Aihe: Anime threadi!
1 2 3 4 59 10 11 12 1327 28 29 30 31
Ed_Guy
23.06.2008 14:38:37 (muokattu 23.06.2008 14:47:29)
Anttilasta lähtis ninja Scroll boxi aika halvalla. Onko tää mistään kotoisin? Vois jopa ostaa

E: Tubesta katoin jonkun kymmenen minuuttia ekaa jaksoa ja kyllähän toi nyt ihan katsomiesn arvoiselle tuntui. Pitänee siis käydä ostamassa
Olen idiootti. Minun kanssani ei kannata väitellä, koska vedän sinut omalle tasolleni ja voitan sitten.
riimu
23.06.2008 16:51:15
Anttilasta lähtis ninja Scroll boxi aika halvalla. Onko tää mistään kotoisin? Vois jopa ostaa

E: Tubesta katoin jonkun kymmenen minuuttia ekaa jaksoa ja kyllähän toi nyt ihan katsomiesn arvoiselle tuntui. Pitänee siis käydä ostamassa

Ninja scroll leffa on helmi. Tuo sarja mielestäni melko kuraa.
Don't ask me about Grim Fandango.
Ed_Guy
24.06.2008 15:22:17 (muokattu 25.06.2008 22:58:57)
Ninja scroll leffa on helmi. Tuo sarja mielestäni melko kuraa.

No nyt on sarja ostettuna. Pitänee leffakin hommata kunhan nuo katsoo alta pois.

E: Eilenhän se koko sarja tuli sitten katsottua putkeen... Eipä tuo nyt oikeen säväyttänyt. Kaksi viimeistä jaksoa oli kyllä parhaat jaksot koko sarjassa. Muutamassa random jaksossa oli myös ihan hyviä juttuja.... Elokuvan aion kyllä hankkia myös.

Miten muuten kun Cdonissa ois myynnissä Samurai Champloo boxi ja infossa väitetään että puhekielenä olisi pelkkä englanti... liekköhän? Tykkäisin kumminkin ihan alkuperäisääniä kuunnella
Olen idiootti. Minun kanssani ei kannata väitellä, koska vedän sinut omalle tasolleni ja voitan sitten.
Brian May jr.
04.07.2008 00:02:57 (muokattu 04.07.2008 00:03:29)
Ei ehkä aivan GTO:n tapainen ole, mutta ainakin lähtökohdat hieman samanlaiset. Kodomo no Jikanissa nuorehko miesopettaja joutuu paimentamaan sangen jukuripäistä kolmatta luokkaa, jonka oppilailla tuntuu olevan hieman enemmänkin uutta opettajaansa vastaan. Uutta opettajaa savustetaan melkein keinoja kaihtamatta, jopa sangen arveluttavin keinoin. Ensimmäisen jakson katsottuani oli jo hieman epäileväinen olo jatkon suhteen, oli _hieman_ arveluttavaa nimittäin materiaali.
Ainut syy miksi tähän sarjaan koitin tutustua, oli se, että sama sarja sattuu olemaan yksi tuttuni lempisarjoista. Nyt kylläkin alan jo hieman epäillä kaveriani.

Arveluttavaa sekin, että kuvauksen perusteella tuo kuulostaa todella paljon GTO:lta, ja on ilmeisesti kirjoitettu kumminkin paljon myöhemmin. Tiedä sitten muusta sisällöstä..

