opuh 07.07.2008 21:43:10 | |
---|
Ongelma on siinä että minulle EIVÄT VIIKSET KASVA, ankarasta yrittämisestä huolimatta. Kasvu jämähtää amisvaiheeseen, ja sitä ei kauaa kestä terve mies. Perkele! 17v headbangerin pitää odottaa vaan vielä jonkun aikaa. Parhaitenhan ne alkaa kasvaa vasta siinä parinkymmenen ikävuoden jälkeen. Hahahah |
Aerodactev 08.07.2008 13:29:10 | |
---|
Kainuun Sanomissa ei oo mikkään muu totta ku fanttoomi ja kuolinilimotukset
|
DVD-SOITIN 10.07.2008 22:55:50 | |
---|
17v headbangerin pitää odottaa vaan vielä jonkun aikaa. Parhaitenhan ne alkaa kasvaa vasta siinä parinkymmenen ikävuoden jälkeen. Kiitos rohkaisusta. Ehkä minäkin voin joku päivä olla katu-uskottava viiksimies!! |
Kiitos rohkaisusta. Ehkä minäkin voin joku päivä olla katu-uskottava viiksimies!! Minäkin olin vasta 27, ennen kuin tuon tajusin. Usko itseesi! Tämä hissi menee vain alaspäin. |
k1mm0 15.07.2008 21:55:57 | |
---|
Eilen baarissa joku viiksekäs mies pyysi parketille joraamaan. Kieltäydyin ja hihittelin tilanteelle itsekseni pöydässä. Ja lähettelin kavereille tekstiviestejä tuosta hulvattomasta tilanteesta. Itse omistan parran ja viikset ajelen pois noin kerran viikossa. Jahka joskus kasvavat kunnolla niin sitten voisi antaa niidenkin rehottaa. Aha, penis, esine paha! |
KädetönRumpali 15.07.2008 22:51:45 | |
---|
Muutama viime päivä mennyt vähän sivussa julkisesti näyttäytymisestä, joten en sitten ole vaivautunut viiksiäkään höyläämään. Ehkä nyt olisi hyvä rako katsoa mitä tästä oikein tulee, kun ei koskaan viiksiä ole ollut. S.M.A.K. |
foetor ex ore 17.07.2008 18:42:37 | |
---|
Muutama viime päivä mennyt vähän sivussa julkisesti näyttäytymisestä, joten en sitten ole vaivautunut viiksiäkään höyläämään. Ehkä nyt olisi hyvä rako katsoa mitä tästä oikein tulee, kun ei koskaan viiksiä ole ollut. Siitä tulee jotain suurta!! |
Kärpäsruoska 18.07.2008 15:13:10 | |
---|
Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi.
THV-klubi #28
Romantikkoitkijät #34
S.M.A.K. |
rockitsb 18.07.2008 16:45:40 | |
---|
"Sandberg itse on ehdottomasti viiksimiehiä. Hän kannustaa kaikkia viiksistä ja parroista pitäviä miehiä kasvattamaan karvoitustaan, sillä se on maskuliinisuuden ja miehisyyden merkki." |
foetor ex ore 19.07.2008 13:13:49 | |
---|
Ihmiset kyllästyvät vielä pukinpartaan. Veikkaan, että pieniä viiksiä ruvetaan käyttämään jossain vaiheessa. Säälittää vain, kun amisviikset ovat kadonneet, eikä niitä näy enää ollenkaan. Minä tuen tätä miestä sataprosenttisesti. Naama peruslukemilla. |
Henko 21.07.2008 18:07:16 | |
---|
Ihmiset kyllästyvät vielä pukinpartaan. Veikkaan, että se johtuu siitä, että pukinparta on niin tyhmän näköinen. Tämä hissi menee vain alaspäin. |
Tumez 07.08.2008 12:14:02 | |
---|
|
saranana 07.08.2008 21:09:47 | |
---|
