Ben_V 22.05.2008 10:34:51 | |
---|
Uusi basisti löytynyt! Pekka Johansson (ex-Causemos) on jeesannut meitä liverintamalla jo pidemmän aikaa, ja kun homma on toiminut näinkin mallikkaasti ja jätkä sopii remmiin niin eikai siinä pajoa epäselvää ole. Pexi & the Boyz livenä: la 07.06 - Muhelinpurock, Lieksa pe 27.06 - Nosturi, Helsinki (Tuska Afterparty w/ Morian, Battlelore) la 23.08 - TLY Fest, Tammela (w/ Diablo, Kiuas...) |
Painajaismainen 22.05.2008 13:08:14 | |
---|
Uusi basisti löytynyt! Pekka Johansson (ex-Causemos) on jeesannut meitä liverintamalla jo pidemmän aikaa, ja kun homma on toiminut näinkin mallikkaasti ja jätkä sopii remmiin niin eikai siinä pajoa epäselvää ole. Onnea uuden basistin johdosta! "Palkkapäivä iskee kuin miljoona GASia" - Kivijalka |
InnerSelf 22.05.2008 20:54:45 | |
---|
Hyvä että löysitte uuden älykön basson varteen :) ostimpas tänään teiten uusimman ja pakko todeta että hyvin potkii!! Daunstroukk!! |
Jööhannes 11.06.2008 23:10:36 | |
---|
Lieksan Muhelinpurock-keikka oli kyllä juukelin kova. Kiireellinen nousu keikka-autosta lavalle ei näyttänyt haittaavan bändin menoa yhtään, eikä yleisöstäkään kukaan jäänyt varmasti kylmäksi. Pahoittelut niistä hoputtelupuheluista mitä soittelin teidän suuntaan muutaman minuutin välein, meinasi näes ressiä pukata välistä :) Onneksi hommat menivät lopulta putkeen ja festari saatiin vedettyä kunnialla loppuun. Ps. Toivottavasti meidän ripaska-esitys oli mieleen ;) |
Ben_V 16.06.2008 12:25:35 | |
---|
Oulun Qstockkiin varmistui veto! Lauantaina 29.7 Kooma-lavalla klo 19.20. Mitenköhän tässä käy kun PMMP vetää toisella lavalla samaan aikaan, sehän on nykyään metalliporukankin suosikki... |
Cocktus 15.07.2008 14:51:18 (muokattu 15.07.2008 14:51:43) | |
---|
Nyt on sitten Amoralissa solistin paikka vapaana. Pojat etsivät vissiin tilalle perinteisempää laulajaa tai ainakin monipuolisempaa kuin edellinen. http://www.amoralweb.com/index2.htm EDIT: Krijotisu ei onnistu. RIP Gathorn 17.03.2003-24.08.2007 |
Dunga 15.07.2008 15:04:53 | |
---|
Oho tulipa puskista :( Kovasti tykkäsin Nikon murinoista, mutta katotaan mitä tuleman pitää. With my reputation... what were they thinking of? |
Estranged 15.07.2008 15:18:29 | |
---|
Nyt on sitten Amoralissa solistin paikka vapaana. Pojat etsivät vissiin tilalle perinteisempää laulajaa tai ainakin monipuolisempaa kuin edellinen. http://www.amoralweb.com/index2.htm EDIT: Krijotisu ei onnistu. Itsekin huomasin eilen tämän ja tuli kyllä todellakin puun takaa. Niko on kyllä hemmetin kova laulaja, toivotaan ettei musiikkihommista ihan täysin lähde. "I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris |
StoRBa 15.07.2008 15:52:50 | |
---|
Yllättävää tosiaan. Saas nähdä mihin bändin suunta kehittyy... |
Juzzil 15.07.2008 18:31:34 | |
---|
oho! Ei olis kyllä uskonu, että näin käy...Toivottavasti ei mee liian melodiseks amoralin touhu, koska sillon se ei vaan oo sama Amoral, mihin mä sillon joskus ihastuin...Tää on tietenkin vaan mun mielipide. Mielenkiinnolla kuitenkin odotan, mitä sieltä tulee :) UUTTA MATSKUA RASKAALLA KÄDELLÄ
www.myspace.com/damagingfallout |
Herrah 15.07.2008 19:02:13 | |
---|
No mulle ei enää RR napannu juurikaan, että tuskin tästä nyt parempaan suuntaan lähdetään. |
Juzzil 15.07.2008 19:15:39 | |
---|
No mulle ei enää RR napannu juurikaan, että tuskin tästä nyt parempaan suuntaan lähdetään. Reptilessä oli hyvät ja huonot puolensa, mutta taas decrowning on yksi parhaista metallilevyistä ikinä IMO. Ite en niitä melodioita haluis ainakaan enempää, kun mitä RR:ssa on. UUTTA MATSKUA RASKAALLA KÄDELLÄ
www.myspace.com/damagingfallout |
Painajaismainen 15.07.2008 19:27:06 | |
---|
Viimeaikoina olen kuunnellut paljon Decrowningia ja ajatellut miten helvetin kova vokalisti Niko on omassa genressään. Toivottavasti Niko jatkaa musan tekemistä ja Amoral löytää yhtä kovan kaverin mikin varteen. "Palkkapäivä iskee kuin miljoona GASia" - Kivijalka |
Cocktus 16.07.2008 07:42:55 | |
---|
Reptilessä oli hyvät ja huonot puolensa, mutta taas decrowning on yksi parhaista metallilevyistä ikinä IMO. Ite en niitä melodioita haluis ainakaan enempää, kun mitä RR:ssa on. Olen aikalailla samaa mieltä. Decrowning on pirun kova kun taasen Reptile Ride on liian melodinen tuon tyyliseen musiikkiin. RIP Gathorn 17.03.2003-24.08.2007 |
Ben_D 16.07.2008 08:54:27 | |
---|
Laulajahakuilmoituksessaan sanovat More Sebastian Bach, less Glen Benton, so to speak ;) Yes, the 4th Amoral album will be different. Mitähän sieltä on tulossa :) http://www.myspace.com/evincemetal |
Cocktus 16.07.2008 09:22:17 | |
---|
Laulajahakuilmoituksessaan sanovat . Mitähän sieltä on tulossa :) Villi veikkaus: Jotain kasariin menevää. :) RIP Gathorn 17.03.2003-24.08.2007 |
Olen aikalailla samaa mieltä. Decrowning on pirun kova kun taasen Reptile Ride on liian melodinen tuon tyyliseen musiikkiin. Samoilla fiiliksillä, Decrowning iski kuin miljoona volttia mutta RR ei tehnyt vastaavaa kuin osalla biiseistä. Sääli että linja muuttuu, mutta hienoa bändille että pystyy jatkossa toteuttamaan paremmin haluamaansa linjaa - sillekin on varmasti yleisönsä. ..ja eihän Decrowning mihinkään katoa :) Dead men tell no tales. |
Petzku 17.07.2008 00:38:59 | |
---|
Ai ai, kyllä Niko toi ison osan Amoralille, voidaan puhua jostain sielusta tms. Iso kiitos ja menestystä jatkossa! Toivon hartaasti, että löytyy varteenotettava tulkitsija. Metal Up Your Ass! |
Closure 17.07.2008 02:48:34 | |
---|
Mitähän sieltä on tulossa :) En tiedä, mutta veikkaan että multa tulee kohta itku! " 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki.
Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut."
Naama-amis |
rakula 18.07.2008 17:48:10 | |
---|
Itse taasen olen ihan reptile ride-miehiä, iskee ku tuhat voltttia. Ei voi lähtee jos on tullu |