Niin, hommasin tossa uuden läppärin, kun vanhasta hajosi (kai) FW-portti. Ajattelin kuitenkin pitää uutta kannettavaa vain satunnaisissa musapuuhasteluissa, joten vanhaan läppäriin pitäs hommata joku ulkonen usb-äänikortti, jotta voin kuunnella musaa monitorien kautta pelaillessani pokeria/surffaillessa netissa/ muuta puuhastelua koneella duunaillessa. En ole seurannut markkinoita juuri yhtään, joten en tiedä vermeiden kursseista kauheesti, täällä on varmasti monia jotka tietää. Thanks!! koneen oma äänipiiri on niin susi, että sieltä tulee koneen käyntiääniä messissä, kun luureilla kuuntelee, joten siksi ulkoisen kautta ajattelin hoitaa. Ja saa kanssa studiomonitorit sen kautta lisäksi http://www.mikseri.net/artists/fouraces.69258.php |
Niin, hommasin tossa uuden läppärin, kun vanhasta hajosi (kai) FW-portti. Ajattelin kuitenkin pitää uutta kannettavaa vain satunnaisissa musapuuhasteluissa, joten vanhaan läppäriin pitäs hommata joku ulkonen usb-äänikortti, jotta voin kuunnella musaa monitorien kautta pelaillessani pokeria/surffaillessa netissa/ muuta puuhastelua koneella duunaillessa. En ole seurannut markkinoita juuri yhtään, joten en tiedä vermeiden kursseista kauheesti, täällä on varmasti monia jotka tietää. Thanks!! koneen oma äänipiiri on niin susi, että sieltä tulee koneen käyntiääniä messissä, kun luureilla kuuntelee, joten siksi ulkoisen kautta ajattelin hoitaa. Ja saa kanssa studiomonitorit sen kautta lisäksi Naureskelin toisessa ketjussa juuri kun ihmiset mainostavat täällä ilmaiseksi tavaroita. Sorrun samaan, ja kehun että minulla on toiminut mainiosti E-mun 0202-kortti. Kohtuuhintainen, toimii USB-virralla ja softabundle on hyvä. Olen käyttänyt korttia lähinnä musan tekemiseen, mutta kyllä se koneen kaikki äänet toistaa. Tietysti muita kuin musakortteja saa halvemmalla, mutta niitä ei kannata katsella, jos vähänkään aikoo tehdä äänityksiä - toivoo nimim. Kokemusta on. |
Naureskelin toisessa ketjussa juuri kun ihmiset mainostavat täällä ilmaiseksi tavaroita. Sorrun samaan, ja kehun että minulla on toiminut mainiosti E-mun 0202-kortti. Kohtuuhintainen, toimii USB-virralla ja softabundle on hyvä. Olen käyttänyt korttia lähinnä musan tekemiseen, mutta kyllä se koneen kaikki äänet toistaa. Tietysti muita kuin musakortteja saa halvemmalla, mutta niitä ei kannata katsella, jos vähänkään aikoo tehdä äänityksiä - toivoo nimim. Kokemusta on. äänitykseen mulla on kokonaan toinen äänikortti, 14-kanavainen firewire, ja toinen läppärikin. tän usb-boksin idis on tulla surffailu/yms. koneeseen, jotta pystyn kuuntelemaan musaa studiomonitorien kautta myös normiläppärilläni, koska siitä on fw-liitin paskana (ei saa firewire interfacea siihen). Ja läppärin orkkis äänikortti on niin huono, että sieltä tulee kaikkea muuta kohinaa läpi, esim. cd-lataus äänet yms. Eli tää usb-kortti ei tule muuta kun musan kuuntelua varten, muulla ei väliä. Reason toimii kyllä koneen omankin kortin kanssa, jos joskus haluan vaikka reissussa jotain säveltää, niin ettei tarvitse raahata ulkoista äänikortia messissä. Tai jos tapeeksi pienikokoinen löytyy... Niin, toivottavasti nyt selkisi tarkoitus, ettei tarvi aloituspostausta kirjoitaa vielä kolmanteen kertaan http://www.mikseri.net/artists/fouraces.69258.php |