Jannipaali 16.07.2008 13:28:48 (muokattu 16.07.2008 13:29:35) | |
---|
"Jos jokin asia on varma, niin se on aivan varma." |
Disposable 16.07.2008 13:41:03 | |
---|
I stand corrected. "PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH |
aivokuolio 16.07.2008 13:48:29 (muokattu 16.07.2008 14:11:51) | |
---|
http://www.youtube.com/watch?v=1ZZBnZexM6E Tuoretta Maiden-coveria pukkaa. Hieno Creeping Death-johdannainen intro ja vaikka soundeista ei nyt YouTube-laadun perusteella paljoa uskalla sanoa niin kaikenkaikkiaan hyvältä kuulostaa. E: Nyt sain käsiini kunnon version ja kyllähän tämä palakittee. Hammetin soolot nyt vähän ovat mitä ovat mutta soundimaailma on pitkästä aikaa todellakin kohdillaan. Death Magnetin odotus senkun kiihtyy... FireeeeeeeYYYEAAAAAAAH! |
Perro Stupido 16.07.2008 14:41:23 | |
---|
Kertakaikkisen kova coverointi helvetin hienosta biisistä. Tänään otetaan kaljaa, viskotaan dartsia kaikkea tätä säestää tietenkin täysiä pauhaava enter sandman.
-heikkijarvinen |
Itseäni mielytti erittäin paljon tuo coveri. Kyllää!! Mitään en korjaisi. Mitä nyt James voisi hieman käheyttä... nooh.. Hyvä coveri! j |
Hetfield 16.07.2008 15:01:56 (muokattu 16.07.2008 15:02:49) | |
---|
http://www.youtube.com/watch?v=1ZZBnZexM6E Tuoretta Maiden-coveria pukkaa. Hieno Creeping Death-johdannainen intro ja vaikka soundeista ei nyt YouTube-laadun perusteella paljoa uskalla sanoa niin kaikenkaikkiaan hyvältä kuulostaa. E: Nyt sain käsiini kunnon version ja kyllähän tämä palakittee. Hammetin soolot nyt vähän ovat mitä ovat mutta soundimaailma on pitkästä aikaa todellakin kohdillaan. Death Magnetin odotus senkun kiihtyy... FireeeeeeeYYYEAAAAAAAH! Oli kyllä kova juu, paiskataan ihan plussalla tuosta linkistä. Ei yhtään hassummat soolot, siihen verrattuna mitä odotin Hammettilta. Muutenkin aikas tykittävä coverointi. Jamesin laulua on kyllä mukava kuulla. I quit the band... Now I just play with myself. |
Disposable 16.07.2008 15:08:38 | |
---|
FireeeeeeeYYYEAAAAAAAH! Vähän Garage, Inc.-makua tässä ja muissa YE-EAH!-huudoissa, hyvässä mielessä siis. Omaan korvaan tuo intro oli kyllä piirun verran enemmän tarpeeton kuin hyvä, mutta kokonaisuutena hieno cover hienosta biisistä. Ei missään nimessä raiskattu, vaan tehtiin omankuuloinen. Hammettin soolo on hirveä, mutta jotenkin suloisella ja hymyilyttävällä tavalla. "PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH |
Booombox 16.07.2008 15:20:53 | |
---|
Saundeissa ainakin kuulee sitä livemeininkiä mitä tuossa on puhuttu. "Cannot the Kingdom of Salvation Take Me Home" |
Blitz 16.07.2008 16:14:27 | |
---|
Hammettin soolo on hirveä, mutta jotenkin suloisella ja hymyilyttävällä tavalla. Otapa plussa hienosta määritelmästä! :D Ja oli kyllä niin mehukas coveri että ei voi muuta kuin yhtyä hehkutukseen. Jaymzin laulu, miksaus ja jopa rummut toimi helvetin hyvin. Viimeistään nyt alkoi kuumottaa myös itse magneettikuoleman odotus! |
Naama-amis 16.07.2008 17:05:47 | |
---|
Yhdyn kaikkien muiden mielipiteeseen ;) Mainiota kuultavaa. Kuin mehukasta pihviä purisi! Tinttan tanttan Taneli, Tanelin pusseja paleli. Taneli hyppäsi karsinaan, pussejansa parsimaan. |
Point 16.07.2008 17:40:26 | |
