Apricot 27.04.2008 02:13:11 | |
---|
Ehkä se levy julkaistaan vasta Axl:in kuoleman jälkeen... Hmm, kerätäänkö kolehti ja pannaan Bandidos asialle. Joo, mauton vitsi. |
ode47 02.05.2008 10:14:13 | |
---|
Hmm, kerätäänkö kolehti ja pannaan Bandidos asialle. Joo, mauton vitsi. Saattais toimia.. Eihän tälläsestä vetkuttelusta tule yhtään mitään. On kyllä tunnustettava että hyvin Axl on onnistunut pitämään faninsa mukana vielä. Meinaan että kun ei mitään muuta kuulu koko bändistä niin tehään muutama keikka ja sitten taas odotellaan. Jos / kun Chinese Democracy ilmestyy, niin ne käärii aivan pirun isot rahat sillä. Se on varmaankin vuosikymmenen odotetuin levy ja saanut niin paljon julkisuutta. Muttaei taida olla herroilla rahasta pulaa kun ei näy levyäkään.. |
Wradlin 23.06.2008 17:38:47 | |
---|
Axl ja kumppanit teki sitten taas joku päivä sitten uuden tempun pitääkseen Kiinalaisen Demokratian puheissa. Löytyy mm. täältä: http://elisa.net/uutiset/viihde/?id=30751 Chinese Democracy romahdutti systeemit Guns N Rosesin odotetun Chinese Democracy -levyn väitettyjen biisien ilmaantuminen nettisivustoon www.antiquiet.com tällä viikolla oli saada koko netin epäjärjestykseen..."Hey fuckers, suck on Guns and fucking Roses!" |
jullejullejulle 23.06.2008 22:24:15 | |
---|
VELVET REVOLVER/ex-GUNS N' ROSES drummer Matt Sorum has told Joe Bosso of MusicRadar.com that he thinks GUNS N' ROSES will get back together. "I'm sure it'll happen eventually," he said. Sorum isn't so sure about his involvement in a reunion, however. "They could be having meetings about it right now. They could be in a bomb shelter, with Axl Rose, vocals and Slash guitar and Duff McKagan, bass. And Izzy Stradlin, guitar! Maybe Steven Adler original GUNS N' ROSES drummer I don't know. I'd probably be the very, very, very last guy to get the call." Tsekatkaapa aiheesta Sorumin haastattelu: http://mos.musicradar.com/audio/podcasts/matt-sorum-interview.mp3 Täytyy sanoa, että äijällä kyllä ainakin löytyy huumorintajua... |
Jokapaikanapina 23.06.2008 22:24:38 | |
---|
Jos / kun Chinese Democracy ilmestyy, niin ne käärii aivan pirun isot rahat sillä. Se on varmaankin vuosikymmenen odotetuin levy ja saanut niin paljon julkisuutta. Muttaei taida olla herroilla rahasta pulaa kun ei näy levyäkään.. KUN se ilmestyy, siitä tulee pirun isot rahat, kyllä. Mut veikkaan että pitkään ei levy-yhtiö suostu tätä paikallaa junnannutta projektia rahottaan. Kyllä tulee vielä ulos ennen tän vuosikymmenen loppua, sano mun sanoneen. |
Simo78 24.06.2008 09:50:20 | |
---|
Jos / kun Chinese Democracy ilmestyy, niin ne käärii aivan pirun isot rahat sillä. Se on varmaankin vuosikymmenen odotetuin levy ja saanut niin paljon julkisuutta. Muttaei taida olla herroilla rahasta pulaa kun ei näy levyäkään.. Odotetuin ja paras? Vai odotetuin ja paskin? |
Gina 25.06.2008 17:33:05 | |
---|
Jos se albumin saa valmiiksi niin tuskin se kuulostaa kunnon gnr:ltä.. ku ei oo släshi soittamassa. Mun mielestä siitä lähtien ku Izzy lähti homma on alkanu aina vaa enemmän ja enemmän kusemaa. |
nahkalipsi 25.06.2008 19:11:27 | |
---|
Mun mielestä siitä lähtien ku Izzy lähti homma on alkanu aina vaa enemmän ja enemmän kusemaa. Ne biisithän oli pääsääntösesti jo tehty (spaghettia myöten) ennenku Izzy läks. Mutta konppaan homman kusemista kyllä. Helvetin orchestrat ja muut homostelut. Oli muute iha hauska dokkari mikä tuli JIM:ltä hetki sitten GNR'stä. Tosin siinäkin puhuttiin paskaa jonkun verran jos Slashin kirjaa on uskominen. Roses are red, violets are blue. All by base are belong to you |
