
11.11.2008 14:48:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko tuo multiefekti yhteensopiva myös muiden kuin VOX-merkkisten vahvistimien kanssa?
 
morgga
11.11.2008 14:56:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä on.
 
Virhe! tyhjää rölölö
 
BASOJYTÄM
karsa
11.11.2008 14:57:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko tuo multiefekti yhteensopiva myös muiden kuin VOX-merkkisten vahvistimien kanssa?
 
Juu eiköhän se ihan samallalailla häröile vaikka marsun eessä...
 
SURf
11.11.2008 22:47:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko tuo multiefekti yhteensopiva myös muiden kuin VOX-merkkisten vahvistimien kanssa?
 
Mä ajelen tolla suoraan pöytään ja hyvin jytää. Roudaus muuttui aika tavalla mukavammaksi tämän myötä ja AC30 löysi paikan olohuoneesta...
 
...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse...
-Cale
18.11.2009 11:12:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Saako tuosta vahvistinmallinnukset pois siten että pelkät efektit jää käyttöön?
 
SURf
18.11.2009 13:28:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

-Cale: Saako tuosta vahvistinmallinnukset pois siten että pelkät efektit jää käyttöön?
 
Saa, nou problem.
 
...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse...
savu1
17.04.2017 12:20:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No joo .. Tässä kirjoitan vanhaan aiheeseen mutta löytyykö keneltäkään käyttöohjeita tähän VOX Tonelab LE efektiin. Tuli vastaan ja ostin ....
 
velipekka
17.04.2017 12:44:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

https://www.google.fi/url?sa=t&sour … vk4GUSA&sig2=AIlGvHeWGvueu0dbvtV74g
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «