HeavyMachinery 16.07.2008 22:52:16 | |
---|
No ei sitä nyt kiviin ole vielä kirjoitettu että kiertoon menis. Vähän nyt harmittaa vaan koska nimenomaan kitarat piti tulla ilman niitä köynnöksiä. Suuri kiitos silti Belielle tilauksen järjestelyistä! Wolf-S2: natural satin, black hardware, otelauta: wine Wolf-SS: natural satin, black hardware, tyhjä otelauta Eli S2 siin piti tulla köynös :D SS ei Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
CSatan 16.07.2008 22:55:33 | |
---|
Ainiin itellä ainakin on tuossa S2 mallissa kullanvärinen hardware, vaikka musta oli kaiketi tilattu. Itseäni ei kyllä haittaa kun olin sen kullanvärisen puolella. Taisi tulla taas todistetuksi että pitäis tilata vaan sellasilla spekseillä mitä ne siellä sivuilla on, niin ei sattuisi näitä. Katotaan nyt kun kaikki saa keppinsä käteen, että onko noissa paljonkin eroavaisuuksia. Itse katsoin vain yhden S2 mallista enkä tiedä oliko muissakin kullattu hw. Se on helppoa kun sen osaa. |
Timo JM 16.07.2008 22:58:48 | |
---|
Laittakaahan nyt kuvia noista kepeistänne niin muutkin pääsee ihailemaan :-) Voisko niitä koota jopa tuonne ketjun alkuun? ...siis mun mielestä. Ja poppia noista -> | DIVARi | Cupido | |
Sensonic 16.07.2008 22:58:49 | |
---|
Kitarat (kaikki vasureita):
Ibanez RG-550,
Ibanez PF-200,
Ibanez "Jem",
Charvel 3,
Schecter Omen-7,
Wolf KS-70,
Wolf KS-70LX,
Wolf KP3C,
Wolf-SS,
Wolf KLP45-FM
Aram-701L
Landola F6/Cut
Bailing BL-05 |
Vetehinen 16.07.2008 23:02:25 | |
---|
Mä selvisin kotiinkin asti. :) Kiitokset teille jotka autoitte terminaalilla lastin purkamisessa ja lajittelussa. Me Kimmon kans sitten kahdestaan saatiin touhuta kolme tuntia Matkahuollossa, ja osa kitaroista ehtinee jo aamuksi perille (vai onko tullut jo?). Mun molempiin kitaroihin, eli Les Paul -kopioon ja KS-70:een on osunut Wilkinsonin virittimet. Väri on kummassakin vähän hassu: seiskakielinen on lähempänä luumunväriä kuin ruskeaa, mutta ihan ok mun makuun. Lespa on vähän rajumman värinen: Amber kyllä mutta sunburstista ei tietoakaan. Lopputulos on siis aikalailla oranssin sävyinen. Ja muoviosat on mustat, ei siis auttanut noin viiden kerran muistutus mailissa että onhan ne ivory/cream -väriset. Ei onnistunut. Seiskoissa on köynnösotelaudat kuten muistaakseni pitikin. Thinline tele on pirun hieno. Alkoi poltella kun näki noutajien pelejä, näppärä kevyt skitta ja varmaan tosi mukava peli myös ilman sähköjä. Muita positiivisia yllätyksiä vaikkei itelle tulleetkaan, oli Explorer-kopion väri (pelkkä lakka oli hyvä valinta) ja Flying V, jonka olisin paikanpäällä nähtynä voinut myös huolia omaan räkkiin. Valkoinen väri toimi siinä erittäin hyvin valkoisen pleksin kanssa. Myös S2:n ulkonäkö natsasi mun silmään ja jos joku oikeasti haluaa omastaan eroon köynnösotelaudan takia niin voin lunastaa pois kuleksimasta. |
Sensonic 16.07.2008 23:06:43 | |
---|
Mr. Kimin ote on ilmeisesti lipsumassa, sillä vielä kimppatilaus 2:n aikaan sieltä tuli ihan oikeanlaisilla spekseillä olevia kitaroita. Noh taas yksi syy, miksi sieltä ei enää kannata tilata yhtään mitään. Kitarat (kaikki vasureita):
Ibanez RG-550,
Ibanez PF-200,
Ibanez "Jem",
Charvel 3,
Schecter Omen-7,
Wolf KS-70,
Wolf KS-70LX,
Wolf KP3C,
Wolf-SS,
Wolf KLP45-FM
Aram-701L
Landola F6/Cut
Bailing BL-05 |
IconW 16.07.2008 23:32:11 | |
---|