Jokapaikanapina 25.06.2008 21:54:42 (muokattu 25.06.2008 21:57:30) | |
---|
Mun mielestä siitä lähtien ku Izzy lähti homma on alkanu aina vaa enemmän ja enemmän kusemaa. Samaa mieltä. Izzy on mun "lempi gunnari". Joku aikasemmin ketjussa totes että Izzy olis halunnu että Illusionit ois julkastu melkein demovaiheessa, ja Slash tais myös kirjassaan jotain samaa todeta. Harmi että levyt sit muuttu siitä perusrokkiäänityksistä. Toki Illusionit on tosi hienoja siinäkin muodossa missä ne julkastiin mut mun mielestä ne on liian iso harppaus Appetitesta. EDIT: Ei mitää sittenkää. Väärinkäsitys. |
zekeode 25.06.2008 22:48:05 | |
---|
|
stickyfinger 26.06.2008 11:15:09 | |
---|
"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
käsi 08.07.2008 22:11:17 | |
---|
Ne biisithän oli pääsääntösesti jo tehty (spaghettia myöten) ennenku Izzy läks. Mutta konppaan homman kusemista kyllä. Helvetin orchestrat ja muut homostelut. Oli muute iha hauska dokkari mikä tuli JIM:ltä hetki sitten GNR'stä. Tosin siinäkin puhuttiin paskaa jonkun verran jos Slashin kirjaa on uskominen. tuli aika erilainen kuva gunnareista kun luki tuon läsän kirjan. Izzy on ollut biisien teossa korvaamaton, mutta ennenkaikkea kommunikoinnissa axl:n kanssa. sen jälkeen kun izzy oli lähtenyt alkoi homma rakoilla todella pahasti. Izzyn lähtö väliaikaisesti paransi läsän ja axlin välejä ja axl tuli keikkoille jopa ajoissa, mutta vain jonkin aikaa. izzyn lähteminen oli lopun alku, näin ainakin sellainen kuva tulee tuosta kirjasta ja slash sanookin että myöhemmin on helppoa huomata että se oli oikeasti koko homman loppu jo silloin. Kun on korvia myöten kusessa on paree pitää suu kiinni |
T.N.T 09.07.2008 14:25:00 | |
---|
Hmm, kerätäänkö kolehti ja pannaan Bandidos asialle. Joo, mauton vitsi. Äh... Bandidosit on nössöjä. Miten ois mafia? Pirautetaan siciliaan. T: Karvaiset sääret |
Jokapaikanapina 09.07.2008 15:49:52 | |
---|
Äh... Bandidosit on nössöjä. Miten ois mafia? Pirautetaan siciliaan. Shh, kohta tulee bandiitit hakeen sua!!!!11 |
Epik 16.07.2008 01:04:35 | |
---|
"Ja pysytään siksi erossa viinasta, huumeista ja uudemmasta jazzista." |
Peku911 16.07.2008 11:41:32 | |
---|
|
scarletmara 16.07.2008 16:42:02 | |
---|
En ole jaksanut seurata uutisia tuon levyn ilmestymisuutisia, uskottavuus herra Rosea kohtaan on kyllä mennyt jo. Mautonta! Tosin vanha GN'R on ihan kova. Izzy Stradlin jos soittaisi vielä mukana, olisi jees, mutta olenkin vähän puolueellinen, kun olen tuon aikaisista biiseistäkin eniten pitänyt. Mautonta vielä toisen kerran. En jaksa uskoa levyn ilmestymiseen. |
En jaksa uskoa levyn ilmestymiseen. Mä jaksan. Se tulee aivan varmasti joskus. Paino sanalla joskus... Levy-yhtiö haluaa varmasti rahojansa takasin eikä ne taatusti jätä tuota julkaisematta. Mutta, Izzy oli kyllä tyylikäs jamppa, soitannollisesti kuin ulkoisestikin. Diggaan rankasti sen soololevyistäkin. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
Seba 17.07.2008 15:53:10 | |
---|
Kyllä se julkaistaan viimeistään sitten kun akseli viskaa kupit nurkkaan. |
MrHands 17.07.2008 17:51:54 | |
---|
pystyykö läski miljonääri tekemään hyvän rock-levýnm? |