Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Konsertit, keikat, tapahtumat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Iron Maiden Olympiastadionilla pe 18.7.
1 2 3
losalvaros
14.07.2008 14:09:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näin harvinaislaatuisesta tapahtumasta on kyllä pakko avata ketju, varsinkin kun en haulla löytänyt kyseisellä otsikolla mitään.
 
Millä mielellä väki lähtee Maidenia katsomaan? Keskustelua kaivataan aiheesta ja sen vierestäkin!
 
Itse olen menossa Rautaneitoa katsomaan ensimmäistä kertaa; viimeksi jäi liput ostamatta kun olin kuumeessa niiden tullessa myyntiin enkä vitutukseltani suostunut ostamaan lippua miltään trokarilta. Ehkä hyvää kannattaa odottaa, onneksi kävi näin.
 
Up the Irons!
 
"Humppaa tai kuole".
Horatius-87
14.07.2008 14:26:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä meen kattoon treelle. Jeah loistavaa!!
 
While my guitar gently sweeps.
Nidhöggr
14.07.2008 14:52:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen menossa. On muuten ensimmäinen livekeikka mitä tulen todistamaan paikan päällä, vähän jänskättää jo.
 
Skebaholikko
14.07.2008 15:16:46
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Molempiin menossa, molempiin aamulla istuksimaan ja jonottamaan. Saa tulla mortonkoimaan hippiä valkeassa kalastajanlakissa.
 
M.A.C.H.O. # 1 Don't break radio silence until they see this strike force. "Wimpy, non-strike force person: How will I know?" Because all fucking hell is going to break loose.
mlehtinen
14.07.2008 15:32:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulta jää tuon viime perjantain E Street Bandin jälkeen kaikki keikat vähäksi aikaa...
 
Ei sillä että mulla Maidenia vastaan mitään olisi. Tai no, ehkä biisilistan vaihtumattomuus vähän kalvaa mut on bändi silti meikäläisen top 10:ssä.
 
Nimimerkki Biibob Blackmoresta: ":) Paskimmillaankin paras ja ainut oikea kitaristi purplen riveihin. :)"
yellow
14.07.2008 19:04:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No tottakai mennään kattomaan maailman ykkösbändiä. Ja FTTB:tkin tuli voitettua, yeah!
 
Kukkis 77
14.07.2008 20:26:13
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Helsingin keikalle menossa juu. Toivotaan että Stadikalla toimii kaljanmyynti tällä kertaa hiukan paremmin kuin AC/DC:n keikalla 2001. Silloinhan mestoilla oli tasan 1 kaljanmyyntipiste jonka senkin poliisi sulki ennen kuin koko bändi edes aloitti.
 
"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki
Chieftain
14.07.2008 21:40:31
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu Stadikalle menossa. Settilistatoiveita varsinkin Powerslave ja Deja Vu. Ihan hyvillä fiiliksillä menossa, vaikka kolmatta kertaa bändiä todistankin livenä.
 
"Kaiken kaikkiaan asetelmat ovat hyvät. Viisi suomalaista kolmen parhaan joukossa." (H-P. Hänninen, TV2, 14.1.2006)
Nasty_Suicide
15.07.2008 00:24:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meen neljättä kertaa kattomaa maidenii :D Tää taitaa jäädä viimeseks.
 
Ens kesänä...
dipshit
15.07.2008 00:42:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kolmas kerta Maidenia livenä. Eka kerta Olympiastadionilla. Vitun jees. Pitää vaan toivoa että on hyvät kelit että jaksaa jonotella :) keikan aikana nyt säällä ei ole väliä.
 
"olin niin vedettynä siihen juttuun, siihen hetkeen, niihin silmiin. Syltty sai harkitsemaan seksuaalista suuntaustani." -konnamatti
Eäp
15.07.2008 03:13:07 (muokattu 15.07.2008 03:57:54)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on toinen Iron Maiden keikka tulossa, sopii toivoa hyvää säätä. Perjantaina lähtee!
 
Kosminen
15.07.2008 11:07:25
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mukava että saa pojat treenata yhen illan sielä Olympiastadionilla ennen Ratinan keikkaa :) sinne siis menossa.
 
Kalamies #16 >-)))>
losalvaros
15.07.2008 11:30:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toiveet on kyllä korkealla sekä Maidenin että sään osalta. Iltapäivälehtien sääosiot lupaavat sadekuuroja Helsinkiin perjantaille, mutta viime aikoina ovat ennusteet vaihtuneet jopa muutaman tunnin välein aika radikaalistikin.
 
