Jaahas... EX haettu terminaalista ja samalla reissulla Sensonicilta teslan mikit vekottimeen. Oliko tossa ex:ssä sitä pleksiä? Laitappas kuvia näkyville. |
dropD 16.07.2008 15:41:10 | |
---|
Oliko tossa ex:ssä sitä pleksiä? Laitappas kuvia näkyville. Ei ole pleksiä. Tummaa lakattua mahonkia koko kitara kultaosilla. Reunalistoja me ei vissiin kaulaan tilattu, mutta sellaset siinä nyt kuitenkin oli. Ihan jees. Harmi kun ehdi kuvia tähän hätään ottamaan. Mikit on sitten aika persoonallisen näköiset (positiivisessa mielessä). Kuori on kaksikerroksinen ja päällimmäiseen on leikattu kielen suuntaiset "tuuletusaukot". Kuulostaa hämärältä, näyttää hyvältä. Omalta osalta jää kuvien laittelu loman jälkeen. Ja nyt huurteiselle... |
laroma 16.07.2008 17:07:04 (muokattu 16.07.2008 17:09:44) | |
---|
Belielille iso kiitos järjestelyistä. SS:n tilaajille tuli semmoinen pommi, että siellä oli köynnöksiä otelaudassa. Muistaakseni kaikki SS:t tuli ilman köynnöksiä. Kun nyt satuin olemaan pääkallopaikalla, niin otin vapauden napata ensimmäisen vastaantulleen yksilön, missä ei ollut köynnöksiä. Kaikkiin laatikoihin en kurkannut... Niin ja S2:ssa näytti olevan kultaisen hardwaret mustien sijaan. Ûllatüs, üllatüs... |
Punisher 16.07.2008 17:20:41 | |
---|
SS:n tilaajille tuli semmoinen pommi, että siellä oli köynnöksiä otelaudassa. Muistaakseni kaikki SS:t tuli ilman köynnöksiä. Kun nyt satuin olemaan pääkallopaikalla, niin otin vapauden napata ensimmäisen vastaantulleen yksilön, missä ei ollut köynnöksiä. Kaikkiin laatikoihin en kurkannut... En oikein ymmärtänyt oliko niitä köynnöksiä vai ei. Toivottavasti siinä ainokaisessa vasurissa oli köynnökset, koska minä taisin olla ainoa joka niitä jossain vaiheessa toivoi. |
llare 16.07.2008 17:27:12 | |
---|
Nyt polttelee pahasti..:D onko kukaan nähnyt vielä tulleita seiskoja, eli löytyykö köynnökset yms.? |
Miikathebest 16.07.2008 17:34:44 (muokattu 16.07.2008 17:35:08) | |
---|
Kertokaahan onko siellä nyt jo auottu paketteja ja kenties vedetty parhaat päältä? Kuinka moni kävi noutamassa omansa jo terminaalista? Liikaa säröä! |
Insane Kane 16.07.2008 17:35:37 | |
---|
Keleen köynnökset =) Toivottaapi Jussi |
Alphie 16.07.2008 17:37:16 | |
---|
Kertokaahan onko siellä nyt jo auottu paketteja ja kenties vedetty parhaat päältä? Jep, ite mietin vähän samaa, kun oli noita paketteja auottu näemmä jo noinkin ahkerasti. Toivotaan nyt kuitenkin, että sieltä on otettu paketti vain muiden joukosta. |
Funkyshiva 16.07.2008 17:57:39 | |
---|
Kertokaahan onko siellä nyt jo auottu paketteja ja kenties vedetty parhaat päältä? Ei niitä muuten siellä auottu,kuin jokainen joka nouti omansa,katsoi että skitta on päällisinpuolin ok.Itse otin päällimmäisen thinline telen,se oli ehjä,joten pakkasin sen autooni. :) Pätee yhtä lailla puheessa kun soitossakin:"Less is more" |
Gary the pine 16.07.2008 18:02:25 | |
---|
Kertokaahan onko siellä nyt jo auottu paketteja ja kenties vedetty parhaat päältä? Kuinka moni kävi noutamassa omansa jo terminaalista? Kyllä kyllä, juuri näin tehtiin. Pistettiin siihen finskin rahdin laiturille Marsun fullstäcki pystyyn ja koevedettiin 64 kitaraa siinä alkuiltapäivän ruuhkassa, kun siellä lastauslaiturilla ei ketään muutakaan ollut paikalla... Ihan oikeesti poijjaat, pikkusen tota credittiä järkkärille. Eiköhän siinä ole pojat kurkannut lähinnä sen, että on suurinpiirtein ehjän näköinen kepukka paketissa. Itse hain terminaalista ja otin sen paketin joka kouraan lykättiin. That´s it. Ja hienohan se Exploreri on, itse asiassa todella kaunis. Kiitokset Belielille myös täältä vielä uudemman kerran. Unista nallea ei tökitä, se sanoo mur! ------> |
Leech 16.07.2008 18:03:46 (muokattu 16.07.2008 18:05:02) | |
---|
Pistäkää kiltit ihmiset jotakin kuvia kun menee huomiseen kitaran saaminen. Meinaa jo olla jännäkakat housussa. Edittiä sen verran että minäki kiitän belieliä. |
laroma 16.07.2008 18:33:47 (muokattu 16.07.2008 18:35:08) | |
---|
En oikein ymmärtänyt oliko niitä köynnöksiä vai ei. Toivottavasti siinä ainokaisessa vasurissa oli köynnökset, koska minä taisin olla ainoa joka niitä jossain vaiheessa toivoi. Niin siis osa SS satsista köynnösotelaudallisia ja kaikki piti olla ilman. Ainakin yksi oli ilman ja sen nappasin itselleni. Taisi olla kolmas SS-laatikko, jonka sisään kurkkasin samalla kun purettiin lastia pakun takahudlariin. Ûllatüs, üllatüs... |