Naisena minun on jotenkin vaikeaa ottaa vakavissaan sellaista nuorta miestä (tällä tarkoitan alle 35 v miehiä) joilla on viikset. Partaa saa olla vaikka kuinka pirusti mutta että pelkät viikset. Ei vaan toimi. Yleensä kaikki viikselliset miehet näyttävät huomattavasti paremmalta kun ajavat viiksensä pois,siis minun mielestäni. Viikset sopii yli 50v miehille,heillä niitä ei edes huomaa. En kyllä muutenkaan tuon ikäisiä miehiä katsele.... |
Henko 07.08.2008 21:25:10 | |
---|
Naisena minun on jotenkin vaikeaa ottaa vakavissaan .... Rekisteröidyitkö ihan tämän sanoaksesi? :D Tämä hissi menee vain alaspäin. |
DVD-SOITIN 07.08.2008 22:12:20 | |
---|
Naisena minun on jotenkin vaikeaa ottaa vakavissaan sellaista nuorta miestä (tällä tarkoitan alle 35 v miehiä) joilla on viikset. Partaa saa olla vaikka kuinka pirusti mutta että pelkät viikset. Ei vaan toimi. Yleensä kaikki viikselliset miehet näyttävät huomattavasti paremmalta kun ajavat viiksensä pois,siis minun mielestäni. Viikset sopii yli 50v miehille,heillä niitä ei edes huomaa. En kyllä muutenkaan tuon ikäisiä miehiä katsele.... Hei kamoon, älä nyt viitsi! Vilkaisepa vaikka tätä videota: http://www.youtube.com/watch?v=iomsAKVxbnM Päälle parikymppisiä jätkiä ja viikset sopivat naamaan kuin nyrkki otsaan! Perkele vieköön! |
ötzi 08.08.2008 06:46:19 | |
---|
Itse kasvatin myös viiksiä jonkun puolitoista kk ja sitten rupesi näyttämään niin karulta että pakko oli ajaa pois. Ja ei, en ole progemiehiäm Nintendo on aina määränny, määrää ja tulee määräämään. -Samu S. |
foetor ex ore 08.08.2008 18:55:12 (muokattu 08.08.2008 18:58:18) | |
---|
Naisena minun on jotenkin vaikeaa ottaa vakavissaan sellaista nuorta miestä (tällä tarkoitan alle 35 v miehiä) joilla on viikset. Partaa saa olla vaikka kuinka pirusti mutta että pelkät viikset. Ei vaan toimi. Yleensä kaikki viikselliset miehet näyttävät huomattavasti paremmalta kun ajavat viiksensä pois,siis minun mielestäni. Viikset sopii yli 50v miehille,heillä niitä ei edes huomaa. En kyllä muutenkaan tuon ikäisiä miehiä katsele.... Minun on vaikea ottaa sinua vakavissaan. e. Pitääkö tässä kaikkien olla jotain neoviikinkejä? |
Lord of the strings 12.08.2008 22:41:14 | |
---|
Kasvatin viikset. Taas. "Itsehän arvostan niin tiede- kuin panomiehiäkin" -PomppoK |
kid ego 13.08.2008 02:29:02 (muokattu 13.08.2008 02:29:34) | |
---|
Kasvatin viikset. Taas. Meikäläinenkin kasvatti viikset. Tai olehan mä näitä kasvatellut jo aikaisesta keväästä. Tarkoitus oli antaa rehottaa elokuun puoliväliin/loppuun, mutta miksipä minä nämä silloin ajaisin. Näyttää niin saakelin makeelta. Taidan olla nykyään kylän viilein jätkä. Piti ihan kuvakin ottaa: http://nikopee.com/misc/viikset130808.jpg EDIT: Parta on siistimisen jäljiltä harmittavan lyhyt, mutta eiköhän se kasva entiselleen. |
_m_ 13.08.2008 08:18:27 (muokattu 13.08.2008 08:18:56) | |
---|
Real metal for true bastards |