Muille rokkijuhlille ei taida tänä kesänä ehtiä, Jurassic Rockiin menokin jää sikseen kun se viikonloppu menee Baltian kiertueella. Tämä lisää entisestään Maidenin keikan odotusta.
 
Jospa sitä kuitenkin kävisi kelaamassa, miten kaikki sai alkunsa ja kävisi katsomassa Deep Purplen Kuopiohallissa vielä elokuussa. :D
 
"Humppaa tai kuole".
Flash
15.07.2008 12:00:54
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulta jää tuon viime perjantain E Street Bandin jälkeen kaikki keikat vähäksi aikaa...
 
Mulla jäi kans sellanen fiilis, että ton jälkeen ei enää mikään tunnu missään... Silti Maidenia menossa Hesaan todistamaan. Mutta taidan ottaa tällä kertaa homman enempi kaljanottomeiningillä.
 
Live Music Is Better!
DVD-SOITIN
15.07.2008 15:03:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Molemmille Maiden-keikoille menossa, tietenkin. Kenttäliput löytyy. Maailman hienoin bändi. ACES HIGH!!
 
hullu_ukko
15.07.2008 20:28:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Stadikan keikalle liput taskussa. Pitäähän sitä nyt yksi soittoharrastuksen aloittamiseen vaikuttaneista bändeistä tsekata.
 
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Vedä käteen. Mitä varten pitää alkaa vittuilemaan ilman syytä, en edes ole aivoton mulkku joka vetää epämusikaalisesti hikisistä tabloista, vaan fiiliksellä ja korvalla.-Kondensaattori
Backlet
15.07.2008 20:40:15
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Molemmille Maiden-keikoille menossa, tietenkin. Kenttäliput löytyy. Maailman hienoin bändi. ACES HIGH!!
 
Näin ja Tampereelle vielä FTTB:n kanssa.
 
zester
15.07.2008 20:48:18 (muokattu 15.07.2008 20:49:19)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eka keikka itselläkin. Tampereelle menossa. Mites tuommoisilla stadionkeikoilla on tuon liikkumisen suhteen? Tuntuisi aika hurjalta seisoskella 4,5 ennen Maidenin aloittamista paikoillaan ja sen jälkeen vielä se 2h.
 
Lämppärit eivät hirveästi kiinnosta, joten voiko tuolla stadionin alueella hengailla/istuksia jossain ja ottaa muutaman oluen ennen Maidenia jos lämppäreiden seuraaminen ei kiinnosta?
 
EDIT: ainiin, kenttäpaikat siis kyseessä.
 
DVD-SOITIN
15.07.2008 23:33:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näin ja Tampereelle vielä FTTB:n kanssa.
 
Näin ja Tampereella vielä lavalle laulamaan Heaven Can Waitia ;)
 
Skebaholikko
16.07.2008 11:13:58
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eka keikka itselläkin. Tampereelle menossa. Mites tuommoisilla stadionkeikoilla on tuon liikkumisen suhteen? Tuntuisi aika hurjalta seisoskella 4,5 ennen Maidenin aloittamista paikoillaan ja sen jälkeen vielä se 2h.
 
Lämppärit eivät hirveästi kiinnosta, joten voiko tuolla stadionin alueella hengailla/istuksia jossain ja ottaa muutaman oluen ennen Maidenia jos lämppäreiden seuraaminen ei kiinnosta?
 
EDIT: ainiin, kenttäpaikat siis kyseessä.

 
Noh, perin simppelit linjaukset varmaankin kyseessä. Jos et turhan nirso paikkasi suhteen ole, haluat maltaat ja kalja-alueen läheisyydestä homman seurailu maittaa tarpeeksi hyvin, niin varmasti saat liikuttua ympäriinsä ainakin siedettävästi.
 
Jos eturivit himottavat ja sinne möyssivimmän/parhaiten meininkiä ylläpitävän yleisösegmentin joukkoon haluaa, eikä ole valmis käyttämään härskisti kyynärpäitään, niin paree valmistautua istuskelemaan vähintään se 6-7 tuntia. Ilman sen kummempia ruokia/juomia (eväitä ny kandee pientä hamstrata anyways). All about being a fan.
 
M.A.C.H.O. # 1 Don't break radio silence until they see this strike force. "Wimpy, non-strike force person: How will I know?" Because all fucking hell is going to break loose.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «