Aihe: Metallica
1 2 3 4 547 48 49 50 51123 124 125 126 127
dipshit
16.07.2008 18:27:58
Luulin että kirjotin mun viestin tarpeeks överiks jotta edes joku tajuais etten ihan tosissani ollut. Ja juu tota tosiaan en oo mikään muusikko joten en osaa nyt kenellekään analysoida, mikä tossa Larsin soitossa mun mielestä mätti, se vaan kuulosti omaan korvaan huonolta. Ja ei kannata mun mielipiteestä välittää sen enempää, kerta en sitä osaa mitenkään muusikkotermein edes perustella.

En nyt tosissaan tääl kellekään suuttunu, varsinkaan samaa kaupunkia edustavalle ;) mutta yleisesti vaan pistää vähän sapettamaan jos ei omaa mielipidettään voi ilmaista ilman että heti tullaan siitä valittamaan. Tää oli varmaan mun ehkä kolmas viesti Metallica-topicciin ikinä, joten ainakaan minä en ole täällä vuosikausia Larsista valittanut.

Mut jatketaan joo toki asiallisemmin, Lars on paska.
"olin niin vedettynä siihen juttuun, siihen hetkeen, niihin silmiin. Syltty sai harkitsemaan seksuaalista suuntaustani." -konnamatti
ötzi
16.07.2008 18:29:40
Mut jatketaan joo toki asiallisemmin, Lars on paska.

Komppaan, paremmin kun Lars.

No joo nyt kavettiin jo verta nenästä..
Nintendo on aina määränny, määrää ja tulee määräämään. -Samu S.
Germaniac
16.07.2008 18:36:55

Enemmän tuossa häiritsee se, ettei biisistä ole tehty erilaista vaan on käytännössä 1:1 alkuperäisen kanssa. Jos haluaa kuulla 1:1 biisin, niin parempi se on vain pistää alkuperäinen versio soimaan.

Mitäs nuo lisätyt introt ja outrot sitten on ellei erilaista? Samaten soolot ja kompit oli suurilta osin melko erilailla soitettuja, mikä tavallaan häiritsikin, etenkin rumpujen osalta. Mutta olihan toi ihan jees coveri tavallaan. Hetfieldin ääni ainakin kuulosti erittäin hyvältä.
Henkka370
16.07.2008 19:28:24
Hetfieldin ääni ainakin kuulosti erittäin hyvältä.

Meikä ei pitäny tästä...
Point
16.07.2008 20:25:37
Mission:Metallicassa uusi FOTW-pätkä, jossa Rob vetää bassoa narulle. Kyseessä on tämä Holy Revolver-juttu(en tiedä mitä siinä oikeasti lauletaan). Aivan hemmetin hyvän kuuloine pätkä, vaikkei mikään pitkä olekkaan.
DaKiller
16.07.2008 20:30:25

Aika vitun hyvä cover. Kaikinpuolin.
Booombox
16.07.2008 20:31:12
Mission:Metallicassa uusi FOTW-pätkä, jossa Rob vetää bassoa narulle. Kyseessä on tämä Holy Revolver-juttu(en tiedä mitä siinä oikeasti lauletaan). Aivan hemmetin hyvän kuuloine pätkä, vaikkei mikään pitkä olekkaan.

Taas tuli pantera mieleen :D
"Cannot the Kingdom of Salvation Take Me Home"
Point
16.07.2008 20:34:07
Taas tuli pantera mieleen :D

=) Joka tapauksessa kuulostaa todella hyvältä. Great.
kupteri
16.07.2008 20:53:20

Kun keran covereista oli puhetta, niin jos saatte käsiinne Moonsorrowin cover-vedon Bellsistä niin siinä on tosiaan pistetty sovituksia aika uusiksi. Biisin tunnistaa kyllä Metallicaksi mutta se on niin "moonsorrowmainen" että pitää plussaa antaa siitä, ettei oo vedetty nuottikirjan mukaan :-) Hyvä originaali kelpaa vähän väänneltäväksi menettämättä taikuutta.
Friday Morning Waterloo @ mbnet | maihinnousu
Booombox
16.07.2008 20:55:30
=) Joka tapauksessa kuulostaa todella hyvältä. Great.

Ehdottomasti !
"Cannot the Kingdom of Salvation Take Me Home"
MV
16.07.2008 21:06:46
No ilman muuta, Larshan se taas kusee. Vaihtakaa jo nauhaa kiitos!

Ja jotkut voisi kohdata faktat.
Lärvätsalo
16.07.2008 21:48:29
Ja jotkut voisi kohdata faktat.

Eiköhän tässä ole lähinnä makuasioista kiinni, tuossa rumpujen SOITOSSA ei kyllä ole valittamista, rumpuSOVITUKSISTA voi olla monta mieltä.
Point
16.07.2008 21:51:24 (muokattu 16.07.2008 22:24:07)
Eiköhän tässä ole lähinnä makuasioista kiinni, tuossa rumpujen SOITOSSA ei kyllä ole valittamista, rumpuSOVITUKSISTA voi olla monta mieltä.

Tosiasia, annan plussan järkevästä tokaisusta.

E: Otin ihan muutenvaan kitaran käteen ja laitoin Holy Rvolver-pätkän soimaan. Olen aivan varma, että se on Drop D:eessä. Ehkä olen väärässä, ehkä en.
beissi man
16.07.2008 22:27:34
No ilman muuta, Larshan se taas kusee. Vaihtakaa jo rumpalia kiitos!

Ihmettelinkin miksei kukaan kerinnyt tätä jo sanoa. Oikeasti en ole tuota mieltä kunhan vain leikin.
"Pie basisti turpas kii jos ei oo asiaan mitenkää liittyvää sanottavaa... mee vaikka sinne basistien puolelle selittää tosta Richard Ashcroftin uudesta levystä tai vaikka sinne amiskaas veistaa niitä bassoja jostain vanerin palast jos et muuta keksi."
Hetfield
16.07.2008 22:48:16

MOT:issa päivitystä, tänään Norjassa keikka. Kuvia reeneistä aikaisemmilta päiviltä.
I quit the band... Now I just play with myself.
LyraB
16.07.2008 23:10:53
MOT:issa päivitystä, tänään Norjassa keikka. Kuvia reeneistä aikaisemmilta päiviltä.

Noita kuvia kun katteli... Jamesin tukka kasvanut. Meinaakohan kasvattaa taas pitkäksi? Niinkuin esim woodstock 1999. Olis hienoo... Toivottavasti vaan ei tuu niitä blondeja hiuksia with blondit rumat viikset :DD

Eli joo ois kiva jos se kasvattais 1999 vuoden letin. Nii joo... S&M:llä on kans sellaset sillä.
j
Point
16.07.2008 23:12:19
Noita kuvia kun katteli... Jamesin tukka kasvanut. Meinaakohan kasvattaa taas pitkäksi? Niinkuin esim woodstock 1999. Olis hienoo... Toivottavasti vaan ei tuu niitä blondeja hiuksia with blondit rumat viikset :DD

Eli joo ois kiva jos se kasvattais 1999 vuoden letin. Nii joo... S&M:llä on kans sellaset sillä.

=) Miltäköhän James näyttäisi nykyään pitkillä hiuksilla...
Sawez
16.07.2008 23:13:35

Metallica on tänään norjassa ja ylihuomenna venäjällä... prkl ku tekisivät yllärikeikan välipäivänä suomeen... :)
Point
16.07.2008 23:14:54
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)