Kiva kun hehkutatte kitaroita. Alkaa polttelee ihan antaumuksella. Harmi että osa kitaroista tuli väärillä spekseillä, mutta ainakin itse ymmärsin että mikään ei ole täysin varmaa Koreasta asti tulleissa kitaroissa. (Luumunvärinen? voi, voi... :D) Jospa se vaikka huomenna tulisi. Ja kiitos tosiaan Belielille homman hoitamisesta kotiin! |
CSatan 16.07.2008 23:43:30 | |
---|
Pari kiireessä otettua kuvaa S2 mallista, ei näköjään näy noita pyörähtäneitä ruuvin kantoja kuvissa. ei erotu kuin yksi ruuvin minkä vaihdoin kun ei ruuvari toiminut enään sen kanssa. http://www.flickr.com/photos/26090503@N02/Se on helppoa kun sen osaa. |
Twinkle 16.07.2008 23:47:20 | |
---|
Mr. Kimin ote on ilmeisesti lipsumassa, sillä vielä kimppatilaus 2:n aikaan sieltä tuli ihan oikeanlaisilla spekseillä olevia kitaroita. Noh taas yksi syy, miksi sieltä ei enää kannata tilata yhtään mitään. Ei kimillä välttämättä ole osaa eikä arpaa tuossa että esimerkiksi sunburstit on jätetty tekemättä. Kuten jo tiedetään, se ukko ei käy lähelläkään tuotantolinjaa. Luultavasti sillä ei ole osaa eikä arpaa minkään kanssa, mitä siellä myllyssä tehdään sen jälkeen kun on toimittanut laput. sen tokan kimppatilauksen jälkeen siellä on kyllä mennyt kovasti muutkin asiat päin helvettiä joten on kyllä aika epätodennäköistä että kaikki olisi ihan kiinni yksittäisestä alihankkijasta. |
Sensonic 17.07.2008 00:14:40 | |
---|
Ei kimillä välttämättä ole osaa eikä arpaa tuossa että esimerkiksi sunburstit on jätetty tekemättä. Kuten jo tiedetään, se ukko ei käy lähelläkään tuotantolinjaa. Luultavasti sillä ei ole osaa eikä arpaa minkään kanssa, mitä siellä myllyssä tehdään sen jälkeen kun on toimittanut laput. sen tokan kimppatilauksen jälkeen siellä on kyllä mennyt kovasti muutkin asiat päin helvettiä joten on kyllä aika epätodennäköistä että kaikki olisi ihan kiinni yksittäisestä alihankkijasta. Aivan, mutta jokuhan ne meidän tilaukset laittaa eteenpäin noille tehtaille ja se hemmo on Mr. Kim. Jos se ryssii, niin sitten saadaan soittimia sellaisilla spekseillä, mitä ei olla tilattu. Samaan asiaan lisätäkseni toivon, että kukaan kimppatilaajista ei ala syyttämään belieliä siitä, että hän sai väärillä spekseillä olevan kitaran, koska se ei todellakaan ole belielin syy. No tällaista ei ole vielä huomannut, mutta kunhan "ennalta ehkäisevästi" asian tässä totesin. Kitarat (kaikki vasureita):
Ibanez RG-550,
Ibanez PF-200,
Ibanez "Jem",
Charvel 3,
Schecter Omen-7,
Wolf KS-70,
Wolf KS-70LX,
Wolf KP3C,
Wolf-SS,
Wolf KLP45-FM
Aram-701L
Landola F6/Cut
Bailing BL-05 |
Miikathebest 17.07.2008 00:54:26 (muokattu 17.07.2008 00:55:07) | |
---|
Laittakaahan nyt kuvia noista kepeistänne niin muutkin pääsee ihailemaan :-) Voisko niitä koota jopa tuonne ketjun alkuun? Kinppahuoneessa on ketju, johon kootaan. Väri on kummassakin vähän hassu: seiskakielinen on lähempänä luumunväriä kuin ruskeaa, mutta ihan ok mun makuun. Lespa on vähän rajumman värinen: Amber kyllä mutta sunburstista ei tietoakaan. Lopputulos on siis aikalailla oranssin sävyinen. Ja muoviosat on mustat, ei siis auttanut noin viiden kerran muistutus mailissa että onhan ne ivory/cream -väriset. Ei onnistunut. Eihän sen pitänytkään olla bursti. Onko kultahardwaret? Itseäni ei haittaisi yhtään vaikka olisi kromiset, sillä jostain kumman syystä tilasin Teslasta kromikuoriset mikit sitä kitaraa ajatellen. Sitä thinlineäkin odotellessa.... ;) Liikaa säröä! |
Punisher 17.07.2008 02:00:45 | |