---|
Hienolta kuulostaa! Soundeissa ei ole mitään vikaa. Odotus uusinta kohtaan on kova.. |
dipshit 16.07.2008 17:43:24 | |
---|
Mua jotenkin häiritsi Ulrichin rumputyöskentely ihan hulluna tuossa coverissa. Yksinkertaisesti liian tylsää.. muuten tuo oli ihan hyvä joten sanotaan että ok-coverin tekivät, imo. "olin niin vedettynä siihen juttuun, siihen hetkeen, niihin silmiin. Syltty sai harkitsemaan seksuaalista suuntaustani." -konnamatti |
Mikkoz 16.07.2008 17:50:10 | |
---|
Mua jotenkin häiritsi Ulrichin rumputyöskentely ihan hulluna tuossa coverissa. Yksinkertaisesti liian tylsää.. muuten tuo oli ihan hyvä joten sanotaan että ok-coverin tekivät, imo. No ilman muuta, Larshan se taas kusee. Vaihtakaa jo nauhaa kiitos! |
Guitaristi 16.07.2008 17:54:56 | |
---|
Kitarasoundi kuulostaa jotenkin munattomalta, en osaa selittää miksi. Rumpusoundit ovat aika jännät, periaatteessa ihan hyvät, basari tosin hieman häiritsee. Laulu jees, hieman enemmän rosoa saisi olla mukana kyllä. Soolo aivan kauheaa paskaa :D Hieno cover kuitenkin. Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli? |
dipshit 16.07.2008 17:55:20 (muokattu 16.07.2008 17:57:05) | |
---|
No ilman muuta, Larshan se taas kusee. Vaihtakaa jo nauhaa kiitos! No voi vittu, eikö vittu saa sanoa omaa mielipidettä ilman että sieltä tulee fanboy_94 wineemään? Mulle on ihan paskan sama vaikka Ulrichia haukuttaskin kokoajan, mun mielestä se soittaa tossa coverissa huonosti ja sillä selvä. "olin niin vedettynä siihen juttuun, siihen hetkeen, niihin silmiin. Syltty sai harkitsemaan seksuaalista suuntaustani." -konnamatti |
Torniojaws 16.07.2008 17:57:22 | |
---|
Enemmän tuossa häiritsee se, ettei biisistä ole tehty erilaista vaan on käytännössä 1:1 alkuperäisen kanssa. Jos haluaa kuulla 1:1 biisin, niin parempi se on vain pistää alkuperäinen versio soimaan. Vortechin kolme täysipitkää nyt CD:nä! Hinta 12 euroa. Tilausohjeet webbisivuilla. |
Point 16.07.2008 17:58:07 | |
---|
No ilman muuta, Larshan se taas kusee. Vaihtakaa jo nauhaa kiitos! Kui? Mielestäni ihan hyvin veti. Tosin yksi kohta häiritsi ihan kokonaisuudessaan, ei pelkästään rumpujen osalta, nimittäin 2:38 kohdassa alkava juttu. |
Mikkoz 16.07.2008 18:02:34 (muokattu 16.07.2008 18:03:18) | |
---|
No voi vittu, eikö vittu saa sanoa omaa mielipidettä ilman että sieltä tulee fanboy_94 wineemään? Mulle on ihan paskan sama vaikka Ulrichia haukuttaskin kokoajan, mun mielestä se soittaa tossa coverissa huonosti ja sillä selvä. No mitäs se kaupunkipoika_95 ( ollaan muuten samasta kaupungista ) alkoi hernettä nenään vetämään? Tosin puolet tosta sun arvauksesta on oikein -84 olis lähempänä. Mä en pysty tajuamaan näitä Larssi haukkujia en sitten niin millään, mitenkähän tuonkin biisin olisi voinut vetää paremmin kysyn vaan, veikkaan että et pysty sitä mitenkään sanallisesti sanomaan, vaan sieltä tulee et "jotenkin tylsää" ku ei voi sanoo et se tossa väärin vetää. |
ANtTIKRISTUS 16.07.2008 18:11:18 | |
---|
Hahhhaha kukahan se niitä herneitä vetelee... :D |
Veska 16.07.2008 18:16:03 | |
---|
Hahhhaha kukahan se niitä herneitä vetelee... :D Minä. Hyviä paljaaltaan mutta varsinkin salaatin kanssa. :) (Jatketaan asiallisesti?) |