jigsore 04.06.2008 21:36:24 | |
---|
Eheijjuma, posti toi omani juuri muutama päivä sitten. On hieno, on. Eiss, eipä yllättänyt ^^ Mun huppari tuli eilettäin Xaphanin kera. On vaan sen verran passeli että jännittää kutistuuko se pesun jälkeen :| WoM:ssa muuten mielenkiintoista analyysiä siitä selkämyksen painatuksesta. seikkailumielellä ja leikkimielellä |
geeza 19.06.2008 23:13:01 | |
---|
Pixie. |
pths 19.06.2008 23:56:16 | |
---|
"Kaikki todellisesti suuri tapahtuu hiljaa." -Seneca |
Ozzyneito 20.06.2008 09:59:12 (muokattu 20.06.2008 10:08:25) | |
---|
"Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle.
Jos me sävellämme, teemme sen saadaksemme pillua."
-Erlend Loe |
Satiainen 20.06.2008 14:43:46 | |
---|
Helvetti kun ei mistään tunnu löytyvän Nevermoren paitoja m- kokona ja jos löytyy niin ne on sitten jotain pääkallo kuvitettuja! Papyrus Containing The Spell To Preserve Its Possessor Against Attacks From He Who Is In The Water |
Planetist 21.06.2008 07:08:40 | |
---|
http://interpunk.com/itemimages3/143002.gif Tota mä oon kuolannu aika ältsikauan. Pitäisi vaan vonkua faijan Visa, että saisi poistettua. Halpa kuin mikä vaikka jenkeistä tuleekin, jos vertaa suomen riistohintoihin. Edit: Hyllyssä on vino pino bändipaitoja myös. Joy Division, Pixies, The Mars Volta, Eläkeläiset, Don Johnson Big Band, Muse, The Smiths ja The Arcade Fire. Kaikkien ulkomaisten bändien paidat tilattu Interpunkilta tai playlta. Pixies (http://interpunk.com/itemimages3/14450.gif) ja TMV (http://interpunk.com/item.cfm?Item=25293&) näistä ehkä ne rakkaimmat. Jees, mulla on samanlainen pixies-paita, onhan se ylpeilynaihe. |
Ozzyneito 21.06.2008 22:18:11 | |
---|
Jees, mulla on samanlainen pixies-paita, onhan se ylpeilynaihe. Yks semmonen on tullut mua vastaan omani lisäksi. Musen tai Placebon keikan jälkeen Helsingin linja-autoasemalla. On nää tämmöset harvinaisemmat tapaukset kyllä paljon kivempiä kuin jotkut Lapkot tai Stam1nat, joita on jokaisella vastaantulijalla. "Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle.
Jos me sävellämme, teemme sen saadaksemme pillua."
-Erlend Loe |
Dropped C 21.06.2008 23:59:51 | |
---|
"El Coyote cut a deep hole into giants heart and lava flowed" |
Räbbänä 24.06.2008 21:38:08 | |
---|
Paita kuin paita eli offtopiccia. Sattuisiko joku tietämään löytyisiköhn mistään pitkähihaisia t-paitoja, joissa olisi hieman normaalia pitemmät hihat ja hihat levenisivät noin ranteiden jälkeen? Jotenkin nuo pitkät hihat ovat itelle pienoinen pakkomielle pitkähihaisissa ja hihojen pitäisi olla sen pituisia, että vain sormet näkyisivät käsien ollessa suorina. Olen joutunut aina käyttämään pari numeroa isompia paitoja sopivien hihojen takia, mutta muuten melko telttamaisia ovat kun keskivartalon seutu suhteellisen kapea. |
geeza 30.06.2008 00:13:21 | |
---|
Pixie. |
Nidhöggr 30.06.2008 02:17:30 | |
---|
Paita kuin paita eli offtopiccia. Sattuisiko joku tietämään löytyisiköhn mistään pitkähihaisia t-paitoja, joissa olisi hieman normaalia pitemmät hihat ja hihat levenisivät noin ranteiden jälkeen? En usko että tuollaisia paljoakaan löytyy. Jostain goottikaupoista voisi löytyä, mutta ne on todennäköisesti pilattu liituraidalla/niiteillä/risteillä/pitsillä/kauluksilla/muulla vammailulla. Eri asia on sitten josko pidät niistä. Helpointa taitaa olla vaan ostaa isompia, tai jos olet hyvä ompelemaan/raha ratkoo taskuja, kannattaa itse muokata/muokatuttaa hihoja tai kaventaa paitoja tai tehdä omat paitansa tai jotain. |
jigsore 30.06.2008 22:07:54 | |
---|
Tuskasta lähti aika helvetin siisti valkoinen Carcassin I Reek Of Putrefaction -paita. Takana Necrotismin työkalurinki, jonka keskellä punainen logo. Edessä isolla I REEK OF PUTREFACTION, jonka kirjaimien sisällä niitä ekan levyn raatoja. Hihat on mustat ja vasemmassa hihassa takapainatus pienoiskoossa. seikkailumielellä ja leikkimielellä |
black-dog 02.07.2008 21:37:10 | |
---|
Watch my back sano kyttyräselkä |
jummijammi 07.07.2008 23:53:34 | |
---|
|
losalvaros 15.07.2008 11:27:09 | |
---|
Oma Dion Magica-levyn paita. Kansi nyt näyttää olevan Holy Diverista, mutta hihoissa Magica ja selässä jonkun Magica-levyn piisin sanoja. Lisäksi aika monet Maidenin paidat ovat julmetun komeita. "Humppaa tai kuole". |
Lisäksi aika monet Maidenin paidat ovat julmetun komeita. Ei nyt kyllä niinkään, suurin osa maidenin kansista ja paidoista on hyvinkin hirveitä. Parhaita on mielestäni Brave New World ja clansman. Dance of Death ois niin hirveä, että se pitäs saada itelleen :D - Itellä on tietysti nuo paidat ;) lol apua. |
Nasty_Suicide 28.07.2008 00:42:31 | |
---|
Iha perus gunnareiden appetite for destruction vie voiton. If you worry, you die. If you don't worry, you die. So why worry? |
Mr. Speed 28.07.2008 10:25:04 | |
---|
Ehdottomasti hienoin omista bändipaidoista on Dream Theaterin '07 keikalta ostettu "North American Dream Squad" - paita. Oli muuten hieno keikka, eturivistä! :P F@F - Thrash/death-mättöä progevivahtein |
jzzz 30.07.2008 17:10:10 | |
---|
Iha perus gunnareiden appetite for destruction vie voiton. Olen samaa mieltä, ei liikaa kaiken maailman härpäkkeitä mutta ei myöskään liijan yksinkertainen. |
Sälski 30.07.2008 20:04:38 | |
---|
Mun Nuclear Assault paita. Yksinkertainen: Bändin logo myrkyn vihreälle ja isolla. Parasta. It's not who votes that counts, it's who counts the votes. |