---|
Samaan asiaan lisätäkseni toivon, että kukaan kimppatilaajista ei ala syyttämään belieliä siitä, että hän sai väärillä spekseillä olevan kitaran, koska se ei todellakaan ole belielin syy. Näinhän se on. Jos belielille jotain palautetta täytyy antaa, se on ainoastaan positiivista, sillä voin itse hyvin kuvitella minkälaista savottaa tuo 64:n kitaran tilaaminen ja edelleenlähettäminen voi olla. Oli speksit, värisävyt tai "whine"-inlayt mitä hyvänsä, Belielin niskoille siitä ei voi syytä heittää. Mies on kiitoksensa ja kitaransa ansainnut. Abysmalia - täyspitkä "Portals to Psychotic Inertia" saatavilla Levyvirastosta hintaan 8¤! |
Vetehinen 17.07.2008 06:03:35 (muokattu 17.07.2008 06:06:56) | |
---|
Eihän sen pitänytkään olla bursti. Onko kultahardwaret? Kultahardware on kyllä. Hmm, mä muistelin että piti olla burst, mutta ehkä sitten itse erehdyin tässä vaiheessa. Otelautakuviointi on ainakin mun yksilössä sävyltään tuollainen sinertävän kirjava, sama millä esim Wornan logot näkyy tehdyn. Edit: iso kiitos vielä Sensonicille, joka puhelimitse neuvoi mulle alusta pitäen tulli-ilmoituskaavakkeen täyttämisen tiistaina! Oli varmasti iso apu tullihommien jouduttamisessa. |
Billsner 17.07.2008 08:43:45 | |
---|
Oulun lähetys on vielä matkalla. Soittelin äsken matkahuoltoon. Klo 12 jälkeen pitäis mulle tulla saapumisilmoitus. Paljon kiitoksia belielille kimpan järkkäilystä. Wrapped in plastic |
Funkyshiva 17.07.2008 09:07:17 | |
---|
Pätee yhtä lailla puheessa kun soitossakin:"Less is more" |
Jebe- 17.07.2008 09:21:26 | |
---|
Und hallo everyone I'm amazing check me out! |
viltsi 17.07.2008 09:27:03 | |
---|
Tänään aamulla tuli ilmoitus, että kitarat ovat saapuneet. Juuri kävin ne hakemassa ja päällisin puolin kunnossa nuo molemmat näyttäisi olevan. Meikästä tuo exploreri kyllä pesi kevyesti tuon flying-veen kauneuskilpailussa. Suuret kiitokset belielille kimppatilauksen vetämisestä. Itseäni ei haittaisi yhtään vaikka olisi kromiset, sillä jostain kumman syystä tilasin Teslasta kromikuoriset mikit sitä kitaraa ajatellen. Itsekin tilasin exploreriin kromiset Teslat vahingossa. Onnekspa toinen setti on tuo musta aktiivisetti jonka voi siihen lyödä, vaikka vähän pahaa tekeekin. |
Tavaran saapumisilmoitusta ei ole vielä tullut, mutta eiköhän ne tavarat sieltä hikkupiljaa ykköstietä pitkin tänne valu. Valtavan suuret kiitokset belielille ja kaikille häntä avustaneille. Uskomattoman hieno suoritus, siitä huolimatta minkä näköinen package sieltä mulle saapuukin V-n muodossa. Toi thinline näyttää sen verran hyvältä, että ainakin koesoitan kunnolla (ja hivelen pintaa samalla kun ilmeilen irstaan näköisenä) ennenkuin luovutan eteenpäin (mun kauttani pitäisi vissiin tulla pari kappaletta kyseisiä kirveitä). Vielä kerran, kiitos! |
T_M 17.07.2008 10:09:53 | |
---|
KS-70 noudettu. Päällisin puolin pikaisesti katsottuna näyttää olevan ihan kunnossa. Joku nipo voisi sanoa jotain köynnöksen viimeistelystä. Ainoastaan takana oleva elektroniikan kansi on ottanut damagea mutta sillä ei ole nyt mitään väliä. Varmaan syntynyt jo asennuksen yhteydessä eikä matkalla. Kunhan pääsis jo kotia kokeilee sähköjen kanssa. Suuret kiitokset Beliel:lle järjestelyistä. Vaikuttaa loistavalle hankinnalle. |
J-PPP 17.07.2008 10:37:08 | |
---|
Hain EX:n aamulla, ylitti odotukset ainakin ulkonäön suhteen. Plussaa reunalistoista. |