Mä lakkasin hakemasta ajat sitten GTO:a muistuttavaa sarjaa, koska etenkin se manga on yksinkertaisesti maailman paras sarja. Välillä tullut törmättyä kuitenkin sarjoihin, joissa monet sellaiset asiat miellyttävän jotka miellyttivät GTO:ssa aikoinaan, mutta yksikään niistä ei ole koulustoori, saatika niiden focus kouluissa.
Vettä!
Jop1
06.07.2008 14:02:56 (muokattu 06.07.2008 15:10:03)
Aloin tuota Hellsingiä katselemaan tässä täällä olleen hehkutuksen vuoksi ja ihan hyvältä vaikuttaa. Niin ja Death Notea tuli seurattua joskus, mutta se jäi.
E: Nii ja ne musiikit!
jos korollalla ajjaa kolomeasattaa sääh ja suppari tippuu hele vetti irti, ni se ossuu yheksääsattaa lukio hinttejä ohtaan. kilijut käy muuten noppeemmin vittu ku ajjaa maa palloa myötä päivään häätänääh, ku aika kuluu noppeemmin! - Pelsi
Ed_Guy
13.07.2008 11:18:54
Saanen kafrulta Gungraven tänään. Siinäpä ne illat meneekin rattoisasti (tai yksi ilta) Anime on kyllä siinä mielessä jännää, että koko sarja tekisi aina mieli katsoa putkeen. Ei muiden sarjojen kohdalla tämmöistä pakkomiellettä kyllä tuu
Räbbänä
13.07.2008 15:06:55
Viime aikoina tullut hiljokseen aloiteltua Sayonara Zetsubou Sensein katselua. Varsin hauska sarja kyseessä neljän nähdyn jakson perusteella. Kyseessähän on taas vaihteeksi kouluanime varustettuna mustalla huumorilla ja enemmän tai vähemmän tärähtäneillä ihmisillä.
Ed_Guy
14.07.2008 08:42:18 (muokattu 14.07.2008 08:42:36)
16 jaksoa katsoin eilen GunGravea putkeen. Luultavasti oisin loputkin katsonut ellei tänään olis ollut töitä. Muhun uppoaa ihan kympillä tämä kyllä
Antti1
14.07.2008 12:38:01
On hyvä joo. Siinä sarjassa ei muuten kauhean monta kertaa naureta, jos oot huomannut.
"If life seems jolly rotten there's something you've forgotten and that's to laugh and smile and dance and sing."
Milkop
14.07.2008 12:44:41 (muokattu 14.07.2008 12:45:16)

Kohta katson Paprikan, kaverit kun ovat niin kehuneet ja Hirasawa Susumun soundtrack on kolissut kympillä. Ensin pitää vain hakea mässyä seuraksi kaupasta :)

E:li tämä: http://www.imdb.com/title/tt0851578/
"I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide
Ed_Guy
14.07.2008 12:59:18
On hyvä joo. Siinä sarjassa ei muuten kauhean monta kertaa naureta, jos oot huomannut.

Joo aika surullistahan tuo meininki kyllä on... Ensimmäiset 13 jaksoa oli kyllä mahtavia. Vähän nyt lössähti tuo touhu, mutta koukuttavaa silti. Olisin tykännyt jos olisivat jättäneet ton necro-rise hommelin kokonaan poies ja tehneet puhtaan mafia-animen (liekkö tälläistä tehty edes?)
StoRBa
16.07.2008 13:41:11

En jaksanut koko ketjua lukea mutta voisin vähän listailla omia suosikkeja.

-Samurai Champloo
-Cowboy Bebop
-Full Metal Alchemist
-Elfen Lied
-Trigun
-Death Note

Ergo Porxya ja Full Metal Panicia oon jonkin verran kattonu ja pitäis jatkaa loppuun jossain välissä. Myös Neon Genesis Evangelion odottaa hyllyssä kattomista.

Uudet animet kiinnostaa aina. Osaako joku suositella meikäläiselle noiden perusteella jotain?
Kuuntele kun soitan!
Jop1
16.07.2008 14:06:52
Kohta katson Paprikan, kaverit kun ovat niin kehuneet ja Hirasawa Susumun soundtrack on kolissut kympillä. Ensin pitää vain hakea mässyä seuraksi kaupasta :)

E:li tämä: http://www.imdb.com/title/tt0851578/

EIsss... Tää on pitäny katsastaa jo siitä kun ensimmäiset trailerit tulivat. Mistä tällaisen aarteen saa? Vai oletko laittomin keinoin moisen hankkinut.
jos korollalla ajjaa kolomeasattaa sääh ja suppari tippuu hele vetti irti, ni se ossuu yheksääsattaa lukio hinttejä ohtaan. kilijut käy muuten noppeemmin vittu ku ajjaa maa palloa myötä päivään häätänääh, ku aika kuluu noppeemmin! - Pelsi
Räbbänä
16.07.2008 14:08:15
En jaksanut koko ketjua lukea mutta voisin vähän listailla omia suosikkeja.

-Samurai Champloo
-Cowboy Bebop
-Full Metal Alchemist
-Elfen Lied
-Trigun
-Death Note

Ergo Porxya ja Full Metal Panicia oon jonkin verran kattonu ja pitäis jatkaa loppuun jossain välissä. Myös Neon Genesis Evangelion odottaa hyllyssä kattomista.

