Terve! Monta vuotta itseäni ja aikaisemmin muita (valmistusvuosi 1978) palvellut bassolle tarkoitettu Peavey MarkIII Series transistorivahvistin mykistyi pari kuukautta sitten. Virrat meni päälle, mutta vahvistin ei päästä pihaustakaan ulos. Kiikutin vahvistimen Soitin-Huttuselle huoltoon. Pari kuukautta soittelin Huttuselle ja nyt hain vahvistimen sieltä pois, kun ilmoittivat ettei korjaaja osaa sitä korjata. Useista pyynnöistä huolimatta en saanut korjaajan yhteystietoja saatikka selvitystä, että mikä laitteessa on vikana. Huttusella luvattiin, että korjaajalta yritetään selvittää mitä tämä on saanut selville viasta, joten sitä ennen en osaa täällä palstalla kellekään asiasta tietävälle kertoa että minkälainen vika on kyseessä. En ole kuitenkaan kovin optimistinen sen suhteen, että sieltä mitään selvitellään. Eivät pyytäneet mitään rahaa kuitenkaan. Ilmeisesti heidän omastakin mielestään huonon palvelun hyvittämiseksi. Semmosia kokemuksia, mutta mennäämpä sitten siihen tärkeään asiaan eli miten saada styrkkari toimimaan? Tietääkö joku, että missä olisi asiantuntevia transistorivahvistinkorjaajia? |
Kiitos Kalle! Pistetään korvan taakse. Minua tosin helpottaisi, jos pääkaupunkiseudulta mahdollisesti löytyisi joku vastaava asiantuntija. Jo niitä vain varmaan löytyy Stadistakin, mutta Tampereella on ainakin Audio-Taso. Vois joku piäkaupunkilainen infota noi Hesan puljut. Minä olen John, teidän Entwistlenne, älkää pitäkö muita basisteja! |
Loma-ajat nääs. Soita Jormalle Turkuun numero netissä Super-Ostiksen sivut. Siellä on huippu huolto kaikille äänilaitteille ja myynnissä mm. Jorman vanha 120 w Monster läjä (täysin kunnostettu). Mielestäni paras liike ever. Korjailee trankku- ja putkipelit. Kokemusta on. Eikä laskuta ilmaa. Yhtään. Hieman tarttee ylipuhua joskus, kun ei tee liukuhihnalla työtä. Raisiossa päin tiedän liikkeen, jossa korjattiin jo valmiiksi huono uuden polven Kustom lauluvahvistin. Kun se oli saanut ensin valohoitoa maahantuojalla ja parissa muussa liikkeessä. Yksi Raisiolainen tekee hyviä monitoreja ja customointeja. Teettäisin lisäkaapin päättärillä Swrn Baby Baby Bluelle kun löydäisin numeron. Kalle |