terolt 16.07.2008 18:46:44 (muokattu 16.07.2008 18:48:28) | |
---|
Massiivisen painavia ovatten ainakin, myös lespauliin verrattuna, mun mielestä vain hyvä juttu...Viimeistelystä on puhuttu ja jostakin on tingittävä; eli siellä täällä pieniä kosmeettisia erheitä, lähinnä otelaudassa pikku skraaduja ja köynnosproblematiikkaa.. Mutta yllättävän hyvin heti kouraan tipahti, helppo soittoisia. Mulla siis S2 ja Ks70. S2 mikit oli molemmat irti?! kun soittelemaan ajattelin ryhtyä... Ensin näemmä koetellaan ennen kuin pääsin testaamaan. KS70 virittimet oli wilkinsonit, mutta S2 ei ilmeisesti, vaan jotkut nimettömät?! ja jo nyt "kultaiset" muuttuu hopeaksi! Ja uskomattoman PASKAT mikit ainakin tuossa S2:ssa, siis aivan karmeat. Huomenna kolvii kauniiseen käteen ja vaihtoon. Seiskassa hitusen paremmat mutta vaihtoon ehdottomasti sekin. Kitaroihin muuten olen todella tyytyväinen, kuluvat osat vaihtoon pikkuhiljaa niin kepeistä tulee suorastaan loistavat!!!Tuo S2 on kyllä TODELLA fiksun näköinen. Ja mun mielestä seiskat piti olla sparkebrownin värisiä, mutta enemmän tuo minusta violetilta näyttää... Tero |
Snapo 16.07.2008 18:57:23 | |
---|
Ja mun mielestä seiskat piti olla sparkebrownin värisiä, mutta enemmän tuo minusta violetilta näyttää... Tero Meikälle ei ikinä tullu selväks että onko se ruskee vai viininpunanen vai violetti vai mikä.. |
Lancelot 16.07.2008 20:02:54 | |
---|
Jos mun SS tulee köynnöksillä ni laitan sen torille kiertoon tai lämmitän saunan perjantaina.. No katsotaan nyt miltä se näyttää sitten ennen kun revin verkkareita.. |
CSatan 16.07.2008 21:08:46 (muokattu 16.07.2008 21:10:13) | |
---|
Joo en mäkään valkannut joukosta, otin ekan missä luki S2. Mikit vaihtuikin heti kun pääsin kotiin. ja aika paskasti oli ruuvattu noi kullatut ruuvit, oli muutamassa pyörähtänyt. Viimeistely bodyn sisällä ihan olematonta ja köynnöksessä jotain skrubua ehkä liikoja liimoja lennelly ja putsaamatta jääny. Aika paljon tummempi tuo on kuin kuvissa. kohta voi kerkee testaamaan jo saundiakin kun kiireet loppuu tältä päivältä. Se on helppoa kun sen osaa. |
HeavyMachinery 16.07.2008 22:23:11 | |
---|
Jos mun SS tulee köynnöksillä ni laitan sen torille kiertoon tai lämmitän saunan perjantaina.. No katsotaan nyt miltä se näyttää sitten ennen kun revin verkkareita.. Mulla on jo halkoja uunin vieressä.... :D Sama juttu jos on köynökset niin meneepi kiertoon Iso hatun nosto belielille jo vaikken omaani ole hakenut vaivaa tuossa hommassa on ollut ! Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
Sensonic 16.07.2008 22:38:40 | |
---|
No hui kauheaa, jos jengi tosiaan jo pelkää etukäteen, että hyvän hinta-/laatusuhteen omaavassa skebassa on köynnösotelauta ja on pelkästään sen takia laittamassa sen kiertoon. Meikäläinen ei ole vielä laittanut yhtäkään kimppatilauskitaraa kiertoon ulkonäön takia. Yksi on lähtenyt sen takia, että kaula oli niin halko, että ei sopinut meikäläisen käteen... Kitarat (kaikki vasureita):
Ibanez RG-550,
Ibanez PF-200,
Ibanez "Jem",
Charvel 3,
Schecter Omen-7,
Wolf KS-70,
Wolf KS-70LX,
Wolf KP3C,
Wolf-SS,
Wolf KLP45-FM
Aram-701L
Landola F6/Cut
Bailing BL-05 |
HeavyMachinery 16.07.2008 22:40:48 | |
---|
No hui kauheaa, jos jengi tosiaan jo pelkää etukäteen, että hyvän hinta-/laatusuhteen omaavassa skebassa on köynnösotelauta ja on pelkästään sen takia laittamassa sen kiertoon. Meikäläinen ei ole vielä laittanut yhtäkään kimppatilauskitaraa kiertoon ulkonäön takia. Yksi on lähtenyt sen takia, että kaula oli niin halko, että ei sopinut meikäläisen käteen... Kyllä minä tuon ihan seinälle ostin kun se on niin kivan näköinen. Soittelen sitten oikeilla koneilla oikeiden ihmisten tekemillä kitaroilla :D Se köynnös on niin kamala , vitun jaakko ja pavunvarsi :D Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
Lancelot 16.07.2008 22:45:38 | |
---|
No hui kauheaa, jos jengi tosiaan jo pelkää etukäteen, että hyvän hinta-/laatusuhteen omaavassa skebassa on köynnösotelauta ja on pelkästään sen takia laittamassa sen kiertoon. No ei sitä nyt kiviin ole vielä kirjoitettu että kiertoon menis. Vähän nyt harmittaa vaan koska nimenomaan kitarat piti tulla ilman niitä köynnöksiä. Suuri kiitos silti Belielle tilauksen järjestelyistä! |