Uudet animet kiinnostaa aina. Osaako joku suositella meikäläiselle noiden perusteella jotain?

Uusia sarjoja etsiessä tullut käytettyä jonkin verran apuna Myanimelist sivustoa, joka on omanlaisensa last.fm tapanen palvelu, jonne kirjataan omat katsomiset ylös. Sielllä myös suositellaan last.fm tapaan samankaltaista tavaraa.

Esim:
-Samurai Champloon ystäville suositellaan:
Afro Samuraita, jossa ääninäyttelijänä toimii mm Samuel "Motherfucker" L Jackson. Ihan katsottava baddass anime.
Shigurui, suhteellisen tosikkomainen samuraianime, muistaakseni sairaalloisen brutaali sarja. Suorastaan sick voisi sanoa.
Lisäki tietty Basilisk löytyy suosittelujen listalta.

-Cowboy Bebop ystäville suositellaan:
Black Lagoon. Nykyajan piraatteja myös salakuljettajia ja suhteellisen kaistapäistä ammuntaa. Onhan siellä Mafiaakin mukana kun huidellaan ympäri Kaakkois-Aasiaa.
Darker Than Black, en nyt tiedä onko yhtään samanlainen kuin Bebop, mutta saattaisi toimia. Olen kyllä nähnyt ja olihan tuo katsottava.
Listalta löytyivät myös Gungrave ja Baccano, joista ei minulla ole kokemusta.

FMA:sta ei kyllä itsellä tule mitään mieleen, mutta myanimelist suosittelee D.Gray-mania.

Elfen Liedin ystäville tarjoillaan Higurashi no naku koro nia, joka ei kyllä pahasti metsään mene. Gantz, Blood+ ja Hellsingikin listalta löytyvät. Viimeksi mainitusta kannattaa ehdottomasti tarkastaa Ultimate sarja.

Death Noten ystäville taas melko monet suosittelevat Code Geass Hangyaku no Lelouchia, joka ehkä saattaisi toimia, mutta riippuu aivan mitä olet mieltä ylenpalttisesta mecharymistelystä.
Suosittelulistalta löytyy myös Monster, johon en vielä itse ole kerennytkään tutustumaan, vaikka aikeissa on ollut.

Lisäähän sarjoista voi lukea osoitteessa www.myanimelist.net
Milkop
16.07.2008 14:12:53

EIsss... Tää on pitäny katsastaa jo siitä kun ensimmäiset trailerit tulivat. Mistä tällaisen aarteen saa? Vai oletko laittomin keinoin moisen hankkinut.

http://www.cdon.com/main.phtml?prod … 05&navroot=905&page=product

Siinäpä se ja halvalla lähtee.
"I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide
noir
16.07.2008 15:01:38
-Cowboy Bebop ystäville suositellaan:
Black Lagoon. Nykyajan piraatteja myös salakuljettajia ja suhteellisen kaistapäistä ammuntaa. Onhan siellä Mafiaakin mukana kun huidellaan ympäri Kaakkois-Aasiaa.
Darker Than Black, en nyt tiedä onko yhtään samanlainen kuin Bebop, mutta saattaisi toimia. Olen kyllä nähnyt ja olihan tuo katsottava.
Listalta löytyivät myös Gungrave ja Baccano, joista ei minulla ole kokemusta.

Pitänee pistää muistiin. Nyt kun on Cowboy Bebop taas katselussa.

Lisäähän sarjoista voi lukea osoitteessa www.myanimelist.net

Tutustun. Itsehän olen käyttänyt http://anidb.net
NEVER DIE!
Mystisesti hintahtavat romantikot #1
Petzku
17.07.2008 00:41:40
Hoi, nyt pitää mainostaa, että Anttilan alelaarista saa Paprika-dvd:n muistaakseni viidellä eurolla!!!
Metal Up Your Ass!
StoRBa
17.07.2008 10:22:12

Lisäilin itteni tuonne MyAnimeListiin:
http://myanimelist.net/profile/Storba

Voi tulla suosittelemaan tuonne tai tänne :)
Kuuntele kun soitan!
Milkop
17.07.2008 11:17:46

Oi kiitos. Oliko hyvä?

Kyllähän tuo oli oikein mainio, välillä homma menee todella hämäräksi joten varmaan joutuu kohta katselemaan uudestaan. Mutta suosittelen kyllä.
Kuvataide
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)